liamgallagher
Experimenterende gebruiker
hoe veel beter is cristal coke, dan "gewone"?
en wat is 't verschil precies?
crystal coke bestaat niet,ze noemen crystal coke gewoon zo omdat goeie coke glanst/blinkt...liamgallagher zei:hoe veel beter is cristal coke, dan "gewone"?
liamgallagher zei:mmm ke dnakje... wat een teringzooi eigenlijk dat iedereen altijd zo armoeiig moet doen en get vdomme altijd versnijde met andere teringbende
liamgallagher zei:want ik hoor af en toe wel van "crystal"
liamgallagher zei:nee absoluut geen meth, dat zouden mn maten me niet aan willen doen..

BelgonX zei:liamgallagher zei:nee absoluut geen meth, dat zouden mn maten me niet aan willen doen..
Nee je maten zijn helemaal niet zo ! METH? BEN JE GEK ?! geef hem maar wat "crystal" coke...![]()

033Amnesia zei:BelgonX zei:liamgallagher zei:nee absoluut geen meth, dat zouden mn maten me niet aan willen doen..
Nee je maten zijn helemaal niet zo ! METH? BEN JE GEK ?! geef hem maar wat "crystal" coke...![]()
hmm shotje heroine.. hijsje van de crack?![]()
leek zei:ik heb t gedaan en zoals je zegt; alleen zuiver wit egaal poedel blijft erover, een deskundige zegt dat die hele zak van Meer dan 3 kilo (zeker) samen wel honderden euries waard is. Toen ik dat hoorde heb ik mij ervan verbannen. Mijn huisbaas schopt me eruit als hij plotseling zijn investeringkje kwijt is...
leek zei:ik heb t gedaan en zoals je zegt; alleen zuiver wit egaal poedel blijft erover, een deskundige zegt dat die hele zak van Meer dan 3 kilo (zeker) samen wel honderden euries waard is. Toen ik dat hoorde heb ik mij ervan verbannen. Mijn huisbaas schopt me eruit als hij plotseling zijn investeringkje kwijt is...