Crack & Base Info

Kim

Wijs gebruiker
Omdat er nog steeds debielen zijn die denken dat ze wel even kunnen gaan basen. Het geen wat crack met je doet beschreven en ook dat het dus debiel achterlijk en krankljorum is om het te proberen.

crack is zwaar verslavend en probeer het nooit

Hoe te om het te nemen wordt het hoofdzakelijk gerookt of ingespoten In tegenstelling tot rokend cocaïnewaterstofchloride, werkt de rokende Crack Als om het even wat, het eerder te goed werkt. Zoals met het inspuiten, neigen de mensen om crack voor de intense rush te roken, die eigenlijk intenser kan zijn dan wanneer het inspuiten. Crack high is veel intenser dan gewoon snuiven doordat je het rookt voel je het veel sneller en heftiger wat dus betekend zodra het uitgewerkt is de crash net zo intens is als de high

[crackpijp]
Een crackpijp is makkelijk te maken of te verkrijgen.
Een blikje is de goedkoopste manier van basen. Maar ook de slechtse
een simpel hashpijpje is makkelijker en beter.

[crackverslaving]
crack zorgt dat er veel dopamine word aangemaakt door je hersenen. bij lke trek stijgt het nivo even naar ongekende hoogte wat een mega lekekr gevoel geeft. Daarna daalt het met de zelfde snelheid en wile je hersens weer meer ind e vorm van crack om weer dat geveol te krijgen. Doordat dit gevoel zo hevig is en zo lekker en de bijverschijnselen erg extreem zijn blijf je roken puur om niet in die crash te belanden.
Maar ook de high word minder intens als je veel rookt. Als je een dag steeds achter elkaar rookt is de high naarmate steeds minder en heb je er op een gegevemoment niks meer aan. Daarom ga je er echt na hunkeren totdat je je volgende trek neemt zo dat je weer voelt zo als de eerste trek maar dat is nooit zo

word vervolgd nog

zommes

Badass junkie
We kunnen bij dit forum ook wel een info-pagina gebruiken. Dus als je dit nog even nakijkt en aanvult met basis-info (van bijvoorbeeld drugsinfo sites in het NL) dan maak ik hem sticky.

In ieder geval bedankt.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Kim zei:
Omdat er nog steeds debielen zijn die denken dat ze wel even kunnen gaan basen.

Prachtig ..... debielen randmongolen lutsers ..

Knoop dit maar goed in je dove oortjes !!

Crack en Heroine maken alles kapot !!

Mooi uitgedrukt! Maar het leest erg ongemakkelijk door de tientallen spellings- en gramaticafouten.

Waar ik woon gaat er gewoon TE veel coke rond.
In mijn gemeente heb je 2 groepen van mensen
nml Gebruikers en Verkopers.
Zelfs wiet is hier moeilijker te krijgen.
Met "smoren" bedoelt men hier coke smoren en niet wiet!
Ik ken veel mensen die alles hadden en nu blut zijn.
Jetski, wagen... alles erdoor geblazen.
Ik neem soms C met men vriendin, heb de laatste 3 keren ook gebased.
Gelukkig op tijd het licht gezien en heb nu al een maandje niets gedaan, zelfs gestopt met cigaretten hehe :smoke:
Binnekort nog eens wat snuiven maar geen trekjes meer voor mij.

Groot probleem is dat mensen die het eens geprobeert hebben niet willen basen, een lijn pakken en dan vallen de remmen weg en doen ze het toch.

Voor de mensen die nu nog niet door hebben dat ze die eerste trek gewoon moeten laten liggen...
Sex en genieten kan je beter op een lijn, dan is alles mooi n leuk.
Wanneer je based telt enkel het flesje nog.

XXX

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
BenjaminxXx zei:
Mooi uitgedrukt! Maar het leest erg ongemakkelijk door de tientallen spellings- en gramaticafouten.

Verbeter jij het even dan ?

zelfs gestopt met cigaretten hehe :smoke:

Bommmettjjjess doen het beter .....

XXX

lysergine25 zei:
BenjaminxXx zei:

Verbeter jij het even dan ?

zelfs gestopt met cigaretten hehe :smoke:

Bommmettjjjess doen het beter .....

XXX

Ja en...
Heb trouwens helemaal niets over bommetjes gezegt, nog nooit gedaan Coke snuif je en eten eet je
als jij coke eet, snuif jij dan ook eten?
en ga me ech ni bezig houden met heel de post te verbeteren.

Shiva1982

Belezen gebruiker
BenjaminxXx zei:

Kim probeert ons te laten zien wat voor rotzooi crack is en dat je jezelf kapot maakt met basen.

Vervolgens vind jij het nodig om haar op taalfouten te wijzen? :smilingimp:
Kijk trouwens je eigen teksten eens na voordat je een ander wijst op taalfouten :wave:

ixienix

Newbie
Hahaha. Ik zou zeggen verspil je tijd met iets anders want wie leest dit???

Ik bedoel er zit wel wat info in maar als je niet eens deftig een stuk tekst kunt schrijven en de interpuntie te wensen overlaat. Sja...

Bovenaan