Decibel 18 Augustes

Telefoon

Wijs gebruiker
Ik ben hier zeker kaartje ligt al naast me ..
ik ga wat Versnaperingen naar binnen smokkelen dat is zeker :) :hearteyes:

Qocaïne

Badass junkie
Ik ben ook van de partij!
Sterker nog, ik was één van de gelukkige die bij de eerste 500 kaarten zat! Dus ik heb VIP kaartjes!

Gaat super worden! :hearteyes:

zaandammer

Experimenterende gebruiker
Was weer een redelijk feest.
De hardcore4life zaal was het best.
Alleen wat me opviel, bijna iedereen keek chagerijnig.
Zo veel beweging zat er ook weer niet in.

Was het groepje waarmee ik was dan zo anders???
Allemaal vrolijk en allemaal flink uit ons dak de hele dag. (tuurlijk ook wel is gerust.)

Had meer van het feest verwacht.
Heb er zelf het beste van gemaakt.

De wc's bij de mainstage waren te smerig, je moest door een moeras van pis, blubber en water lopen om te kunnen pissen.

Jan janssen

Bewuste gebruiker
zaandammer zei:
De wc's bij de mainstage waren te smerig, je moest door een moeras van pis, blubber en water lopen om te kunnen pissen.

hoort er allemaal bij... Ok wij keken vrolijk hoor :mrgreen: :hearteyes: ben ma effe bij h4l tent geweest op t beign rest alleen ma hardstyle en main geweest :mrgreen: in totaal 10 minuten gezeten om die grillburger naar binne proberen te duwen.. 3 happen gehad.. conclusie: eten + xtc lukt niet :mrgreen: Promo was zooooo lekker als afsluiter :hearteyes:

zaandammer

Experimenterende gebruiker
Ja ik had een broodje frikandel, dat was ook niet weg te werken.
Toen maar een banaan gaan kauwen. Die heb ik wel voor de helft weg gekregen. :wink:

Telefoon

Wijs gebruiker
mijn zusje stond te werken bij de etenstent dus ben moest steeds naar de andere kant lopen van het terein >_< maar ik heb best veel gegeten onder invloed :P

friet /broodje friekandel , appels , en een hamburger :openmouth:

haha eten op kristallen vind ik best lekker (A) :rolleyes:

Bovenaan