raizeredge
Wijs gebruiker
^ben ik dan ook welkom 

Je bent geen ervaringsdeskundige ondanks dat je wel zo probeert over te komen met bovenstaande tekst. Je veroordeelt zomaar een drug zonder dat je 'zelf weet' hoe het voelt / werkt, dat vind ik diep triest. Je gelooft dat het zo is omdat je dat ergens hebt gezien of gehoord. Dat je er geen voorstander van bent mag duidelijk zijn, en dat is je goedrecht, maar als je hier komt om onzin als feiten te verkopen ben je toch echt aan het verkeerde adres.phy zei:Meth is inderdaad Yaba. En het sloopt je tot op het bot. Amerikaanse docu of niet, wat ze zeggen is de waarheid. Je beloningssysteem wordt getriggerd door meth. Je hebt oneindig veel energie en kracht. Je hebt je nog nooit zo gelukkig gevoeld. Maar je lichaam wapent zich tegen de drug en door je beloningssysteem te slopen. Effect: Steeds minder bevrediging van meth en het leven. Je verandert in een kapotbevredigd hoopje ellende.
Waarom zou ik me aangevallen moeten voelen met het feit dat jij geen c-meth wilt gebruiken?phy zei:Ik zou het inderdaad nooit gebruiken. Voel je niet aangevallen, dat is gewoon mijn mening. Ik weet zeker niet alles, maar genoeg om te weten dat het niets voor mij is.

iddloadrunner zei:Na 2 jaar meth, werkt t niet meer. en dan heb je een levenslange "cold-turkey" die je zelfs met heroine niet valt op te lossen... Hopeloos lijkt me dat.
lysergine25 zei:TechNora zei:En idd in het bejaardentehuis jezelf snoeihard naar de dood helpen, en alvast in de hemel zijn![]()
Jullie zijn af en toe geniaal ... lekker met zijn allen in een' speciaal' bejaarden tehuis waar de ouderen nog kunnen leven ! Waar je zonder aangekeken te worden je joinjt kan rollen en een snuifje k nuttigt, en dat allemaal in een speciaal ingerichte gebruikers ruimte geheel in buddhabar stijl.
Iedere dag feest, een vaste legale chemist ter ons beschikking. Hij deelt onze medicijnen uit. Hij begeleidt ons als wij de spuit er niet meer uit kunnen trekken vanwege de flash van de diamorfine.
zou dit niet een gat in de markt zijn ?
![]()

lysergine25 zei:TechNora zei:En idd in het bejaardentehuis jezelf snoeihard naar de dood helpen, en alvast in de hemel zijn![]()
Jullie zijn af en toe geniaal ... lekker met zijn allen in een' speciaal' bejaarden tehuis waar de ouderen nog kunnen leven ! Waar je zonder aangekeken te worden je joinjt kan rollen en een snuifje k nuttigt, en dat allemaal in een speciaal ingerichte gebruikers ruimte geheel in buddhabar stijl.
Iedere dag feest, een vaste legale chemist ter ons beschikking. Hij deelt onze medicijnen uit. Hij begeleidt ons als wij de spuit er niet meer uit kunnen trekken vanwege de flash van de diamorfine.
zou dit niet een gat in de markt zijn ?
![]()

TechNora zei:Zet mij alvast maar op de wachtlijst!!!En ik stem voor een groot badhuis met warme baden, en sauna's! En genoeg LSD voor iedereen!
![]()
pipoxyz zei:hehe...zusterrrr!!!!!!![]()
![]()
(lol..dan loop je daar als ouwe wel ff hard te gaan![]()
)
![]()

pipoxyz zei:het is geen pop ...het is een japanse 'subcultuur' die zich bezig houdt met het zich verkleden als b.v. manga en anime chars
Het heet kigurumi
pipoxyz zei:het is geen pop ...het is een japanse 'subcultuur' die zich bezig houdt met het zich verkleden als b.v. manga en anime chars
Het heet kigurumi
haha best welWillemijn zei:pipoxyz zei:hehe...zusterrrr!!!!!!![]()
![]()
(lol..dan loop je daar als ouwe wel ff hard te gaan![]()
)
![]()
Zozo , die heeft ook flink wat xtc op![]()

Eckster C zei:Asfaltjunkie zei:Meth wordt in Azie volgens mij Yaba en Shabu genoemd toch?
In 2006 was ik door de Fillipijnen aan het reizen en had ik een paar dagen een tricycle+chauffeur gehuurd. Deze jongen was 19jaar en zat een vol jaar aan de shabu. Hij zag eruit als een compleet versleten man van 50+ jaar oud. echt heavy shit dus!
toch niet
"Goedemorgen meneer tijd voor uw zegeltje. of wilt u vandaag iets uit het andere laatje? De DMT kristallen zijn vanmiddag klaar."
DrMed zei:Van wat ik gezien heb kun je volgens mij beter experimenteren met heroine dan met crystal meth.
Echt een ziekelijk krachtige, destructieve en verslavende drug, kan me goed voorstellen dat het heel heftag is
Check deze documentaire eens om een indruk te krijgen: http://thepiratebay.org/tor/3607572/Nat ... eth_DVDrip
En ik zal dan wel de chemist aan huize zijn!