Crystal meth

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Hoezo slaat het nergens op? Jij begrijpt het niet he...

Ik had het verkeerd gelezen, laat maar.

Wat is jouw probleem nou eigenlijk?

Heb ik een probleem dan ?
Over zoiets maak ik me echt niet druk hoor.

Ik denk gewoon dat jij niet moet beginnen met methamfetamine.
Dit is echt geen speelgoed.

Maddo17

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
Hoezo slaat het nergens op? Jij begrijpt het niet he...

Ik had het verkeerd gelezen, laat maar.

Wat is jouw probleem nou eigenlijk?

Heb ik een probleem dan ?
Over zoiets maak ik me echt niet druk hoor.

Ik denk gewoon dat jij niet moet beginnen met methamfetamine.
Dit is echt geen speelgoed.

Dankjewel voor je advies. Maar ik weet wel dat het gevaarlijke shit is....geen enkele drug is speelgoed. Ik denk dat ik er wel verstandig mee om zou kunnen gaan, maar ben wel bang voor de verslaving. Want ik ben een persoon die iets moeilijk uit mijn hoofd kan krijgen, als het er eenmaal in zit.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Maddo17 zei:
Ik denk dat ik er wel verstandig mee om zou kunnen gaan, maar ben wel bang voor de verslaving. Want ik ben een persoon die iets moeilijk uit mijn hoofd kan krijgen, als het er eenmaal in zit.

Als je dat al van jezelf weet, dan begin er alsjeblieft niet aan. Je neemt een veel te groot risico dan. Want als je dit niet uit je hoofd kunt krijgen...

Maddo17

Belezen gebruiker
Tja ik zie wel, ik kom er toch moeilijk aan. En ik wil niet te veel op het spel zetten. Ik kan me wel inhouden op zich, gebruik nu echt al heel lang helemaal niks meer(behalve alcohol)omdat ik me dit jaar echt op school moet gaan focussen.

Een keer is vast leuk maar het moet geen gewoonte worden.

Een vraagje; kan je nog een beetje normaal doen als het moet onder invloed van meth of zien mensen gelijk aan je dat je naar de klote bent?

Einstein

Badass junkie
Maddo17 zei:
Een keer is vast leuk maar het moet geen gewoonte worden.
Dat je niet na één keer creperend in de goot ligt wil niet zeggen dat je het moet onderschatten. Meth is en blijft een zwaar verslavend middel. Vooral als je daar gevoelig voor bent zou ik het niet doen, tenzij je zeker weet dat je het bij één keer kan laten. Een verslaving is geen lolletje, een methverslaving zeker niet.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Maddo17 zei:
Het zou ook heel goedkoop zijn en gemaakt worden van batterijentroep enzo?

Als je meer interesse hebt, kijk dan eens op NGC (ook via youtube) naar crystalmeth docu('s) Er zijn er een stuk of 3 die hierover gaan. Heb ze zelf gezien en zijn interessant om te bekijken :)

Vanadesse

Wijs gebruiker
Fresh zei:
Maddo17 zei:

Als je meer interesse hebt, kijk dan eens op NGC (ook via youtube) naar crystalmeth docu('s) Er zijn er een stuk of 3 die hierover gaan. Heb ze zelf gezien en zijn interessant om te bekijken :)
Ik heb daar ook eens wat van gezien. Het schijnt toch best makkelijk te zijn om dat spul te maken? Of heb ik nou iets heel anders gekeken? :P

MIA-1985

Wijs gebruiker
Vanadesse zei:
Fresh zei:
Maddo17 zei:

Ik heb daar ook eens wat van gezien. Het schijnt toch best makkelijk te zijn om dat spul te maken? Of heb ik nou iets heel anders gekeken? :P

Je hebt het juiste gekeken :) Al moet je dondersgoed weten wat je doet, het is relatief eenvoudig ja.

Vanadesse

Wijs gebruiker
Fresh zei:
Je hebt het juiste gekeken :) Al moet je dondersgoed weten wat je doet, het is relatief eenvoudig ja.
Ja het is niet beetje aanklooien en we zien wel wat het word, maar inderdaad, relatief eenvoudig.. :wink:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
zie het probleem niet van die batterijen want in batterijen zit gewoon lithium ionen lithium word gegeven bij depressies en neutraliseert t in je koppie en is bovendien gewoon een zout, lithium uit batterij is volgens mij eerder zuur maargoed is ook voor stroom plus meth hoeft daar helemaal niet mee gemaakt te worden het is wel de snelste en makkenlijkste methoden ookwel de nazi methode genoemd correct me if im wrong want ik typ dit zo ff uit mn koppie geen zin om te checken in t recept voor methamfetamine maargoe3d lijkt mij waneer ik t zuiver zou hebben geen probleem een keer een hijsje en een snuifje te proberen
tis tenslotte de oppergod van alle wekamines en al die fotos van zulke extreme gevallen die nauwlijks voorkomen en zwaar worden overdreven deins ik niet van terug lijkt me wanneer je speed medicinaal gebruikt ook alleen maar voordeliger hoef je er veel minder van te nemen word ook wel eens voorgeschreven in sommige landen bij super zware add en adhd gevallen in hele lichte dosering, niet in nederland hier hebben we genoeg aan dex en methylfenidaat:P maargoed zijn er mensen die regelmatig meth gebruiken hier op t forum ?? zoja hier in nederland of in tsjechie ofzo?! deel je ervaring ben benieuwd :hearteyes: :wave:

mattskovic

Wijs gebruiker
denk dat je hier belgië of nederland niet snel methgebruikers vind.
en inderdaad je ziet enkel die extreme meth addicts met kapote tanden terwijl er ook zakenmensen zijn die dit gebruiken...

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Wat zo ziek is aan Crystal Meth is de geestestoestand waar een flippende junkie in kan verkeren en de gevolgen die dat kan hebben..
Een gruwelijke slachtpartij veroorzaakt door een psychotische Tik junkie in Kaapstad of een zoveelste bloedbad in Bangkok veroorzaakt door een zwaar verward Ya Baa gebruiker komen zo frequent voor dat de autoriteiten er beleid voor hebben gemaakt. Dit kwam uit een docu / reportage kan hem alleen zo snel niet vinden -__-'

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Ketaboy zei:
Dit kwam uit een docu / reportage kan hem alleen zo snel niet vinden -__-'

Toch uit die NatGeo docu over meth die ze al 1.000.000 keer hebben afgespeeld? :)

Kan me vergissen hoor.

weyoun22

Bewuste gebruiker

19hyperdrive80

Experimenterende gebruiker
Ik gebruikt
nu 17ja pepjes en methylpepjes.

Je kunt het gevoel niet omschrijven.
maar wat al eerder werd gezgd
je gaat zo hard dat je gewoon vergeet wie,wat,waar,hoelaat.

Zo ben je 6 nachten wkkr.

je voelt het als 1 lange dag.

4jaar meth

Nog is er niets wat kwa gevoel in de buurt komt,
:rock: :rock: :rock: :rock: :smoke:

batm

mattskovic zei:
denk dat je hier belgië of nederland niet snel methgebruikers vind.

Vergis je niet. In de dance scene in London neemt meth enorm toe in populariteit. Niet alleen snuiven of roken, maar vooral het shotten van meth heeft in 2011 schrikbarend veel nieuwe soa en hiv infecties in de Engelse hoofdstad veroorzaakt.
Ook in Nederland is de drug steeds vaker voorhanden. Ik spreek voldoende jonge gasten in de bajes die het spul dealen. Ook de prijs zakt gestaag en ik denk dat het slechts een kwestie van tijd is voordat het spul in Nederland zal doorbreken.

Ntronaut

Fresh zei:
De documentaires van National Geographic gaan niet over Crystal meth zelf, maar eerder over de problemen van een labiele jongeman/vrouw die 'hooked' is. Dat is althans mijn mening. NatGeo en alles wat maar enige connectie heeft met de Amerikaanse overheid (.gov) zal er alles aan doen om Meth in een kwaad daglicht te krijgen. Altijd worden labiele mensen in beeld gebracht die niet eens met het leven zelf om kunnen gaan (op 18-jarige leeftijd al 20 keer cel gehad bijvoorbeeld), laat staan met drugs. En al helemaal niet met dat zeer krachtige goedje Meth. Wat je dan ziet is één grote puinhoop en destructie.

Ik heb Meth zelf nooit gebruikt, en kan het vanwege mijn hart zeer waarschijnlijk ook niet doen, maar ik vorm me liever een objectieve en wetenschappelijke mening over psycho-actieve stoffen (van welke aard ook) dan dat ik kijk naar propaganda die bedoeld is als afschrikmiddel.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Meth bewijst zichzelf keer op keer als extreem verslavend en destructief middel is. Daar hoef je geen documantaires voor te kijken. Er zijn geen succesverhalen van mensen die dagelijks meth gebruiken. Een prijs betaald iedereen op termijn en ik vind dat er meerdere goede documantaires zijn die dit laten zien.

Wat is een goede dosis om lekker te gaan?
Wat zou het mogen kosten? Er word 50 E gevraagd voor n gram.

Wat is het grootste verschil met normale speed?
Of is het hetzelfde maar veel sterker?

Heb wel eens een puntje geprobeerd maar was misschien iets te voorzichtig...

Hoor graag wat ervaringen

xastur

Belezen gebruiker
Maddo17 zei:
@ Ei. Dat is nog eens een ervaring. Hoe snel voel je het, vrijwel gelijk of..?

@ Einstein. Ja dat is wel wat die campagne mensen probeert duidelijk te maken. Na een keer al zwaar verslaafd en je zenuwstelsel al aangetast :wink: Het zou ook heel goedkoop zijn en gemaakt worden van batterijentroep enzo?

Ik had er een tijdje geleden een film over gezien maar weet niet meer hoe het heet...
de drugs waar jij op doelt heet sissa dat is de goedkopere meth. Zoek eens op youtube en je ziet dat het de gevaarlijkste drugs op dit moment is.
Het kosten trouwens ook maar paar euro per gram.
In brazilie.hebben ze een drugs waarbii de afvalstoffen van de productie van crack gebruiken dit wordpaco genoemd wat net zo verslavend is.
Bij spuiten en slikken komt volgende week zondag een aflevering over sissa

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
xastur zei:
Maddo17 zei:
@ Ei. Dat is nog eens een ervaring. Hoe snel voel je het, vrijwel gelijk of..?

@ Einstein. Ja dat is wel wat die campagne mensen probeert duidelijk te maken. Na een keer al zwaar verslaafd en je zenuwstelsel al aangetast :wink: Het zou ook heel goedkoop zijn en gemaakt worden van batterijentroep enzo?

Ik had er een tijdje geleden een film over gezien maar weet niet meer hoe het heet...
de drugs waar jij op doelt heet sissa dat is de goedkopere meth. Zoek eens op youtube en je ziet dat het de gevaarlijkste drugs op dit moment is.
Het kosten trouwens ook maar paar euro per gram.
In brazilie.hebben ze een drugs waarbii de afvalstoffen van de productie van crack gebruiken dit wordpaco genoemd wat net zo verslavend is.
Bij spuiten en slikken komt volgende week zondag een aflevering over sissa

Sisa is niet ouder dan een jaar dus dat zal je degene waarop je qoute niet bedoelen. En nog iets Paco wordt niet gemaakt van de afvalstoffen van Crack maar van de afvalstoffen van Cocaïneproductie. Paco is een alternatieve vorm van basen maar door zware verontreinigingen een zeer schadelijk middel. Beter opletten bij je documentaires...

zjimiz

Bewuste gebruiker
ACAB93 zei:
hopelijk blijft de meth nog lang in america.
of is het hier in nl ook al verkrijgbaar

Het is een wat ouder forum. Vanavond zag ik bij spuiten en slikken een special over Sisa. Dat blijkt in zwang in Athene. Je wordt er noet gelukkig van als je het ziet. Het lijkt sterk op de eerdere ontwikkeling in de US. Tijdens een crisis gaan mensen naar het meest verwoestende middel grijpen om hun zorgen te vergeten. Helaas herhaalt geschiedenis zich.

:wave:

Bovenaan