Speed en 3CMC

jackhan

Belezen gebruiker
Ik heb nog een klein beetje speed en een klein beetje 3CMC.
Nu ben ik normaal niet van het combineren.

Maar vroeg me af als je 1-2 sleutelpunten neemt en daarna na een uurtje of 2 nog wat CMC neemt of dat heel slecht is of niet meer dan normaal slecht voor je? :sweatsmile:
Dan zijn de restjes iig op

jackhan

Belezen gebruiker
Is dat iets nieuws? Kliekjesdag op het gebied van drugs😜

Nee zonder gekheid, het belast je lichaam wel extra aangezien je twee verschillende stimulanten met elkaar combineert.
😁

Ja snap inderdaad de belasting, daarom geen fan.
Maar als je ipv een hogere dosis cmc wat speed neemt vraag ik me af of de belasting zoveel hoger is.

FerdFatoehaus

Badass junkie
😁

Ja snap inderdaad de belasting, daarom geen fan.
Maar als je ipv een hogere dosis cmc wat speed neemt vraag ik me af of de belasting zoveel hoger is.
Het is sowieso slechter voor je dan niet combineren. Dus ja het is slechter maar als je de dosering laag houdt beperk je de belasting. Maar je kan het beter niet doen.

jackhan

Belezen gebruiker
Helder, voornamelijk slecht door de extra belasting. Niet doordat er een gevaarlijke combi ontstaat :sweatsmile:

Gelato43

Bewuste gebruiker
Je vliegt niet spontaan in de brand. Maar je belast je lichaam 'dubbel' door stimulerende middelen te combineren.
Idem, toen ik speed en miauw had gecombineerd had de speed wel de voorhand. Ik merkte weinig van de miauw toen. Let wel op je hart als je het combineert zou ik zeggen.

jackhan

Belezen gebruiker
Idem, toen ik speed en miauw had gecombineerd had de speed wel de voorhand. Ik merkte weinig van de miauw toen. Let wel op je hart als je het combineert zou ik zeggen.
Hoe lang nam je het na elkaar? En hoeveel had je op van beide?

Gelato43

Bewuste gebruiker
Hoe lang nam je het na elkaar? En hoeveel had je op van beide?
Ik denk nu dat mijn info half klopt. Ik voelde de speed overduidelijk op de voorgrond liggen maar de cravings van miauw bijpakken blijven sterk en je wilt steeds bijpakken terwijl het misschien een beetje meer euforie extra geeft naast de speed.
Ik heb dit 2x in totaal gecombineerd. is wel al een tijd geleden maar wat ik nog weet is:
1e keer(Nachtfestival):
Begonnen met een lijn speed, 1,5 uur later kreeg ik miauw aangeboden. Hier toen 2 punten van geaccepteerd, 1 uur later kreeg ik een hele erge craving om bij te pakken (dit weet ik nog heel goed), toen een punt pep gedaan omdat die persoon met de miauw niet in de buurt was maar dit gaf niet de voldoening die mijn lichaam op dat moment wou, dus 1 uur later weer miauw bijgepakt en toen om het 1-1,5 uur miauw bijgepakt.

2e keer(Oud en Nieuw):
begonnen rond 21:30 met miauw, om de 45 min bijpakken(sleutelpunten).
23:55 1 lijn speed
verder de rest van de nacht tot 4:00 om de 60 min miauw, uur voordat ik naar huis ging voor t laatst bijgepakt. Ik kon gewoon slapen toen ik thuis kwam

Extra info: Ik gebruik met geluk een halve gram miauw als ik gebruik, mijn punten zijn ook nooit zo groot en ik snuif geen lijnen miauw.

Mijn conclusie:
Persoonlijk vond ik het fijner om te beginnen met miauw omdat je dan de effecten nog voelt als je speed gaat combineren. Toen ik met speed begon en daarna miauw ging combineren, voelde ik overduidelijk het meeste van de pep en om het uur kreeg ik een inkak moment omdat ik veel cravings kreeg naar miauw.

Bovenaan