denk overdosis hulp nodig !

Invasion

Newbie
teveel gedaan denk ditvoel ik

- heb het ijskoud (handen vooral)
- ademen ga niet zo goed
- heb pijn borstkas (onder de ribben ook)
- ik ben zo tam as iet
- kgraak stoel ni uit
- ik wil men oge toedoen zo moe net alsof ik wil slapen
- toen k nog rond liep zeer draaierig gevoel van wegvalle
wou actief blijven door te bewege mr lkte niet(gemid 2 uur gelede begonne me probleme)

reactie
wa hebk?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Als je eerst eens begint met de hoeveelheid te zeggen welke je hebt genomen, en vervolgens kan er beter advies gegeven worden.

Van speed krijg ik het niet altijd warm, kheb het vaak zat koud. De pijn in je borstkas lijkt me meer verkramping, welke dus ook de reden is waarom je waarschijnlijk niet goed kan ademen. Dat draaierige gevoel welke je beschrijft lijkt op een typische headrush, en is niet echt iets om je zorgen om te maken.

Als het echt niet meer gaat zoals W.F.L. zei eventueel een arts raadplegen.

Invasion

Newbie
men hart ging daarstraks wel enorm traag denk nu iets van 38/min
ik krijg enorme steke ergens borstkas waardoor ik wegtrek van pijn
zit er al onder spee,, van 21 nov wel met slaap en eetn soms gwn erlijk
zware drk in hooofd :confused:ss weetikni kden van nu op zaterdag +5gr ofzoo
dan ook nog paar gr die week had al geprikelde lever

Nathaniel

Wijs gebruiker
Sorry maar begrijp ik nou goed dat je sinds 21 november bezig bent? Ja das niezow gek dan heh dat je lichaam dr nu genoeg van heeft.
Wat je nu nog in huis hebt lekker door de plee spoelen, zorgen dat je vitamines binnenkrijgt en rust,heel,veel,rrrrrrust
T klinkt vrij ernstig dus haal iemand in huis die je naar de ehbo kan brengen als 't aanhoud/erger wordt.

succes!

Invasion

Newbie
nja kheb in week echt ni zovel gebruikt echt 1lijn pff wat kan ik nu doen best? hb ook last ok van pijn zo aan ruggegraat,, vlt echt ni fijn aan ,, verplicht bijhale van iemand?

zeker gwn bed ligge en oogjes toedoen,,?

Immo

Badass junkie
Ga rustig in je bed liggen, probeer wat te eten en drink vooral veel water. Je lichaam en je hoofd hebben waarschijnlijk rust nodig.

Vodka

Newbie
Invasion zei:
nja kheb in week echt ni zovel gebruikt echt 1lijn pff wat kan ik nu doen best? hb ook last ok van pijn zo aan ruggegraat,, vlt echt ni fijn aan ,, verplicht bijhale van iemand?

zeker gwn bed ligge en oogjes toedoen,,?

Is niet verplicht nee, iemand er bij halen.
Maar in jouw toestand zou het wel eens verstandig kunnen zijn.
Verder wat iedereen zei, rust, vitamines ect.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Invasion zei:
- zit er al onder spee,, van 21 nov wel met slaap en eetn

- kden van nu op zaterdag +5gr ofzoo

- dan ook nog paar gr die week

- nja kheb in week echt ni zovel gebruikt echt 1lijn

:confused:

Maargoed,Weltrusten kerel,komt goed :stoned:

Invasion

Newbie
maandag dinsdag veel gedaan woensdag donderdag niet 1tje zo iet vrijdag avond veel zater veel zondag veel maandag mindr vandaag ok wel teveel de last van draaie en pijn/steke alsk zit negere gwn bedje in gaan dus dan die dagen daarvoor ni meegeteld wel al zwr gewicht verlies
89kg naar 52 kg sinds midde sept denk of oktober

Vodka

Newbie
Invasion zei:
maandag dinsdag veel gedaan woensdag donderdag niet 1tje zo iet vrijdag avond veel zater veel zondag veel maandag mindr vandaag ok wel teveel de last van draaie en pijn/steke alsk zit negere gwn bedje in gaan dus dan die dagen daarvoor ni meegeteld wel al zwr gewicht verlies

niet zo veel nadenken, gewoon eventueel iemand bellen en dan rustig gaan liggen.

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Dat kunnen wij niet zeggen, wij zijn geen doctoren.
En goedzo dat je t nooit meer gaat gebruiken, want blijkbaar kan je t niet aan. :wave:

Invasion

Newbie
even ogen toe gedaan en neergeligt nu voelk me nog viezer dank voor hulp zal slapen
rusten , veel vitamiene en drinke water

Nathaniel

Wijs gebruiker
Het kan sowieso geen kwaad heh :wink:

En als ik in jou situatie zat zou ik het meer dan fijn vinden als er iemand bij me was om een beetje op me te letten,gerust te stellen, af te leiden..

Flameon

Badass junkie
En hoe is het afgelopen?
Aan de verschijnselen te lezen geen echte overdosis, maar meer een paniekaanval o.i.d.

Wacky

Badass junkie
Ik zou een arts bellen als ik jou was.

Er is geen goede reden om het niet te doen, ik snap wel dat je geen zin hebt in een arts die jou een preek komt geven over je drugs gebruik enzo, maar daar moet je je echt niet door laten tegenhouden.

Die arts kan belangrijk zijn voor jou lichamelijke gezondheid, en ook heel belangrijk, jij zal je een stuk geruster voelen wanneer je weet dat je in professionele handen bent, en daarmee is hij ook heel belangrijk voor je mentale gezondheid.

Winehouse

Badass junkie
als je hart zoo traag gaat is het niet gezond, dan moet je altijd een doktoortje bellen

een hoge hartslag is juist gezond
maar van pep een hartslag van 39?? ziek. ik zou dan ook gaan paniekeren omdat ik dan denk dat ie er mee op gaat houden

Cooper

Bewuste gebruiker
Invasion zei:
Gast, dat is echt ziek :kots:
Je moet onmiddellijk stoppen, als je niet wilt dat je hart het begeeft.
Wat er namelijk gebeurt bij zo'n achterlijke gewichtsafname, is dat niet alleen de vetten
opbranden, maar ook je spierweefsel wordt afgebroken. Als je nagaat dat je hart een spier is,
ben je hopelijk nog net in staat te beseffen dat je zeer ernstige hartfalen aan
zulk speedgebruik over kunt houden.

3970

Wijs gebruiker
Immo zei:
Ga rustig in je bed liggen, probeer wat te eten en drink vooral veel water. Je lichaam en je hoofd hebben waarschijnlijk rust nodig.

Ik sta echt verbaasd van sommige adviezen hier...
men hart ging daarstraks wel enorm traag denk nu iets van 38/min
ik krijg enorme steke ergens borstkas waardoor ik wegtrek van pijn

Sorry hoor, maar om dan iemand te adviseren lekker te gaan rusten?? Wat zou je zeggen van een huisarts bellen, of in ieder geval eens de bloeddruk te meten? Teveel speed brengt absoluut levensbedreigende risico's met zich mee, wat een onwetendheid hier zeg....

ik hoop dat de vraagsteller nog ff een teken van leven geeft...anders moeten sommige mensen hier zich misschien even af vragen of ze misschien toch geen verkeerd advies hebben gegeven.

JunkXL

Bewuste gebruiker
Ouwe, wtf.
Ik zou het zeer spijtig vinden als het waar zou zijn.
Maar als het zo is, is het toch niet de schuld van degene die advies geven.
En ik heb meerdere malen gelezen dat Invasion het beste een arts kon bellen.
Vandaar post ik het niet voor de zoveelste keer. Het is zijn verantwoordelijkheid.
Hij snuift het toch echt naar binnen.

Laten we hopen dat het met een Sisser afloopt...

Nathaniel

Wijs gebruiker
Invasion is nog alive and kicking hoor, en probeert nu zelfs zijn leven te beteren. Laten we dit topic dus maar snel vergeten en 'm hier dr doorheen helpen

atbboy

Bewuste gebruiker
Suc6 met het weer in orde krijgen van je leven.

Hoop voor je dat je nooit meer dezelfde fout begaat.

Psychedelic

Experimenterende gebruiker
Ik heb volgensmij ook ooit een overdosering gehad.....
Verschrikkelijk gekotst, en steeds warm en koud.... Ging na een paar uur vanzelf weer over gelukkig.

Bovenaan