De speed spray

Zou het werken

• ja

Stemmen: 1 100,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

flash kieke

Wijs gebruiker
Gisteren in men bed zat ik te denken aan de neus spray.

Als je nu een neus spray neemt.(voor je neus vrij te maken)
En je maakt wat in die spray zit leeg , en je vult het met water en speed.Je mengt het wat tot het vloeibaar is.Je doet dat dingetje op het glase flesje---->En zo heb je de speed-neus-spray.

Je neemt het flesje en spuit het in je neus en snuift het als volgt op. :P

Maar mijn vraag is. Gaat het effect er af als je speed met water snuift?

Heb ondervonden als je speed snuift en als volgt paar druppels water snuift, dat er niets ongewoons gebeurd, alleen verdwijnt de pijn een beetje.
Zou de speed-neus-spray ook lukken? :sunglasses: :smoke:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
omfg, weet je hoe handig in de klas of waar dan ook :P :P klinkt best geniaal.....

lijkt me wel dat je eerst moet schudden voor gebruik want de pep zakt denk k naar de bodum :confused:

buzzy

Badass junkie
Oh boy :P Ik vin het wel een strak idee zeg :mrgreen: Moet je mee naar dat programma gaan 'het beste idee van nederland' :sunglasses:

zommes

Badass junkie
Leuk idee.

MAAR: Bedenk wel dat als je het verdund, je ook meer stof moet snuiven. Die stof is vloeibaar en komt dus gewoon weer als witte speedsnot uit je neus druipen, of je haalt in een keer alles door naar je strot zodat je het net zo goed beter meteen had kunnen slikken.

nexus

Experimenterende gebruiker
Mijn gok :

Speed is te versneden om er genoeg van in 1 toediening neusspray te kunnen oplossen om dit te doen werken. met zuivere amfetamine zou het wel gaan. Er zijn trouwens verstuivers op de markt (geweest) waar efedrine inzit. De concentratie zou dan vergelijkbaar moeten zijn. dus de oplosbaarheid van amfetamine op zich lijkt me geen probleem

Als het niet lukt kan je proberen de amfetamine te isoleren via een zuur-base extractie. Dat is een relatief eenvoudige procedure waarmee je afhankelijk van met wat de pep versneden is de amfetamine uit speed kan halen. (wel met wat verlies natuurlijk.)

Ben wel eens benieuwd...

zommes

Badass junkie
nexus zei:
Mijn gok :

Speed is te versneden om er genoeg van in 1 toediening neusspray te kunnen oplossen om dit te doen werken. met zuivere amfetamine zou het wel gaan. Er zijn trouwens verstuivers op de markt (geweest) waar efedrine inzit. De concentratie zou dan vergelijkbaar moeten zijn. dus de oplosbaarheid van amfetamine op zich lijkt me geen probleem

Als het niet lukt kan je proberen de amfetamine te isoleren via een zuur-base extractie. Dat is een relatief eenvoudige procedure waarmee je afhankelijk van met wat de pep versneden is de amfetamine uit speed kan halen. (wel met wat verlies natuurlijk.)

Ben wel eens benieuwd...

Versneden? Ze maken het proces toch meestal gewoon niet goed af zodat er meer rotzooi dan amfetamine in zit?

JewCookie

Wijs gebruiker
ik denk dat het er idd weer uit zal lopen..

maar zoiets met speed alleen, poeder dus bestaat al..

een bullit.. :)

venomdrums

helaas zal dit niet gaan.. speed lost redelijk moeilijk op in vloeistof..( speed in je drinken doen blijf je altijd proeven/voelen) en ookal "lost" het dan op dan nog zal de "verdunde" speed niet door de spray kop gaan.

mocht het je lukken film t dan ff
maar ik denk nope

nexus

Heb effe wat research gedaan.

Op erowid staat de Merck index entry van Amphetamine. Van het sulfaatzout kan een oplossing van 1g / 10 ml water gemaakt worden. 1 ml (bevat 100 mg) van deze oplossing zou waarschijnlijk genoeg zijn om een OD te veroorzaken.
Flesjes neusspray hebben vaak een inhoud van 10 ml. Genoeg dus om 1g zuiver sulfaatzout in op te lossen.

Een spray levert ongeveer 50 – 100 µl per verstuiving (=0.05 - 0.1 ml per verstuiving). Gevuld met bovenstaande vloeistof dus 5 - 10 mg amfetaminesulfaat per verstuiving. Ofwel 2-4 verstuivingen voor een deftig effect (20mg)

Stel speed is 1/5 versneden ofwel 200mg / g. Een spray haalt 100 a 200 verstuivingen uit 10 ml. Dus per verstuiving levert dit 1a 2 mg amfetamine op. Je zal dus wel 10 verstuivingen nodig hebben voor je enig effect ondervind als je 1 gram straatspeed oplost in 10 ml.

De oplosbaarheid van de amfetamine zelf zou geen probleem mogen zijn. Als het niet lukt ligt het enkel aan de versnijdingsmiddelen. Cafeïne lost bijvoorbeeld maar 1g / 46 ml op in water. 0.8 gram cafeïne (weer veronderstellend dat pep 1/5 versneden is) zou dus niet oplossen in 10 ml.

Gebruik van deze info is op eigen risico. De bronnen zijn vermeld maar ik kan me natuurlijk vergissen bij de omrekening…

http://www.erowid.org/chemicals/ampheta ... stry.shtml

http://www.erowid.org/chemicals/caffein ... stry.shtml

Er is natuurlijk maar 1 manier om de theorie aan de praktijk te toetsen; het experiment…

nexus

zommes zei:
Versneden? Ze maken het proces toch meestal gewoon niet goed af zodat er meer rotzooi dan amfetamine in zit?

Dit zou dan betekenen dat maar 10% van de grondstoffen omgezet wordt in amfetamine. Beetje verspilling niet? In principe moet meer dan 50% rendement perfect haalbaar zijn voor de gemiddelde amateur scheikundige.

Thanks voor de link Solidius…

Lana

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Speed spray was mijn neus vanmorgen toen ik wakker werd met onmenselijke niesbuien.

Haha ohoh lig hier in een deuk. :grin:

Ik kan niet inschatten of het gaat werken, maar het idee is hartstikke leuk :)
Ben benieuwd of je het ook gaat proberen.

Jeller

Badass junkie
Ik heb hier ook al eens aan gedacht en als het goed is opgelost enzo moet het wel werken.. het gaat sowieso in je lichaam dus waarom niet

Lana

Wijs gebruiker
Oh ja was dit topic alweer vergeten.
Nou, ik heb pas iemand gesproken en die heeft een collega. En die doet het dus op deze manier op z´n werk. Met die neusspray. Het werkt wel volgens die gast.
Maar ja, als je het zelf probeert, weet je het zeker. Nooit klakkeloos op verhalen afgaan :P :grin:

flash kieke

Wijs gebruiker
Heb wel eens speed opgelost in een paar druppels water.En heb het op een cd hoesje gelegd en zo opgesnoven.Je krijgt wel opeens een gore blok dat inslaat, maar het doet geen pijn.En werkt even goed.

Bovenaan