De groothandelstopic...

Bollie

Bewuste gebruiker
Graag zou ik weten wat drugs in het groot kost. Ik heb all verhalen gehoord en sta echt paf van de hebzucht van de mensheid. Iedereen wilt overal zoveel mogelijk winst uit halen.

Ik heb een verhaaltje gehoord van een maat dat men pillen in laboratorium kan aanmaken voor 30 cent per stuk.
Een vermengigvuldiging van 100 is dat dus. Is dit niet gek ?
Voor je pilletje in de discotheek betaal je dan minimum 3 euro...

Wat ik heb gehoord. Correct me when i'm wrong...

100 Pillen kosten 150 tot 200 euro ( ong 1,75 euro per pil )
1000 Pillen kosten 600 tot 1250 euro ( ong 90 cent per pil
10000 Pillen kosten 2500 tot 4000 euro ( ong 30 cent per pil )
25 gram cocaine kost 600 tot 1000 euro ( ong 37 euro per gram )
50 gram cocaine kost 1250 tot 1500 euro ( ong 30 euro per gram )
1000 gram cocaine kost 2500 tot 3000 euro ( ong 25 euro per gram
1/2 liter ghb kost 200 tot 350 euro
1 liter ghb kost 250 tot 500 euro

Ben benieuwd of er mensen andere prijzen kennen.
Vind dit wel een interessant onderwerp.
Als jullie deze prijzen horen, vinden jullie ook niet dat we hard in de zak gezet worden?

A

Anonymous

Gast
Hmm, voor 100 pillen zou ik rond de 1,20 p/st betalen.
Voor andere pillen die alleen per 1000 kunnen zou ik 37ct p/st kwijt zijn

Onsen sos gaan voor 28 eu de gram hier.
Een ons pep 350 eu.

Het maken van een pil kost de producent ongeveer 17 cent.
Ik zit nog best ver weg van de bron denk ik.

Frisko

Badass junkie
hmmmz,ik heb vroeger es een leuk aanbodje gekregen waar ik toen niet op in gegaan ben...
ik kocht goeie pillen bij dat meisje voor 100€ voor 100

maar ze zei als ik er 10.000 wou dan was het rond de 1750€...

boy

Bewuste gebruiker
BobG zei:

Een ons pep 350 eu.

Ik ga zelf geen prijzen noemen, maar voor die 37 cent heb je dan vast kutpillen. Het zijn namelijk niet alleen productiekosten die komen kijken bij de handel in pillen. Ook distributeurs en investeerders moeten betaald worden. No way dat je pillen >100mg MDMA kunt krijgen voor die prijs.

Net zoals 1750 euro voor 10k pillen... dat kan gewoon geen goede kwaliteit zijn. Je moet toch al snel het dubbele betalen voor 10k met één of twee mensen ertussen. Of je moet het zelf afnemen bij het lab, maar dat kan vrijwel niemand hier.

Frisko

Badass junkie
boy zei:
BobG zei:

Een ons pep 350 eu.

Ik ga zelf geen prijzen noemen, maar voor die 37 cent heb je dan vast kutpillen. Het zijn namelijk niet alleen productiekosten die komen kijken bij de handel in pillen. Ook distributeurs en investeerders moeten betaald worden. No way dat je pillen >100mg MDMA kunt krijgen voor die prijs.

Net zoals 1750 euro voor 10k pillen... dat kan gewoon geen goede kwaliteit zijn. Je moet toch al snel het dubbele betalen voor 10k met één of twee mensen ertussen. Of je moet het zelf afnemen bij het lab, maar dat kan vrijwel niemand hier.
mjah

kwaliteit weet ik niks van helaas mede dat ik er nooit op in ben gegaan...maar de pillen die ik per 100 kocht waren altijd redelijk goed tot gewoon goed...
zat 1 persoon tussen dan,zei ging ze zelf halen daar! :)

A

Anonymous

Gast
Die pillen zijn redelijk(ik schat ze rond de 70 mg) voor 37 cent. stel je zou ze dan voor 2 euro wegdoen. Dan gaat het lekker hoor.

Wortel

Bewuste gebruiker
Bollie zei:
Graag zou ik weten wat drugs in het groot kost. Ik heb all verhalen gehoord en sta echt paf van de hebzucht van de mensheid. Iedereen wilt overal zoveel mogelijk winst uit halen.

Ik heb een verhaaltje gehoord van een maat dat men pillen in laboratorium kan aanmaken voor 30 cent per stuk.

Wat ik heb gehoord. Correct me when i'm wrong...

100 Pillen kosten 150 tot 200 euro ( ong 1,75 euro per pil )
1000 Pillen kosten 600 tot 1250 euro ( ong 90 cent per pil
10000 Pillen kosten 2500 tot 4000 euro ( ong 30 cent per pil )
25 gram cocaine kost 600 tot 1000 euro ( ong 37 euro per gram )
50 gram cocaine kost 1250 tot 1500 euro ( ong 30 euro per gram )
1000 gram cocaine kost 2500 tot 3000 euro ( ong 25 euro per gram
1/2 liter ghb kost 200 tot 350 euro
1 liter ghb kost 250 tot 500 euro

Ben benieuwd of er mensen andere prijzen kennen.
Vind dit wel een interessant onderwerp.
Als jullie deze prijzen horen, vinden jullie ook niet dat we hard in de zak gezet worden?
voor 100 witte hartjes (echt GOEDE pillen) betaalden we €120 en ik weet dat degene waar wij van het hebben gekocht er €80 voor betaald.
Grotere aantallen weet ik niet.
halve liter ghb betaal je 120 max. voor
hele liter ghb 170 max.

doopie

Bewuste gebruiker
Altijd die prijzen noemen heeft totaal geen zin en het is nutteloos

Je betaald voor kwaliteit zo zit het nu eenmaal.
Betaal je minder dan is de kans toch echt groot dat je rotzooi koopt.

cunt

Wijs gebruiker
ik heb maar 1x een aanbod gehad voor een groot aantal pillen en dat was 100 voor 125 euro ..

Dags

Bewuste gebruiker
Correct me when i'm wrong...

hehe als ene pil 30 cent kost en voor 3 euro weggaat is dat een vermenigvuldiging van 10...

Coole topic trouwens, ben ook wel geinteresseerd

A

Anonymous

Gast
Dags zei:
Correct me when i'm wrong...

hehe als ene pil 30 cent kost en voor 3 euro weggaat is dat een vermenigvuldiging van 10...

Coole topic trouwens, ben ook wel geinteresseerd

Ja maar jouw dealer betaald geen 30 cent per stuk, hoe verder je van de bron bent hoe duurder jou pillen.
Stel: De laborant maakt mdma, en verkoopt het aan iemand met een pillenpers, die persoon moet dus bindmiddel en ander gereedschap betalen.
Hij verkoopt het aan de 'groothandelaar' die verkoopt het groot. Zo verkoopt hij ze bijvoorbeeld per 10.000, voor 30 cent per stuk, De persoon die dat inkoopt, verkoopt dat voor 60 cent per stuk per 1000 stuks. Zijn klanten verkopen ze per 100 stuks, voor 1 euro a 1,50.
En ja, dan heb je de kleine handelaars, maken de meeste winst, maar het duurt wel erg lang voor je alles kwijt bent. Zo betaal jij 2,50 bij een maat, of 5 euro van een onbekende.

Ik ben erg stoned maar dit begrijp je denk ik wel.

Jeller

Badass junkie
mijn droom is om 10000 pillen kopen aan ene belachelijk lage prijs en ze in amerika verkopen voor 15€ ofzo.. ben ik in ene mum van tijd rijk :) daar betaal je normaal 30€ voor een pil dacht ik

Solidius

Badass junkie
Jeller zei:
mijn droom is om 10000 pillen kopen aan ene belachelijk lage prijs en ze in amerika verkopen voor 15€ ofzo.. ben ik in ene mum van tijd rijk :) daar betaal je normaal 30€ voor een pil dacht ik

...Als je gepakt wordt veranderd die droom heel snel in een nachtmerrie.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Solidius zei:
Jeller zei:

...Als je gepakt wordt veranderd die droom heel snel in een nachtmerrie.
daarm moet ge nie aan twijfelen :wave: :wave:

Bovenaan