De Ranzigheids test

Drientje

DF-koning
Nee geen seks met dieren, gadver
Wel plaatsen waar we gezien werden, 1x een golden shower gekregen, foto's en filmpjes gemaakt en die aan anderen laten zien, alles ingevuld bij: een orgasme gehad tijdens chatten etc.

Dat maakt de score wel hoger neem ik aan.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Oh my... ik heb 'maar' 268! :openmouth: en dat terwijl ik dácht toch wel aardig sletterig te zijn... :(
Nouja, kennelijk nóg beter m'n best doen. :grin:

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Wel plaatsen waar we gezien werden, 1x een golden shower gekregen, foto's en filmpjes gemaakt en die aan anderen laten zien, alles ingevuld bij: een orgasme gehad tijdens chatten etc.

een golden shower... :kots:
Plasseks fanaat :P?

Drientje

DF-koning
Wromtraxe zei:
Drientje zei:

een golden shower... :kots:
Plasseks fanaat :P?
Nee, zou het niet willen herhalen maar we waren allebei heel erg onder invloed en toen was het wel opwindend. Ik zou het niet nog een keer willen doen.

cropp

Badass junkie
loadrunner zei:
171, en dat met anale sex en bloot buiten rondlopen ? ? ?

ja ik heb 150, maar ik mis het hokje anale sex...

naakt buiten rond lopen op plekken waar het niet mocht had meer met drugs en burgers shockeren te maken dan met sex...

Ape

Badass junkie
cropp zei:
loadrunner zei:

naakt buiten rond lopen op plekken waar het niet mocht had meer met drugs en burgers shockeren te maken dan met sex...
Betekend nog niet dat het normaal of niet ranzig is, ik zie liever geen kerel rondlopen met zijn blote bananus, kan aan mij liggen hoor :tearsofjoy:

cropp

Badass junkie
skunkopaat zei:
cropp zei:
loadrunner zei:

Betekend nog niet dat het normaal of niet ranzig is, ik zie liever geen kerel rondlopen met zijn blote bananus, kan aan mij liggen hoor :tearsofjoy:

provoceren is toch lachen?

Bovenaan