'de id-t feesten'

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
is het nou zo dat je echt elke keer dat je naar zo'n feest gaat je meteen pillen gaat slikken, of heb je meer van nee dat is echt absoluut niet nodig

ik zelf ga weleens naar deze "feesten'', en kan echt prima overleven zonder :sunglasses: , maar van andere hoor ik weer dat ze zonder die 2 pillen het echt niet volhouden de hele avond

wat jij?

]x[

Experimenterende gebruiker
Ik weet van mezelf dat als je eenmaals gebruikt dat je best daarna wel moeite hebt om een avond door te komen zonder. Een soort van afhankelijkheid. Maar als je daarna daarover heen bent kan je precies doseren hoeveel en of je wel wat nodig hebt. Dan neem je het echt weer voor het plezier gevoel en niet voor de drang van ik heb het nodig. Tenminste zo heb ik dat, en ik spoor niet :grin:

A

Anonymous

Gast
Toen ik naar Impulz ging had ik vantevoren gezegd tegen mezelf dat ik niks zou nemen. Toen ik daar eenmaal was zag ik echt iedereen uit z'n dak gaan. Toen heb ik ook maar een pilletje genomen. Het effect was echt heel cool. Je wordt er heel vrolijk van en je hebt echt zuperveel zin om te stampen! Het mindere is dat je liters water verbruikt :rolleyes:
Ik denk als ik weer naar zo'n feest ga, ik het weer zou doen :openmouth:
Maar alleen op grote feesten hoor!

]x[

Echte drang slik keer was dat heb ik ook gehad en toen wist ik dat ik moest gaan minderen. Zat toen echt vet aan de drugz

van xtc krijg je een soort energie explosie, maar4 die is na een paar uur weer over. je staaty een paar uur te stuiteren, maar dan zak je in, tenzij je meer neemt. als ik niks neem op een feest (of alleen vitamine c) dan hou ik het langer vol dan mensen op de xtc. alleen misschien wat mider intens.
maarja, de dag erna voel ik me een stuk prettiger dan mensen die wel hebben geslikt.

A

Anonymous

Gast
Gisteren op shockers was het weer behoorlijk strak, denk dat zo'n 80 % strak stond, alleen maar beter, is de sfeer het beste, zefd had ik er ook 1 genomen, was eigenlijk niet van plan maar ja, me benen wilden niet meer dus had ik maar een mitsubitsi genomen, behoorlijk sterke pil trouwens, behoorlijk aan te raden.

Uzi

Newbie
Of het moet.. dat slikken.. Tsja.. Dat is een pijnlijke vraag.. Zonder kan ik me ook prima vermaken.. maar het is wel zo dat je er beter 'in' zit. wanneer je wel iets gebruikt hebt..

Gebruikers weten wat ik bedoel... Het familiegevoel... Iedereen houd van mekaar gevoel.. etc etc.

Toch zie ik dat het drugsgebruik met de jaren afneemt.. Toen ik op de eerste editie van Innercity was.. Stond naar mijn mening iedereen strak.. Nu 4 jaar later ben ik van dat idee af. Op ID&T feesten wordt er nog veel gebruikt door mensen onder de 21 jaar... Op 'de betere' feesten met meer ouder publiek valt het drugsgebruik over het algemeen reuze mee..

Drazzic

Bewuste gebruiker
Het is je eigen keuze. Dat de meerderheid er slikt wil helemaal niet zeggen dat je het ook moet doen. Ik denk ook dat de meerderheid zich ook net zo goed zonder goed kan vermaken, maar xtc brengt toch iets extra's waardoor het extra leuk is. Maar als je er geen behoeft aan hebt gewoon niet doen!!

nou ik kan goed zonder een pilletje op een feest al mn vrienden pakken meestal wel iets maar jah dah moeten ze natuurlijk zelf weten. :) ik vindt ut wel grappig als je al die mensen zo vaag ziet :P hahahaha :wave:

MystiX

:smoke: xtc voegt wel wat toe, maar ik heb het niet nodig een avond feesten kan heel goed zonder xtc. Soms neem ik wel soms niet. Ligt eraan of ik er goed in kan komen of niet en dat verschilt per feest.

Krs

Bewuste gebruiker
met is idd veel leuker maakt het feest nog beter zal maar zegge :grin: . zou best zonder kunnen want krijg door de muziek ook al wel energie maar zou niet weten waarom ik het zonder zou doen. zolang ik maar niet te vaak gebruik :xtc:

Mac...

Badass junkie
Ja ik ben al wat te verneukt daarvoor. Volgens mij als je het eenmaal gewend bent om te gebruiken op dat soort feesten blijf je het ook doen, ten minste, het is moeilijk om het niet te doen.

Krs

Bewuste gebruiker
jah dat zeker maar een voordeel is dat ik niet veel geld heb dus maar zon beejte om de 3 maanden naar zon feest ga. en alleen dan gebruik dus ik kan nog wel ff mee :grin:

Mac...

Badass junkie
Ja ik ben in een jaar tijd naar 13 van dat soort feesten gegaan, koste wat geld, maar ik verdiende toen goed en woonde nog thuis, dus...
Maar juist door dat is de lol er bij mij nu wel een beetje van af, als je het zo vaak doet is er ook niks meer speciaals aan. Ben vorig jaar slechts op 1 feest gegaan en ben dat dit jaar weer van plan, zo blijft het iig leuk, en ook heb ik t geld er niet meer voor. En ik ben ook een beetje verstandiger geworden. (denk ik)

Krs

Bewuste gebruiker
lijkt mij ook wel jah dat wanneer je heel vaak naar dat soort feesten gaat het niet meer speciaal is. dan begint het allemaal ook wel op elkaar te lijken.

Mac...

Badass junkie
yep, alles is één groot wazig feest, en dat is echt zonde, want zo'n vette party is echt wel iets speciaals

Krs

Bewuste gebruiker
jah zker want zoals ik het nu heb zo om de 3 maanden blijft het ook speciaal en kijk er dan altijd erg naar uit :grin:. vrijdag naar audioattack :grin: en a8 juni defqon :grin: :xtc:

Krs

Bewuste gebruiker
ik ook geen euris maar voor me verjaardag gekregen :grin:. en idd was snel uitverkocht

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Zonder is mogelijk,maar de wil werkt niet altijd mee.
Ik vind het soms te lekker om over te slaan.
Maar goed als het moet om een bepaalde reden zou ik het niet doen, maar dus niet uit mezelf om niks zeg maar.

Jeller

Badass junkie
het gaat wel, maar het is wel leuker met xtc.. als je alleen smoort en drinkt is het ook wel leuk maar je wordt lichamelijk zo vlug moe dus moet ik regelmatig eens naar buiten om te rusten..

Bovenaan