'De Zoem'

spacekonijn

Badass junkie
dagen na (teveel) xtc gebruik is er iets in mijn hoofd dat mij het idee geeft dat ik steeds 3 keer tril ofzo dit gebeurd allemaal in mn hersenen maar je hebt het idee dat het door je hele lichaam gaat je gezichtsveld flakkert ook lichtjes het is echt 'whoom whoom whoom' alsof je hele lichaam ff naar buiten en naar binnen gaat de eerste dag na xtc is dit heel heftig en de dagen daarna is het nog steeds licht en irritant aanwezig..

de drugsinfolijn kende dit niet en had geen idee wat het was maar ik ben nu al 4 andere mensen tegengekomen die hetzelfde hebben wij noemen dit 'de zoem' omdat het een soort zoemachtig idee is en je het bijna niet kan beschrijven maar als iemand anders dit ook heeft ben je er wel na 1 minuut achter dat je precies hetzelfde hebt maar het is heel moeilijk te beschrijven maar als je het ooit gehad hebt weet je nu wel wat ik bedoel..

weet iemand wat je hier tegen kunt doen ?? het brengt ook hoofdpijn met zich mee :confused:

spacekonijn

Badass junkie
ja maar ik maakte de topic dan ook
weet iemand wat je hier tegen kunt doen ??
want zo heel veel had ik niet geslikt maar ik ben r denk ik gevoeliger voor de na effecten ofzo maar misschien weet iemand wat je moet doen zodat dit weer weggaat ik heb het nu nog steeds en dat is al vanaf maandag bezig! blowen maakt het veel erger

Bal0n

Badass junkie
Minder gebruiken, met minder regelmaat, elke keer minimaal 2 maandjes er tussen laten per keer. Er zijn geen middeltjes oid voor om het tegen te gaan, alhoewel je 5-HTP supplementen kan proberen.

Mac...

Badass junkie
IS idd gewoon een teken van iets te veel van het goeie, heb er ook wel eens last van na veelvuldig XTC gebruik.

pepgirl

Experimenterende gebruiker
is denk ik net zoiets als dat je de hele avond in harde muziek hebt gestaan , als je daar dan uitkomt toetert en piept je hoofd ook nog helemaal na

Mac...

Badass junkie
ja is echt wel iets héél anders, dat is totaal niet storen "de zoem" is meestal wel storend

lar-E

Newbie
Ja heb ik wel is gehad na 3 avonden achter elkaar MDMA kristallen..
had het zelfs weken daarna nog maar heel af en toe.. heel kort.. heb het maar 1 x gehad dat het langer duurde, mss 3 seconden ofzo, maar meestal duurt het niet langer dan halve seconde/seconde.

Veel van mn vrienden hadden dit ook wel is en die wisten dus helemaal niet dat dat "normaal" was..
Heb het net trouwens nog gehad heel hevig.. ging bijna out :confused:

Bal0n

Badass junkie
lar-E zei:
Ja heb ik wel is gehad na 3 avonden achter elkaar MDMA kristallen..
had het zelfs weken daarna nog maar heel af en toe.. heel kort.. heb het maar 1 x gehad dat het langer duurde, mss 3 seconden ofzo, maar meestal duurt het niet langer dan halve seconde/seconde.

Veel van mn vrienden hadden dit ook wel is en die wisten dus helemaal niet dat dat "normaal" was..
Heb het net trouwens nog gehad heel hevig.. ging bijna out :confused:

Wat is daar de bedoeling echt van :confused:

Mac...

Badass junkie
Kijken hoever je kunt gaan, denk dat 95 % van alle gebruikers wel eens flink heeft lopen experimenteren. Je moet toch op de een of andere manier leren waar je grenzen liggen.

Jeller

Badass junkie
ik vind 1 of 2 pillen of 1 capsule ""n keer in 2 maanden genoeg.. zo is er weinig kans op hersenschade en tolerantie.. zo zul je nooit meer nodig hebben

GabberFreak17

Belezen gebruiker
deze klachten komen me bekend voor..
k gebruikte eerst zelf ook veel xtc..
lag ik op bed voor t slapen gaan.. en krijg j een soort Roes van een paar seconden dat j lichaam onder druk komt te staan.. en j een harde zoem hoort. die soms 2 keer achter mekaar aanhoud..en dan weer weg is..

wat dit is weet ik opzich ook niet?

lar-E

Newbie
bal0n ik gebruik niet regelmatig zo extreem..
en het was ook de enigste keer dat ik die troep gebruikt heb..
heb het verder nooit kunnen en willen regelen, de 3e avond voelde ik er trouwens al niks meer van..
gewenning treed snel op bij MDMA das wel een nadeel ervan hehe maar het kan je er wel van weerhouden om veel te gebruiken.
vanavond neem ik 2 snoepjes, OX, speedpillen (speedachtige substantie kwam uit de test) maar je gaat er wel aardig van spacen (of komt dat door de jointjes die ik erbij rook?)

iig, iedereen spacend weekend toegewenst en bal0n hoop dat je je antwoord hebt zo :)

Bovenaan