XTC eerste keer dosering

Coffee72

Newbie
Hoi allen,

Binnenkort staat Intents festival weer voor de deur en dacht dit een mooi festival is om XTC te proberen. Ik heb mijn pillen laten testen en bevatten 100 mg MDMA per stuk. Het festival duurt van 12:00 tot 00:00 dus ik dacht eerst de boel rustig te verkennen en dan begin van de avond een uur of 18:30/19:00 te beginnen aangezien de beste effecten rond de 4 a 5 uur duren. Wat is jullie advies om er lekker in te komen? Ik weeg 70 kgs dus in 1 keer die pil van 100 mg erin klappen en dan eventueel na een uur nog een kwartje van 25 mg bijpakken? Of beginnen met een halve van 50 mg en na een uur nog een halve bijpakken en eventueel later nog een kwartje?

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Ik zou niet met 50 beginnen, dat is te weinig, wellicht starten met 70-100 mg en op je piek bijdoseren met de helft daarvan, dus 35-50 mg. Vaker bijdoseren heeft weinig zin. Have fun!

Stratora

Bewuste gebruiker
t=0: 100mg
t=90m: 25mg
t=180m: 25mg
Prima advies is dit , al zou ik zelf 1x bijpakken na 2,5 uur en dan gelijk 35 a 50 nemen.
Afgelopen weekend Lake Dance gedaan en ben met gelijk 110 begonnen en 1 x 35 erbij na 2,5 . Was prima…maar op Intents houd ik het maar bij een biertje.
Alvast veel plezier….

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ljuv

Thetripperr

Experimenterende gebruiker
Mijn eerste keer mdma had ik 150mg op, dit ging goed. Dan om het uur en half een kwartje bijpakken zou goed moeten komen.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Mijn eerste keer mdma had ik 150mg op, dit ging goed. Dan om het uur en half een kwartje bijpakken zou goed moeten komen.
Dan zou TS in dosering al over de 2x lichaamsgewicht heen gaan. Als je zit soort info post geef dan ook even aan wat je gewicht is, hier kan TS niet zo heel veel mee.
Sowieso heeft veel redosen niet veel zijn. MDMA is niet te stapelen.

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
Idealiter zou je 2/3 van je pil nemen om te beginnen en de helft daarvan na ong 1,5-2 uur.

100mg is best laag gedoseerd voor tegenwoordig, maar verder prima.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik zou die 100 mg in 1 keer nemen en het gewoon accepteren wanneer het afzwakt: je lichaam die trap na besparen.

En als MDMA je dan te kort duurt: gaan voor het superieure 6-APB. :wink:

Yort55

Belezen gebruiker
Hoi allen,

Binnenkort staat Intents festival weer voor de deur en dacht dit een mooi festival is om XTC te proberen. Ik heb mijn pillen laten testen en bevatten 100 mg MDMA per stuk. Het festival duurt van 12:00 tot 00:00 dus ik dacht eerst de boel rustig te verkennen en dan begin van de avond een uur of 18:30/19:00 te beginnen aangezien de beste effecten rond de 4 a 5 uur duren. Wat is jullie advies om er lekker in te komen? Ik weeg 70 kgs dus in 1 keer die pil van 100 mg erin klappen en dan eventueel na een uur nog een kwartje van 25 mg bijpakken? Of beginnen met een halve van 50 mg en na een uur nog een halve bijpakken en eventueel later nog een kwartje?
Hi!

De 100mg in 1 keer nemen. Mocht je de effecten / piek iets willen verlengen, maximaal 1 keer bijnemen (na 60-90min) om de negatieve effecten te verminderen en (hopelijk) de kater ook.

Dus;
18;30: 100mg
19:30/20:00 - 50mg

Mocht je dus bij pakken, 1x en dan de helft van je start dosis! Ook zorgen dat je het tussen de 60-90 na inname neemt. Zo houd je de motor draaiend!

• Like
Waarderingen: ljuv

Wollukker

Bewuste gebruiker
Ik ga een keer die theorie van Dr. Ben Sessa uitproberen. Dan zit ik iets boven de richtlijn (2,56mg/kg) maar zo te zien kun je dan wel het grootste deel van het feest door.

T=0: 125mg
T+2 hours: 60mg
T+4 hours: 30mg
T+6 hours: 15mg
T+8 hours: get cab home

Foxy Methoxy

Bewuste gebruiker
Ik ga een keer die theorie van Dr. Ben Sessa uitproberen. Dan zit ik iets boven de richtlijn (2,56mg/kg) maar zo te zien kun je dan wel het grootste deel van het feest door.

T=0: 125mg
T+2 hours: 60mg
T+4 hours: 30mg
T+6 hours: 15mg
T+8 hours: get cab home
Interessant, maar deze theorie staat los van lichaamsgewicht dus?

Yort55

Belezen gebruiker
Schijnbaar wel.. Dr. Sessa claimt dat op deze manier de dip ook minimaal is en je in plaats van een dip een fijne after glow krijgt.
Heb dit geprobeerd op ADE. Voor mij niet nog een keer.

Ben na veel verschillende manieren van nemen erachter gekomen dat het beste werkt om 1x een goede start dosis te doen en na 60-90min de helft daarvan te doen. En that’s it.

zelf begin ik vaak met 130 en neem ik na 60-90minuten 65 bij. Perfect voor een feestje van 17:00 tot 23:00

RhythmoftheNight

Aankomend weekend is het weer Mysteryland. Zondag ga ik aan de XTC en het feest duurt tot 23:00. Ik heb geteste pillen van 110 MG en weeg 70 kgs. Hoelaat beginnen jullie meestal met de eerste dosis tijdens een festival dat tot 23:00 duurt? Ik zat zelf te denken aan uur of 16:00 uur met een hele pil (110 MG) om er goed in te komen. Werking begint bij mij gemiddeld na 1 uur dus dan zou die er rond 17:00 in moeten slaan. En dan na 1.5 uur een halve bijnemen.

Wollukker

Bewuste gebruiker
Heb je al veel ervaring? Ik zou persoonlijk (rond 17:00-18:00u) beginnen met 3/4e pil i.p.v. een hele, en na 1.5 of 2 uur een halve bijnemen. Je zit dan in totaal net onder de 2mg/kg.

Indien dit 1 van je eerste keren is zou ik beginnen met 2/3e pil en 1/3e bijnemen. Dan zit je in totaal net boven de 1.5mg/kg.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Aankomend weekend is het weer Mysteryland. Zondag ga ik aan de XTC en het feest duurt tot 23:00. Ik heb geteste pillen van 110 MG en weeg 70 kgs. Hoelaat beginnen jullie meestal met de eerste dosis tijdens een festival dat tot 23:00 duurt? Ik zat zelf te denken aan uur of 16:00 uur met een hele pil (110 MG) om er goed in te komen. Werking begint bij mij gemiddeld na 1 uur dus dan zou die er rond 17:00 in moeten slaan. En dan na 1.5 uur een halve bijnemen.
Ja ik denk dat die timing wel goed uitgekiend is.

De eerste dosis werkt ongeveer 4-6 uur lang. En als je na 1,5 uur hebt bijgepakt dan werkt de MDMA in totaal zo'n 7,5 uur. Doe er een half uur bij voordat de eerste xtc-pil begint te werken, en je bent 8 uur zoet tussen 16.00 en 0.00 uur. Waarbij je de laatste twee uur wel bezig bent met de come-down.

RhythmoftheNight

Heb je al veel ervaring? Ik zou persoonlijk (rond 17:00-18:00u) beginnen met 3/4e pil i.p.v. een hele, en na 1.5 of 2 uur een halve bijnemen. Je zit dan in totaal net onder de 2mg/kg.

Indien dit 1 van je eerste keren is zou ik beginnen met 2/3e pil en 1/3e bijnemen. Dan zit je in totaal net boven de 1.5mg/kg.
heb al wat ervaring met MDMA. Kwa tijd is 17:00 wel wat gunstiger inderdaad om optimaal in de flow te blijven.

Bovenaan