Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat snap ik niet, alles op de rode lijst is volgens mij beschermd. Maar de vliegenzwam is één van de meest voorkomende paddenstoelen, verre van zeldzaam, dus ik kan me sowieso niet voorstellen dat die bedreigd is.Spirit Quest zei:@ ErnstJünger: Fijn dat je even het even het "diefstal" verhaaltje uit de lucht hebt gehaald. De soort is inderdaad niet beschermd maar staat op de "Rode lijst" van zeldzame paddenstoelen.
JJJ zei:Dat snap ik niet, alles op de rode lijst is volgens mij beschermd. Maar de vliegenzwam is één van de meest voorkomende paddenstoelen, verre van zeldzaam, dus ik kan me sowieso niet voorstellen dat die bedreigd is.Spirit Quest zei:@ ErnstJünger: Fijn dat je even het even het "diefstal" verhaaltje uit de lucht hebt gehaald. De soort is inderdaad niet beschermd maar staat op de "Rode lijst" van zeldzame paddenstoelen.
Overal, maar wel altijd onder bomen. In het bos maak je een goede kans, maar ook in wegbermen staan ze veel.Hislordship zei:In wat voor gebieden vind je de vliegenzwam?
JJJ zei:Overal, maar wel altijd onder bomen. In het bos maak je een goede kans, maar ook in wegbermen staan ze veel.Hislordship zei:In wat voor gebieden vind je de vliegenzwam?
JJJ zei:Overal, maar wel altijd onder bomen. In het bos maak je een goede kans, maar ook in wegbermen staan ze veel.Hislordship zei:In wat voor gebieden vind je de vliegenzwam?