Als je de crack zonder as op het pijpje doet smelt het en loop alle olie naar de bodem van de pijp.willemv zei:. Een pijpje wordt ook regelmatig gebruikt op straat met een beetje sigaretten as erin waardoor de coke niet in het pijpje komt. Weet verder niet of het voor de verbranding is of iets dergelijks. Maar as inademen is nog ongezonder als de coke zelf. ...

catootje zei:Ja dat kan. Gebruik overigens al jaren crack; begin nu de nadelen in te zien. Gelukkig ben ik niet zo verslavingsgevoelig.

Dat ik het niet elke dag nodig heb en eten komt op de eerste plaatsPieter210 zei:catootje zei:Ja dat kan. Gebruik overigens al jaren crack; begin nu de nadelen in te zien. Gelukkig ben ik niet zo verslavingsgevoelig.
Hoe bedoel je "gelukkig ben ik niet zo verslavingsgevoelig"...?
![]()
catootje zei:Dat ik het niet elke dag nodig heb en eten komt op de eerste plaatsPieter210 zei:catootje zei:Ja dat kan. Gebruik overigens al jaren crack; begin nu de nadelen in te zien. Gelukkig ben ik niet zo verslavingsgevoelig.
![]()

Maar hoeveel gram per week gebruik je ongeveer? -Als ik vragen mag natuurlijk-catootje zei:Dat ik het niet elke dag nodig heb en eten komt op de eerste plaatsPieter210 zei:catootje zei:Ja dat kan. Gebruik overigens al jaren crack; begin nu de nadelen in te zien. Gelukkig ben ik niet zo verslavingsgevoelig.
![]()
Meestal een gram maar als ik geld heb of mijn vrienden gaat er wel eens 3 gram per avond doorheen.Pieter210 zei:Maar hoeveel gram per week gebruik je ongeveer? -Als ik vragen mag natuurlijk-
catootje zei:Meestal een gram maar als ik geld heb of mijn vrienden gaat er wel eens 3 gram per avond doorheen.Pieter210 zei:Maar hoeveel gram per week gebruik je ongeveer? -Als ik vragen mag natuurlijk-
Persoonlijk ben ik blij dat ik gestopt ben met de coke. Hoewel het retelekker is, beangstigde mij het perspectief dat ik uiteindelijk mijn geest en lichaam aan het vernielen was.catootje zei:Meestal een gram maar als ik geld heb of mijn vrienden gaat er wel eens 3 gram per avond doorheen.Pieter210 zei:Maar hoeveel gram per week gebruik je ongeveer? -Als ik vragen mag natuurlijk-
catootje zei:Speed is veel slechter je krijgt er puistjes van en je kunt niet slapen. Het duurt ook veel te lang.
Okido.catootje zei:Speed is veel slechter je krijgt er puistjes van en je kunt niet slapen. Het duurt ook veel te lang.
catootje zei:Speed is veel slechter je krijgt er puistjes van en je kunt niet slapen. Het duurt ook veel te lang.