reese1986 zei:
Hallo mensen ik ga binnenkort naar Curacao voor een stage..We weten allemaal dat Curacao een tussenhandel is voor de coke export na europa of amerika..Nu is mij vraag is het voor een toerist makkelijk om daar bijvoorbeeld in Willemstad coke te kopen dus voor eigen gebruik>?>
Zijn er mensen met ervaring in dit soort landen en is het echt zo dat de prijzen voor een halve gram rond de 10euro liggen..?
Alvast bedankt
Een bekende van mij heeft eens verteld dat je in Colombia en dergelijke landen voor een paar dollar een gram goede coke kan kopen (80-90% denk ik, dat is nog enigszins te snuiven). Op de Antillen zal de prijs iets hoger liggen, omdat het natuurlijk niet zomaar op de eilanden komt. Als je een beetje connecties met de lokale bevolking hebt, dan kun je vast wel wat moois kopen.
Veel plezier met je stage en voorzichtig met de coke, dit is wel ander spul dan waar wij in Nederland ons lijntje van leggen
natachadb zei:
hopelijk loop ik jou dan tegen het lijf twilight xxxx lijkt me zalig om opt gemakske aant strand te paar grammetjes weg te werken.
Een paar grammetjes wegwerken is inderdaad heel leuk, als je van een hartaanval houdt.