Dagen lang wakker van 3mmc

Hoeveel nachten achter elkaar heb jij maximaal doorgehaald door 3mmc

• Totaal aantal stemmers
    66

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Goeiemorgen dfjes,
Ik zie overal filmpjes en teksten over 3mmc verslaafde en dat ze dan nachten lang achter elkaar wakker waren en dat aan het gebruiken waren. Ik heb er geen ervaring mee maar ik heb meestal in de ochtend na t feestje wnnr ik me laatste lijn neem voel ik hem eigk niet eens meer. Betekend dit dat je gwn echt zo kanker veel moet snuiven of ligt dat puur aan mij dat ik de volgende dag er bijna niks van voel

Mvg,

Teveelkaas🤤😘

Rivalrie

Badass junkie
1 nacht. Niet eens veel gebruikt en toch nog weken later cravings hebben. Gevaarlijk goedje dit.

Zelfs met coke of speed heb ik 0 cravings.

TeveelKaas

Belezen gebruiker
"1 nacht. Niet eens veel gebruikt en toch nog weken later cravings hebben. Gevaarlijk goedje dit"

Shit man das wel heftig. Ik dacht dat ik 3mmc verslaafd was voor echt een maand lang omdat ik nog maar 3 nachten in de week sliep en 4 nachten door haalde (ben helemaal naar de graftering geweest) maar toen kreeg ik het gevoel dat ik toch echt wel moest gaan stoppen met iniedergeval doordeweeks gebruiken. Maar t punt van het hele verhaal is dat ik gwn 3mmc heb liggen en voel me der niet eens door aangetrokken kan het gwn ieder moment snuiven als ik dat wil. Ben best wel trots op mezelf

Rivalrie

Badass junkie
"1 nacht. Niet eens veel gebruikt en toch nog weken later cravings hebben. Gevaarlijk goedje dit"

Shit man das wel heftig. Ik dacht dat ik 3mmc verslaafd was voor echt een maand lang omdat ik nog maar 3 nachten in de week sliep en 4 nachten door haalde (ben helemaal naar de graftering geweest) maar toen kreeg ik het gevoel dat ik toch echt wel moest gaan stoppen met iniedergeval doordeweeks gebruiken. Maar t punt van het hele verhaal is dat ik gwn 3mmc heb liggen en voel me der niet eens door aangetrokken kan het gwn ieder moment snuiven als ik dat wil. Ben best wel trots op mezelf
Hoe vaak gebruik je het dan?

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Hoe vaak gebruik je het dan?
Ik gebruikte het een tijdje om de dag. Een dag 3mmc dan weer een dag niet en dan was ik weer hersteld en gebruikte ik het weer. Doe het nu alleen nog op feestjes. Dus 1 soms 2x per maand. Had nog voordat het illegaal werd een aantal gram ingeslagen en het is nog lang niet op maar heb ook geen drang meer om het te moeten gebruiken of überhaupt weer zoveel te willen gebruiken. Als ik terugkijk naar die tijd vraag ik me af hoe het zover heeft kunnen komen maar ben ik blij dat ik er nu geen moeite meer mee heb en hoop dat zo vast te houden. Sowieso als de 3m nu op gaat is het op en zou dan ook niet weten waar ik het nog vandaan zou kunnen toveren want ken er geen dealers voor

Casrus

DF-koning
Niet meer dan één.

En dat was dat mijn gastheer maar bleef bij spuiten, hoewel ik zelf vijf uur eerder al geen nieuwe slam had laten zetten door hem en ik hem steeds afgeraden had om bij te pakken. De aandrang om bij te pakken had ik alleen met snuiven, maar mijn gastheer had het met slammen.

Op een gegeven moment kreeg hij een soort Beavis (van Beavis en Butthead) kick en herhaalde hij o.a. de woorden 'bloodslamming' en 'do you like bloodslamming' de hele tijd al nerveus giechelend.

Zelf zou ik één of hooguit twee keer bij hebben gebooty-d en dan gewoon met warme melk op een Christelijke tijd naar bed als de seks afgelopen is. Doseer het (ook i.v.m. erecties).
Nu wil ik aangezien het verboden is eigenlijk geen 3mmc meer.

Ik zie hem binnenkort weer. Alleen even geen 3mmc en bloodslamming meer. Ik zal geen HIV oplopen maar ik vind het een belediging voor alle heteroseksuelen die mijn PreP grotendeels op moeten hoesten.

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

DF-koning
Wtf.
3 mensen die 7+nachten doorhalen?
Dat is toch :
- Onnodig
Na 2 nachten is het alweer weekdag.
- Saai
Je kunt toch geen 7 nachten en dagen aaneen bezig zijn? Wat doen jullie dan?
- Onmogelijk
Zeker als je gewoon een normaal leven (school/werk) hebt.

7 nachten...Yolo 😅

FerdFatoehaus

Badass junkie
Wtf.
3 mensen die 7+nachten doorhalen?
Dat is toch :
- Onnodig
Na 2 nachten is het alweer weekdag.
- Saai
- Onmogelijk
Zeker als je gewoon een normaal leven (school/werk) hebt.

7 nachten...Yolo 😅
Ik heb er ook m'n twijfels bij. Je komt aardig dicht in de gevarenzone als je meer dan 5 nachten niet slaapt en wel gebruikt.

TeveelKaas

Belezen gebruiker
- Onmogelijk
Ik vraag me ook echt af hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Ik ben vorige week in slaap gevallen vlak na mijn laatste lijn. Misschien kwam dit door de drank die ik had gedronken maar had me nog redelijk ingehouden(dacht ik).

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik vraag me ook echt af hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Ik ben vorige week in slaap gevallen vlak na mijn laatste lijn. Misschien kwam dit door de drank die ik had gedronken maar had me nog redelijk ingehouden(dacht ik).
Er vinden vaak mini slaapjes plaats als je zolang wakker bent. Alleen heb je dat zelf niet door.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik heb dat nooit zo begrepen. Doorhalen op 3mmc. Ik vind het helemaal niet iets waar ik wakker van blijf. Na 2 uurtjes kan ik prima slapen.

Sowieso ben ik gehecht aan mijn slaap.

Behalve als er pyro's in het spel zijn. Dan ineens is 4 dagen wakker, 3 uur slaap, 2 dagen wakker, 2 uur slaap, etc. heel normaal. Maar op andere middelen werkt het op een gegeven moment gewoon niet meer en slaap ik vanzelf.

Chr0nic

Bewuste gebruiker
3mmc snuiven....:sweatsmile: jullie moesten eens weten hoe inferieur 3mmc snuiven is ten opzichte van orale inname.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
3mmc slikken......:sweatsmile: jullie moesten eens weten hoe interieur 3mmc slikken is ten opzichte van intravenous slammen.
🤤

Heb genoeg verhalen gehoord en gezien dat het met alle drugs direct de bom is maar persoonlijk blijf'k ver weg van die roa en geef die raad met anderen ook mee.

Chr0nic

Bewuste gebruiker
3mmc slikken......:sweatsmile: jullie moesten eens weten hoe interieur 3mmc slikken is ten opzichte van intravenous slammen.
🤤
Can't argue this... :fearscream: slammen en vapen/roken van harddrugs is mij net een brug te ver. Ik heb genoeg zelfkennis om te weten dat dat mijn dood wordt, ik ben direct hooked.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Can't argue this... :fearscream: slammen en vapen/roken van harddrugs is mij net een brug te ver. Ik heb genoeg zelfkennis om te weten dat dat mijn dood wordt, ik ben direct hooked.

Ik kan de mensen tellen op 2 handen die op jeugdige leeftijd begonnen met slammen en er nu niet meer zijn. No good.

cutepool

Bewuste gebruiker
Ja die zeggen heel snel adieu. Opeens zie je hoe makkelijk het gaat. Iemand die nog een jaar geleden allen maa blowde zit vandaag aan morphine die het ergens bij zijn oma heeft gevonden. Weer een poging om te stoppen niet gelukt, oraal komt duur uit - slammen dus. En het is ook nog gezonder.
Starks is die dood door een mix van opiates+benzos. Of zijn hart werkte niet meer door te pep spuiten. Of zit op zware antipsychotica. Of niet en praat met zijn magnetron.
Hehe rare dingen.

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Ja die zeggen heel snel adieu. Opeens zie je hoe makkelijk het gaat. Iemand die nog een jaar geleden allen maa blowde zit vandaag aan morphine die het ergens bij zijn oma heeft gevonden. Weer een poging om te stoppen niet gelukt, oraal komt duur uit - slammen dus. En het is ook nog gezonder.
Starks is die dood door een mix van opiates+benzos. Of zijn hart werkte niet meer door te pep spuiten. Of zit op zware antipsychotica. Of niet en praat met zijn magnetron.
Hehe rare dingen.
1648255631238.png

Dirkdirk

DF-koning
Hehe rare dingen.
Je bent echt een domme Penis.

Mediacourant:
Dirk accepteert eerste ban als een tijger. Bombardeert daarna Den Haag.

Paranoize.

Badass junkie
Nachten doorhalen on 3mmc is zo stom en doelloos... gebruik dan pep of xtc dan is het tenminste waardevol.

3mmc is voor kinderen in groep 8 die op hun cito toest goed willen presteren fucking baby's

CuriousExplorer

DF-koning
Ik ga niet naar school
Ik heb me ziek gemeld
Heb ook echt epilepsie waar ik van moet thuisblijven.
Maar in mijn vorige post stond gewoon onmogelijk, zeker als je school/werk hebt.
Als je hele dagen thuis bent kan het wel.

Daarbij, tussen die post en nu heb ik het zelf ook meegemaakt. Nooit meer.

Spoedig herstel gewenst!

MagischeDagenMooieAvonden

Experimenterende gebruiker
Goeiemorgen dfjes,
Ik zie overal filmpjes en teksten over 3mmc verslaafde en dat ze dan nachten lang achter elkaar wakker waren en dat aan het gebruiken waren. Ik heb er geen ervaring mee maar ik heb meestal in de ochtend na t feestje wnnr ik me laatste lijn neem voel ik hem eigk niet eens meer. Betekend dit dat je gwn echt zo kanker veel moet snuiven of ligt dat puur aan mij dat ik de volgende dag er bijna niks van voel

Mvg,

Teveelkaas🤤😘
Oud bericht maar extra info is altijd handig. 3mmc is echt enorm en enorm verslavend laat ik dat voorop stellen. Slapen kun je vergeten. Het is per persoon verschillend ik zie mensen 3g opjassen en een fatsoenlijk gesprek voeren, maar ook mensen die na 1 puntje al gek worden. Iedereen ervaart het op hun eigen manier. Dagen achter elkaar wakker blijven kan als je dagen achter elkaar door blijft gaan vrij logisch toch:wink:? ~gebruik met mate en met maten~

Bovenaan