Dagen lang wakker van 3mmc

Hoeveel nachten achter elkaar heb jij maximaal doorgehaald door 3mmc

• Totaal aantal stemmers
    66

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Goeiemorgen dfjes,
Ik zie overal filmpjes en teksten over 3mmc verslaafde en dat ze dan nachten lang achter elkaar wakker waren en dat aan het gebruiken waren. Ik heb er geen ervaring mee maar ik heb meestal in de ochtend na t feestje wnnr ik me laatste lijn neem voel ik hem eigk niet eens meer. Betekend dit dat je gwn echt zo kanker veel moet snuiven of ligt dat puur aan mij dat ik de volgende dag er bijna niks van voel

Mvg,

Teveelkaas🤤😘

Rivalrie

Badass junkie
1 nacht. Niet eens veel gebruikt en toch nog weken later cravings hebben. Gevaarlijk goedje dit.

Zelfs met coke of speed heb ik 0 cravings.

TeveelKaas

Belezen gebruiker
"1 nacht. Niet eens veel gebruikt en toch nog weken later cravings hebben. Gevaarlijk goedje dit"

Shit man das wel heftig. Ik dacht dat ik 3mmc verslaafd was voor echt een maand lang omdat ik nog maar 3 nachten in de week sliep en 4 nachten door haalde (ben helemaal naar de graftering geweest) maar toen kreeg ik het gevoel dat ik toch echt wel moest gaan stoppen met iniedergeval doordeweeks gebruiken. Maar t punt van het hele verhaal is dat ik gwn 3mmc heb liggen en voel me der niet eens door aangetrokken kan het gwn ieder moment snuiven als ik dat wil. Ben best wel trots op mezelf

Rivalrie

Badass junkie
"1 nacht. Niet eens veel gebruikt en toch nog weken later cravings hebben. Gevaarlijk goedje dit"