De eerste stap

JustVegas

Experimenterende gebruiker
Nou, de eerste stap is gezet...
Een dezer dagen komt er een bescheiden lading hoffmannetjes (zo noemen de duitsers ze) de grens over.
Er is geen dosering bekend, het enige wat ''ze'' erover kwijt kunnen is dat het goed trippen is met die zegeltjes.

Het is mijn eerste keer, dus ik heb 3 zegeltjes besteld om er iig 1 te laten testen... ze vragen alleen 15 Euries per zegeltje en overal lees ik dat
onder de € 10 een gangbare prijs is :confused:

Dat is dus mijn eerste vraag; Kan dit, of wordt ik gewoon gigantisch genaaid? (qua prijs)
Mijn tweede vraag (wellicht wat vager) LSD uit Duitsland? Ik dacht dat Nederland het walhalla was voor dit soort drugs...
En de derde; ik weet dat de afbeelding niets zegt, maar heeft iemand de afgelopen tijd een ervaring met dit soort zegeltjes gehad (ok, ik realiseer me dat ik als een noob klink...ik heb me echt ingelezen :flushed: )

Het wordt dus mijn eerste keer en ik wil graag alles (tot zover mogelijk) goed geregeld hebben...de setting is er nog niet, dus bewaren moet ik ze zowiezo... koel, droog, luchtdicht en donker bewaren was het toch?

Alvast bedankt en tips zijn erg welkom!

azgaza

Badass junkie
Hoffmanns zijn zegels; ik heb ze vaker gehad, drie of vier keer en ik heb ze nu ook nog liggen; de dosering waarin ik ze heb gehad was meestal 200 tot 250 ug, en dat is een flinke trip, zeker voor een beginner. Je zou er ook gewoone en halve van kunnen nemen eerst en na 2 uur een halve bijpakken; dan verlicht je de piek en dat kan de eerste keer makkelijk zijn, maar als je ervaring hebt met hogere dosissen van paddo's is dat waarschijnlijk niet nodig.

Ik koop hoffmans meestal voor 5 euro per zegel, maar dat is niet van dealers maar gewoon van vreemden op feestjes (of die mensen dealers zijn weet ik niet, misschien ook wel eigenlijk). 15 euro is dus wat aan de dure kant, maar het kan een prijsverschil zijn tussen duitsland en nederland. 15 euro is eigenlijk echt behoorlijk duur. Je wordt nog niet direct genaaid, want als het dezelfde hoffman zegels zijn die ik laatst had heb je dus echt 250 ug, en dat is best een lekkere sterke trip.

Met LSD uit duitsland heb ik trouwens geen ervaring.

Korte samenvatting met betrekking tot jouw vragen.

1. Ja dat is erg duur voor LSD.
2. Ik heb ervaring met hoffmann zegels en bij mij zijn ze altijd sterk geweest, maar dat zegt niet zo veel, de afbeelding kan zo na geprint worden.
3. Dat het uit duitsland komt zegt me niet zo veel, maar het zal vast niet zo veel uitmaken.

JustVegas

Ja, ik heb al aangegeven dat ik het erg duur vond, maar hij zei dat het erg risicovol was en dat het maar een kleine hoeveelheid was, per 1000 werd het goedkoper :grin:

Ach, in ieder geval heel erg bedankt voor je reactie :)

erwin krol

Bewuste gebruiker
er zijn verschillende hoffmans, mogelijk dat deze eerst geexporteerd zijn en nu weer terug en de grens over; niet gek dat ze duur zijn. Als je ze hebt beschrijf ze dan even.

azgaza

Badass junkie
Per 1 zegel betaal ik er ook altijd 5 euro voor; haha, maar dat terzijde; zien ze er zo uit:? (jaartal hoeft niet te kloppen, en er hoeft ook niet persé een jaartal op)

JustVegas

Ik heb ze nog niet, maar zodra ze binnen zijn, maak ik ff 'n foto en laat ik wel weten op hoeveel ze getest zijn... al begin ik wel enorm te twijfelen vanwege de prijs...
Maarja, ik zoek er al zo lang naar en ik zit niet echt in de ''GOAscene''.

Als er echt iets belachelijk laags uit de test komt, weet ik 'm snel genoeg te vinden :grin:

Overigens heb ik wel aardig wat ervaring met paddo's, dus ik denk dat ik dan best met een hele zegel overweg kan :confused:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
10 euro is schandalig veel !!

Koop je spullen toch in eigen land, dat scheelt bergen en de kwaliteit ligt meestal beter.

Stonie

Djo

Badass junkie
Hoffmanns! :hearteyes:

Dat vermindert mijn zin nu niet echt bij het zien van dat heerlijke fotootje van Azgaza! :flushed: Vanavond heb ik er een paar in handen weer. Maar bewaar ze waarschijnlijk toch nog even.

Een tijdje geleden heb ik ze voor de eerste keer gehad en ik kan met recht zeggen, de sterkste (had er maar 1 van nodig om toch lekker laaaang door te gaan!), eurorische, geweldigste zegel ever. Hele sterke smaak.
Ik had ze de vorige keer ook voor 5 euro gekocht per stuk.
De prijs die je ervoor betaald is echt veels te feel!
Ik kan zegels altijd bemachtigen tussen de 3-5 eurie!
Tja, dan weet je dat voor een volgende keer.
Kun je ze nu nog afzeggen of komen ze je richting al uit?

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Per 1 zegel betaal ik er ook altijd 5 euro voor; haha, maar dat terzijde; zien ze er zo uit:? (jaartal hoeft niet te kloppen, en er hoeft ook niet persé een jaartal op)

Ik heb deze ook :grin:

Maar ik vind ze niet heel sterk dus het zal wel een kopie zijn geweest...
Ik had het volledige plaatje zoals hier op de foto te zien is maar die is nu al bijna gehalveerd.

azgaza

Badass junkie
Djodjo zei:

Dat vermindert mijn zin nu niet echt bij het zien van dat heerlijke fotootje van Azgaza! :flushed: Vanavond heb ik er een paar in handen weer. Maar bewaar ze waarschijnlijk toch nog even.

Een tijdje geleden heb ik ze voor de eerste keer gehad en ik kan met recht zeggen, de sterkste (had er maar 1 van nodig om toch lekker laaaang door te gaan!), eurorische, geweldigste zegel ever. Hele sterke smaak.

Ja dat is mijn ervaring met hoffmanns ook; ik had er eentje op een feestje gekregen van iemand, en die was echt heel sterk. Prachtige trip; zo visueel at ik rond de piek mijn omgeving niet begreep. Een halve ervan is ook nog prima visueel en doet niet onder voor hele zegels met andere prints. Gelukkig heb ik er nog wat van over.

JustVegas

lysergine25 zei:
10 euro is schandalig veel !!

Koop je spullen toch in eigen land, dat scheelt bergen en de kwaliteit ligt meestal beter.

Stonie

Sterker nog.... 15 euro..
Ik vind het eigenlijk ook belachelijk, maar ja, ik ben al een hele tijd op zoek en heb gewoon de connecties niet.

Aan de andere kant; geduld is een schone zaak natuurlijk

JustVegas

Djodjo zei:

Ik had ze de vorige keer ook voor 5 euro gekocht per stuk.
De prijs die je ervoor betaald is echt veels te feel!
Ik kan zegels altijd bemachtigen tussen de 3-5 eurie!
Tja, dan weet je dat voor een volgende keer.
Kun je ze nu nog afzeggen of komen ze je richting al uit?

Ik kan het nog afzeggen...
Misschien inderdaad het verstandigst :rolleyes:

En als 'ie begint te zeiken, zeg ik gewoon dat het belachelijk duur is...misschien haalt 'ie er nog wat vanaf :grin:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
In principe is 15E nog steeds weinig voor 6-/+ super mooie uren :wink:

Precies, als je gaat kijken dat je in de smartshop 12,50 kwijt bent aan een bakje paddo's... dan is 15 euro niet eens heel veel (in vergelijking)

azgaza

Badass junkie
psychonaut'86 zei:
Adrenochroom zei:
In principe is 15E nog steeds weinig voor 6-/+ super mooie uren :wink:

Precies, als je gaat kijken dat je in de smartshop 12,50 kwijt bent aan een bakje paddo's... dan is 15 euro niet eens heel veel (in vergelijking)

Dat vind ik ook zo leuk aan LSD, voor een portie equadoriaanse paddo's betaal ik 15 euro, en voor LSD maar 5 :mrgreen: .

Bovenaan