Crack geur

Yamcha

Newbie
Ik rook regelmatig crack en vraag me af hoe ik ervoor zorg dat de buren niks ruiken ik woon op gelijksvloer dus valt het wel op😅

Hippie Langwaus

DF-koning
Tja, dat is wel lastig. Crack heeft best een penitrante karakteristieke geur/stank. Ik zou het ergens anders proberen te roken als je niet wilt dat de buren het eventueel kunnen ruiken.

Yamcha

Newbie
Geen manier om het te verwijderen?ik zou mijn ruit kunnen open zetten maar die komt uit op een gemeentelijke terras,ik dacht een pot water te laten koken met een beetje wasverzachter maar misschien weten jullie iets beter? Luchtverfrisser hangt naast mijn deur in de gang dus de geur ruik je niet maar zou het liefst roken met mijn raam open

Casrus

DF-koning
Ik rook regelmatig crack en vraag me af hoe ik ervoor zorg dat de buren niks ruiken ik woon op gelijksvloer dus valt het wel op😅
Had een vergelijkbaar probleem.

Meth rokers roken op toilet of douche.

Als je dat doet met de douche aan verdwijnt de rook een beetje.

Wel de deur dicht houden tot de rook weg is.
Toilet verfrisser is ook geen overbodige luxe.

Tot slot iets om het pijpje veilig zo laag te koelen dat er geen rook meer vanaf komt. Misschien een (warme) natte lap (als je pijpje van glas is, zodat het niet springt).

ikzouhetechtnietweten

Bewuste gebruiker
Geen manier om het te verwijderen?ik zou mijn ruit kunnen open zetten maar die komt uit op een gemeentelijke terras,ik dacht een pot water te laten koken met een beetje wasverzachter maar misschien weten jullie iets beter? Luchtverfrisser hangt naast mijn deur in de gang dus de geur ruik je niet maar zou het liefst roken met mijn raam open
pot water laten koken met citroen en sinaasappel schil erin, werkt tegen sterke visgeur dus zal vast ook daar tegen helpen

Sniffle88

Bewuste gebruiker
Ik vind het lekker ruiken en ruik niet heel goed meer. Maar mn vriend rookt het niet en die vind het walgelijk en gaat dan maar ff rondje lopen of ik doe het in de badkamer.

Brakka Mang

Badass junkie
Ik vind het ook lekker ruiken maar kan begrijpen dat iemand moeite heeft met de lucht🤣 Zolang mogelijk inhouden en uitblazen onder de afzuigkap misschien en meteen je pijp afdekken en dikke straal ambipur of hoe heet die shit erachteraan. Maar denk dat al die handelingen je high verpesten en om heel eerlijk te zijn, je kan ook gewoon idd in de badkamer en schijt hebben aan je buren 💪🏾👍

Delgado

Bewuste gebruiker
rook maar eens een blakka jonko die ruikt duivels ik rookte die dingen in suriname als een gek en met de daarbij behorende handelingen met vrouwen van het horizontaal beroep....het waren leuke tijden en die luchtjes van zweet en die rook van die steentjes en dagen wakker zijn en van alles zien wat er niet is wow waren nog eens gekheid

maar terug ernaar no way blijven vn die memeorys die zijn geweest

Bovenaan