Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou als ik jou was eigelijk niet, het is aan jou om dat risico te lopen, of ja vriendin of over wie het gaat,..
als ik jou was zou ik van het negatieve uitgaan,..tegen mijn principes in
nee gebeurd nix mee alleen ik heb wel vaak mee gemaakt als ik veel drugs had gebruikt dat ik dan zo maar 2 keer in 1 maand ongesteld werd das wel minder maar k heb nu een sterkere pil duszz is nu allemaal weer goed :P
Doordat ik een tijdje achter elkaar drugs gebruikte, brak ik elke keer door de pil heen.. en was 3 maanden ongesteld geweest.. Maarja, ben ook vrij jong..
ja mag in principe ook niet roken als je de pil neemt
dus zal je in principe ook wel niks anders mogen nemen als je de pil neemt
maarja zijn zoveel mense die roke en gebruike op de pil dus
XTC heeft geen invloed op DE pil, die blijft evengoed werken
behalve natuurlijk als je de pil vergeet in te nemen doordat je zolang doorgaat op de xtc ofzo
Alhoewel..
Ik ben wel tijdens pilgebruik en drugsgebruik zwanger geraakt. Maar ´k kan me niet meer heugen of ik dat kreng op tijd heb ingenomen. Het is in elk geval wel gebeurd.
Maar dat kan ook zonder drugs te gebruiken. Dus of dat invloed heeft gehad?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.