cristal coke

Frisko

Badass junkie
liamgallagher zei:
hoe veel beter is cristal coke, dan "gewone"?
en wat is 't verschil precies?
crystal coke bestaat niet,ze noemen crystal coke gewoon zo omdat goeie coke glanst/blinkt...
je hebt wel ook nog syntetische coke...maar dat is niet de coke die wij snuiven..

Frisko

Badass junkie
wat ze crystal noemen is gewoon goeie coke...maar geloof me, niet iedereen die zegt dat hij crystal heeft,heeft daarom goeie coke dus let op. :)

liamgallagher

Experimenterende gebruiker
mmm ke dnakje... wat een teringzooi eigenlijk dat iedereen altijd zo armoeiig moet doen en get vdomme altijd versnijde met andere teringbende

space scientist

Wijs gebruiker
liamgallagher zei:
mmm ke dnakje... wat een teringzooi eigenlijk dat iedereen altijd zo armoeiig moet doen en get vdomme altijd versnijde met andere teringbende

tja, welkom in de wereld van coke, dealers en een wereld die alleen om winst draait

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
crystal meth is toch gewoon een opgefokte speedvariant die je kan roken ? vooral erg gewild in de getto's in de USA omdat het zo goedkoop is en toch een enorme flash geeft ... en uiteraard absoluuuuuut niet verslavend is :beer:

maar tis nou eenmaal zo .. elke dealer zal je wijs proberen te maken dattie echt flakes of echt crystals heeft en over het algemeen is het natuurlijk zo dat zelfs het basisproduct al geen flakes waren laat staan crystalz ..

en na het zo ongeveer 1 op 1 versnijden (stel dat er 4 'handen' tussen jouw aankoop en het basisproduct dat in nederland in een vingertje in de maag van een arme negerin is binnengesmokkelt, dan kun je er bijna zeker van zijn dat je misschien nog maar de helft over hebt, de rest zijn allerhande versnijmiddelen varierent van lidocodeine tot bakmeel of zelfs poedersuiker.)

dus het zal er zeker nie beter op worden :tongueout: hoe vaak ze ook zeggen dat het echte flakes zijn :confused:

maar och och och och ... als je ook maar 1 keertje die echte flakes hebt, die gelige plakkerige troep .. veel liever nog dan kristallen .... dan ben je verkocht voor de rest van je leven en geef je rustig het dubbele uit aan een grammetje dan wat je normaal voor een grammetje coke betaald .... zo goed is het ....

:hearteyes:

:wave:

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik heb 3 x coke met zichtbare flakes erin gesnoven. Echt waanzinnig statisch gevoel en eigenlijk de uiteenspattende glamour die coke hoort te geven, helemaal hyper van m'n electrische opgeladen lijf. Met name m'n handen en kaken, damn lekka om die aan te spannen. Flistende bewegingen geen enkel probleem.

Helaas afgezien van die keren oneindig veel vaker zand of anuspoeder gesnoven.

leek

Newbie
crystal

Ik heb een hele grote zak met crystal meth gevonden. Het is van mijn huisbaas. Geen ervaring met hard drugs uberhaubt, Maar zou graag wat uitproberen, dus ik heb een grammetje meegenomen. Hoe kan je dit spul het beste innemen voor de eerste keer?

Pikachu

Wijs gebruiker
Niet!

Teringverslavend. Check faces of meth en andere anti-meth sites ff :P

Als je uberhaupte crystal meth hebt wat ik niet voor je hoop. Laat je huisbaas z'n shit met rust, als hij dealt en merkt dat jij vanwege je verslaving de hele bende hebt opgemaakt dan zal hij er niet vrolijker op worden...

Laat die zooi iig ff testen?

leek

Newbie
Ik heb het getest en het is echt meth die je kunt oproken, het is smeltbaar, hard kristal bittere nasmaak maargoed ik ben toch al bang gemaakt door iedereen dus ik begin er niet aan

Pikachu

Wijs gebruiker
Heel slim, als je iets leuks wilt proberen moet je één keer een goed hoeveelheid xtc doen. Een geniale ervaring die iedereen eigenlijk een keer mee heeft moeten maken in z'n leven. (vind ik dan =p)

davev

Newbie
Crystal is gewoon een naam die ze geven aan idd ''goeie coke'' .. je kan het wel zien want het heeft wel iets weg van een witte bergkristal. Als je een brok ervan doorbreekt zie je allemaal glimmende vlakken.

Test de kwaliteid gewoon een keertje door het uit te koken... als je na het koken geen rotzooi in je lepeltje heb maar alleen een brok basecoke dan heb je goeie en als er allemaal witte rommel achterblijft en een kleinbeetje basecoke dan heb je troep.

nou suc6

leek

Newbie
ik heb t gedaan en zoals je zegt; alleen zuiver wit egaal poedel blijft erover, een deskundige zegt dat die hele zak van Meer dan 3 kilo (zeker) samen wel honderden euries waard is. Toen ik dat hoorde heb ik mij ervan verbannen. Mijn huisbaas schopt me eruit als hij plotseling zijn investeringkje kwijt is...

exact

Belezen gebruiker
leek zei:
ik heb t gedaan en zoals je zegt; alleen zuiver wit egaal poedel blijft erover, een deskundige zegt dat die hele zak van Meer dan 3 kilo (zeker) samen wel honderden euries waard is. Toen ik dat hoorde heb ik mij ervan verbannen. Mijn huisbaas schopt me eruit als hij plotseling zijn investeringkje kwijt is...

honderden?
ga maar uit van 10.000en euros :wink:

davev

Newbie
leek zei:

Leek, als je bedoelt met ''ik heb het gedaan'' uitkoken dan is dat een misverstand... ik had het over crystal in de vorm van coke en niet crystal meth...

Met crystal meth wil ik niks te maken hebben en als jij verstandig bent dan doe jij dat ook niet!!

Crystal meth is geen speelgoed en ik ben het eens met Pikachu,,, ga eens op internet de foto,s en filmpjes bekijken over de gevolgen van die giftige, superverslavende, alles kapotmakende troep!!

ciao

Bovenaan