• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

De Relmuis en vrouwe DMT.

Relmuis

Wijs gebruiker
Doel; geen, ik zie wel wat er op me afkomt.

23:00

predose moclobemide 150 mg

01:00

40 mg DMT (oraal, eens een keer niet vies)

Had een fijne dag gehad, gegeten bij vrienden en tot na middernacht nog wat zitten kletsen op een terrasje.
Ben naar huis gegaan en heb nog eens naar m'n gevoel geluisterd.
Psychedelics neem ik niet, zij roepen mij. (deze zin heeft een hoog @Mindless gehalte)
Laptop op het bed gezet en een playlist gemaakt.
Psychedelics zijn voor mij 'solo drugs', uitzonderingen daargelaten.

01:20

De eerste effecten, die ik niet van placebo kan onderscheiden; tintelende handen en een soort lichte druk in m'n hoofd.

01:30

This is not a placebo.
Het licht kleurt oranje en CEVs komen opzetten, hele trage organische patronen in zachte kleuren, totaal niet de disco show van LSD.
De koptelefoon opgezet, wat disco geprobeerd, wat house geprobeerd, wat ik altijd doe en waanzinnig vind, met LSD of psilocine, maar dat was 'm niet.
Had behoefte aan stilte.
Koptelefoon afgedaan en ik heb zelden zo lekker in bed gelegen.
Met een overheersend zorgeloos gevoel.
Ben op dit moment ook het gevoel voor tijd kwijt geraakt.
CEVs bleven hetzelfde, met m'n ogen open kon ik naar mijn gevoel gewoon functioneren; dus de laptop bedienen en wat te drinken halen.

Op een gegeven moment had met m'n ogen dicht het gevoel dat ik niet meer 'hier' was, maar ik kan niet uitleggen waar dan wel.
Ineens veranderden de visuals naar een grote humanoïde vrouw die haar hand uitstak en me mee wilde nemen, wat me een goed idee leek.
Zo zweefden we over eindeloze oerwouden die er uitzagen als oerwouden maar ook weer niet helemaal.
Had even een moment dat ik door een grote vogel (?) werd opgetild die me meenam in z'n vlucht boven datzelfde oerwoud, dat ging alleen wat sneller.

Opgestaan, even naar de keuken geweest die er normaal uitzag behalve een rood ledje dat flitste en me mateloos interesseerde.
Ik kreeg dat ook niet uit m'n hoofd.
Dat ledje betekent iets, daar wil ik naartoe en toen zei vrouwe DMT; de volgende keer.

03:30

De effecten nemen vrij rap af en ik bereik weer bijna baseline vergezeld van een behoorlijke moeheid.
Daar heb ik aan toegegeven en heerlijk geslapen.
De volgende dag een volkomen ontspannen, gereinigd gevoel, ook weer zoals na MDMA.

Conclusie:
Zeer prettig, warm, soothing, cleansing female energy.
Een overall gevoel wat wel wat weg had van MDMA; het is goed zo.

Zeker voor herhaling vatbaar maar in een hogere dosis.
Dat ik niet weg zweefde op muziek had ik niet verwacht, heb niks gegeten en ik had meer OEVs verwacht, in zover week het behoorlijk af van andere psychedelics.
En ik had verwacht dat het langer zou duren.
Totaal geen bijwerkingen, waar ik erg blij mee ben, geen vervelende spiertrekkingen of misselijkheid, niks, nada.

Op naar het rode ledje, het laat me niet los.

PS Dit is de 'rough cut', zonder smileys en ik ben vast dingen vergeten.

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Had een fijne dag gehad, gegeten bij vrienden en tot na middernacht nog wat zitten kletsen op een terrasje.
Psychedelics neem ik niet, zij roepen mij. (deze zin heeft een hoog @Mindless gehalte)

De eerste effecten, die ik niet van placebo kan onderscheiden; tintelende handen en een soort lichte druk in m'n hoofd.

This is not a placebo.
Het licht kleurt oranje en CEVs komen opzetten, hele trage organische patronen in zachte kleuren, totaal niet de disco show van LSD.
De koptelefoon opgezet, wat disco geprobeerd, wat house geprobeerd, wat ik altijd doe en waanzinnig vind, met LSD of psilocine, maar dat was 'm niet.
Had behoefte aan stilte.
CEVs bleven hetzelfde, met m'n ogen open kon ik naar mijn gevoel gewoon functioneren; dus de laptop bedienen en wat te drinken halen.

Op een gegeven moment had met m'n ogen dicht het gevoel dat ik niet meer 'hier' was, maar ik kan niet uitleggen waar dan wel.
Ineens veranderden de visuals naar een grote humanoïde vrouw die haar hand uitstak en me mee wilde nemen, wat me een goed idee leek.
Zo zweefden we over eindeloze oerwouden die er uitzagen als oerwouden maar ook weer niet helemaal.
Had even een moment dat ik door een grote vogel (?) werd opgetild die me meenam in z'n vlucht boven datzelfde oerwoud, dat ging alleen wat sneller.

Opgestaan, even naar de keuken geweest die er normaal uitzag behalve een rood ledje dat flitste en me mateloos interesseerde.
Dat ledje betekent iets, daar wil ik naartoe en toen zei vrouwe DMT; de volgende keer.

De effecten nemen vrij rap af en ik bereik weer bijna baseline vergezeld van een behoorlijke moeheid.
De volgende dag een volkomen ontspannen, gereinigd gevoel, ook weer zoals na MDMA.

Conclusie:

Dat ik niet weg zweefde op muziek had ik niet verwacht, heb niks gegeten en ik had meer OEVs verwacht, in zover week het behoorlijk af van andere psychedelics.
Totaal geen bijwerkingen, waar ik erg blij mee ben, geen vervelende spiertrekkingen of misselijkheid, niks, nada.

Wauw mooi!!

Intrigerend spul blijft het toch ook. Heb er een angst voor, maar ook een enorme fascinatie.

Het meegenoen worden door een soort entiteit en over oerwouden of iets dergelijks zweven heb ik vaker gehoord. Zelf nog geen entiteit en/of ervaring als dat ervaren.

Werd ik er maar weer eens door geroepen. Hoe dan ook: het komt wel hoe het komt.

Diablo69

Bewuste gebruiker

This is not a placebo.
Had behoefte aan stilte.

Conclusie:

Hoelang duurt dmt ongeveer oraal?

Relmuis

Wijs gebruiker
Een trip report dat makkelijk weg leest.

Heb m'n best gedaan.
Het trip report an sich vind ik een beetje saai.
Zeker als ik het vergelijk met LSD of paddo's.

Het is bij die ene keer DMT gebleven.
Alle psychedelics neem ik het liefst in m'n eentje thuis.
Bij DMT had ik het gevoel dat het beter tot z'n recht komt buiten met wat groen om me heen.
Op een warme avond, maar ja. :grimacing:

_shikantaza

Badass junkie
Heb m'n best gedaan.
Zeker als ik het vergelijk met LSD of paddo's.

Het is bij die ene keer DMT gebleven.
Alle psychedelics neem ik het liefst in m'n eentje thuis.
Bij DMT had ik het gevoel dat het beter tot z'n recht komt buiten met wat groen om me heen.
Op een warme avond, maar ja. :grimacing:
Mooi trip report hoor. Dat het tegelijkertijd bekend en vreemd is dat herken ik wel. Heb je 't ooit gerookt (eigenlijk is het vapen)?

Relmuis

Wijs gebruiker
Deze eerste keer voelde als introductie; ik kijk op zich wel uit naar de volgende keer.
Maar dat wordt oraal in een hogere dosis.
Heb een verdamper, komt er ooit wel een keer van.

Relmuis

Wijs gebruiker
Heb ik er inzichten van gekregen?
Nee.
Maar het heeft wel in bijzondere mate m'n interesse gewekt; ik heb een vriendin erbij, die ik maar één keer gezien heb en een sterke warme lieve indruk op me gemaakt heeft.
Zo voelt het een beetje.

je moeder

Wijs gebruiker

Ik heb het idee dat in de meeste trip reports veelste veel irrelevante informatie word gedeeld maar voor hetzelfde geld ligt het gewoon aan mij omdat ik een luie lezer ben.

Maar had je nog meer trip reports geschreven dan?

Relmuis

Wijs gebruiker
Nope.
Ik heb een hele tijd geen psychedelics genomen.
Heb er de laatste tijd een paar geprobeerd; rc tryptamines.
Leuk maar niet interessant genoeg om een trip report over te schrijven.
Kan me wel nog steeds ervaringen uit het verleden heel helder voor de geest halen, die zou ik eens op papier kunnen zetten.
Door aliens geopereerd worden was een waanzinnige ervaring, die vergeet ik nooit meer.

Casrus

DF-koning
Door aliens geopereerd worden was een waanzinnige ervaring, die vergeet ik nooit meer.

Wow !
Benieuwd !
Vertel !

Nog periodieke na-controles gehad ?

@BelowTheFlow, alien abductions lijken me meer voor mensen die minder vaak wilde seks hebben dan wij. (zonder nu het seksleven van @Relmuis te willen bagatelliseren).

Zelf nog steeds geen DMT ervaring. (Alleen paddo's/truffels en twee keer ayahuasca (in één weekend en 5-MeO-DMT, maar dat is geen N,N,DMT).

Ga even opzoeken wat moclobemide is.

Bovenaan