De biggest

Lycergic

Belezen gebruiker
Wat is het grootste dat jij ooit hebt gerold ?

Mijn record = 4 lange blaadjes lang , 3 hoog , 5 filters en in totaal 25 € aan K2 , Amnezia & Pepsi .
Was me dat leuk seg :)

Deranged

Badass junkie
Weet niet meer hoeveel vloeitjes het waren maar er ging iets van 100 gulden aan wiet en hasj in. Was niet te roken overigens, maar wel aparte ervaring iig.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
een joint in een 30cm vloeitje denk ik.

halverwege viel ie alleen uit elkaar en hebben we er nog 2 normale joints van gedraaid.. die vervolgens best goor smaakten door de teer wat er al inzat..

ZI09

Bewuste gebruiker
1 standaard kingsize vloeitje.

Wel eens een of andere partyjoint voorgedraait uit de shop gerookt, maar man, wat een ellende is dat.
Dan vind ik het echt al niet relaxt meer.
Moeite doen om je jonkel beet te houden, maak het nou.

hardcor3

Experimenterende gebruiker
Rol floe
30 gr wiet en 12 gr hasj.

Was ongeveer 1 meter en we dede er 2 uur over met zo´n 15 man, en iedereen was te knetter gewoon :smoke:

De tip kon je als verrekijker gebruiken.

Bengt

Bewuste gebruiker
Daar zou ik dan toch wel graag eens een foto willen van zien...

1 meter, je weet niet wat je zegt denk ik.

Funky Monkey

Badass junkie
hihi, mijn langste is zo'n 30cm geweest en dan lekker dun bij de tip en niet al te veel taps toelopend, zodat die lekker blijft hijsen :smoke:

let come

Belezen gebruiker
14 cm, tip was evendik als bij een gewone joint

er kwam heel veel rook van af vond ik, teveel om precies te zijn...
wat moet dat geven als je er 1 hebt van 1 meter lang, hoe dik was hij aan het einde?

BMS

Newbie
Een halve meter ..10 gram Haze en 6 gram Super Polm..
3 Uur overgedaan met 5 man ..
En opstaan konde we daarna niet meer .. :stoned:

neti

Badass junkie
nou jaaaaa zeg :beer:

nou die van het weekend was niet om naar huis over te schrijven... dat was zo'n mini augurkje :P :mrgreen:

Hype

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
nou jaaaaa zeg :beer:

nou die van het weekend was niet om naar huis over te schrijven... dat was zo'n mini augurkje :P :mrgreen:
beter hijack ik het topic weer even terug naar grote joints (god wat klinkt dat opeens fout), anders krijg je weer billenkoek van de homohaters :wink: :wave:

Grootste was gewoon zo'n toeter gebouwd van van die rol vloei. Best geinig enzo alleen de laatste 10 cm waren gewoon te goor door teer enzo.
Six shooter was wel echt de bom, kwa lengte een gewone joint maar iets van 4 keer zo dik. Flink vol geplempt met wiet en een beetje tabak voor het branden en Super chill gesmoked :)

Osi`

Bewuste gebruiker
2 lange blaadjes langs elkaar of 2 lange blaadjes boven elkaar en 1 lange aan die 2 geplakt aan de zijkant (zo'n dikke stick met 3 of meer tipjes)
van de laatste werd ik wel het scheefste, dus nemek aan da da het grootste is.

Dan heb ik nog een betere gerookt, de allerbeste, ma niet zelf gerold, just deze maand nog gedaan en da was ene met 2 blaadjes boven elkaar en dan een tip met daarin nog 10 of meer tipjes, die paste nog niet eens in m'n mond ;o Maar knetterscheef van worden en dan nog met 5 man daaraan.

Mooi, that's how we do.

Bovenaan