curacao

reese1986

Newbie
Hallo mensen ik ga binnenkort naar Curacao voor een stage..We weten allemaal dat Curacao een tussenhandel is voor de coke export na europa of amerika..Nu is mij vraag is het voor een toerist makkelijk om daar bijvoorbeeld in Willemstad coke te kopen dus voor eigen gebruik>?>
Zijn er mensen met ervaring in dit soort landen en is het echt zo dat de prijzen voor een halve gram rond de 10euro liggen..?

Alvast bedankt

ParanoidAndroid

Experimenterende gebruiker
Ik heb vernomen van mensen die daar ook geweest zijn, dat het inderdaad een stuk goedkoper is en de kwaliteit een stuk beter. Als je daar genaaid wordt heb je volgens mij beter spul dan waar je hier het volle pond voor betaald :wink:

natachadb

Newbie
hehe, ik lees met interesse dit topic mee. Ga immers binnenkort naar Aruba en zat zo ongeveer met dezelfde vragen en gedachten in mijn hoofd :)

reese1986

Newbie
ik heb ook van mensen gehoord dat het goedkoop en goeie kwaliteit is...alleen is er makkelijk aan te komen voor de toerist? Ben bijvoorbeeld in Griekenland op vakantie geweest en werd mij met het uitgaan ook aangeboden maar dit was dikke shit zooi :confused: Of zou je echt je connecties moetten kennen voor de kleinere hoeveelheden?

reese1986

Newbie
alcoholist zei:
ik hoop dat je niet geript wordt :P

dat zou wat zijn haha daarom wil ik alleen kleine hoeveelheden kopen
zoals 1gr en die lekker gelijk s''avonds opmaken :sunglasses: zodat je geen gedonder krijgt..

alleen mij vraag is het wel makkelijk te verkijgen bij de ''lokale dealer'' of dat je het wel aangeboden krijgt..ben benieuwd naar die ervaringen zeker in dit soort landen

knolselderij

Wijs gebruiker
in dit soort landen zou ik het neit eens willen proberen,
1 politie is minder tolerant en de straffen zijn hoger
2 de kans dat ze je bagger verkopen omdat je toch maar een toerist bent is vrij groot

Woon al een tijdje op Aruba maar snuif nooit meer heb het helemaal gehad met c,weet wel verschillende adressen hier..kwaliteit is zeer goed idd en voor ongeveer 10 euro.

De wiet hier zuigt thou dr is wel goeie te krijgen maar dat is dan gelijk duurder dan c.

Peace.. :stoned:

natachadb

Newbie
hopelijk loop ik jou dan tegen het lijf twilight xxxx lijkt me zalig om opt gemakske aant strand te paar grammetjes weg te werken.

blu

Bewuste gebruiker
reese1986 zei:
Hallo mensen ik ga binnenkort naar Curacao voor een stage..We weten allemaal dat Curacao een tussenhandel is voor de coke export na europa of amerika..Nu is mij vraag is het voor een toerist makkelijk om daar bijvoorbeeld in Willemstad coke te kopen dus voor eigen gebruik>?>
Zijn er mensen met ervaring in dit soort landen en is het echt zo dat de prijzen voor een halve gram rond de 10euro liggen..?

Alvast bedankt

Een bekende van mij heeft eens verteld dat je in Colombia en dergelijke landen voor een paar dollar een gram goede coke kan kopen (80-90% denk ik, dat is nog enigszins te snuiven). Op de Antillen zal de prijs iets hoger liggen, omdat het natuurlijk niet zomaar op de eilanden komt. Als je een beetje connecties met de lokale bevolking hebt, dan kun je vast wel wat moois kopen.

Veel plezier met je stage en voorzichtig met de coke, dit is wel ander spul dan waar wij in Nederland ons lijntje van leggen :wave:

natachadb zei:
hopelijk loop ik jou dan tegen het lijf twilight xxxx lijkt me zalig om opt gemakske aant strand te paar grammetjes weg te werken.

Een paar grammetjes wegwerken is inderdaad heel leuk, als je van een hartaanval houdt.

natachadb

Newbie
dag blu, dank voor de waarschuwing, ben me bewust van de gevaren. Heb het geluk gehad (of hoe je t ook wil bekijken...) een tijd getrouwd te zijn geweest met een colombiaan en heb een aantal maanden van mijn leven in bogota doorgebracht. Heb daar het plezier gehad "echte" cocaine te leren kennen, vandaar mijn intense hoop om in aruba spul tegen te komen die de kwaliteit van toen enigszins evenaart. Ik hou jullie op de hoogte .... ps. by the way ... ik ga geen stage lopen op aruba hoor, daarvoor ben ik te oud geworden, dat was de topic starter die naar curacao gaat.

blu

Bewuste gebruiker
natachadb zei:
dag blu, dank voor de waarschuwing, ben me bewust van de gevaren. Heb het geluk gehad (of hoe je t ook wil bekijken...) een tijd getrouwd te zijn geweest met een colombiaan en heb een aantal maanden van mijn leven in bogota doorgebracht. Heb daar het plezier gehad "echte" cocaine te leren kennen, vandaar mijn intense hoop om in aruba spul tegen te komen die de kwaliteit van toen enigszins evenaart. Ik hou jullie op de hoogte .... ps. by the way ... ik ga geen stage lopen op aruba hoor, daarvoor ben ik te oud geworden, dat was de topic starter die naar curacao gaat.

Graag gedaan. Het andere deel van mijn post was trouwens niet voor jou bedoeld, zal het gelijk even aanpassen zodat het wat duidelijker is.

reese1986

Newbie
blu zei:
reese1986 zei:

Alvast bedankt

Een bekende van mij heeft eens verteld dat je in Colombia en dergelijke landen voor een paar dollar een gram goede coke kan kopen (80-90% denk ik, dat is nog enigszins te snuiven). Op de Antillen zal de prijs iets hoger liggen, omdat het natuurlijk niet zomaar op de eilanden komt. Als je een beetje connecties met de lokale bevolking hebt, dan kun je vast wel wat moois kopen.

Veel plezier met je stage en voorzichtig met de coke, dit is wel ander spul dan waar wij in Nederland ons lijntje van leggen :wave:

natachadb zei:

Een paar grammetjes wegwerken is inderdaad heel leuk, als je van een hartaanval houdt.

Bedankt voor de info blu

De connectie's zijn er nog niet maar dat komt wel goed.
Maar ik vroeg me eigen af hoe het voor de toerist daaro zal zijn er komen zowieso veel Amerikanen op de ABC eilanden en die gaan meestal ook helemaal los tijdens hun vakantie een kennis van mij werd tijdens zijn vakantie na het stappen aangesproken door een neger en vroeg of ze wiet moesten kopen..najah dan is de kans groot dat je ook aan Coke kan komen..
najah ik zie het allemaal wel ben benieuwd hoe de kwaliteit is in vergelijking met hier in NL HAHA nog 1maand en ik vertrek :hearteyes:

Bovenaan