Crack/base coke geen effect

Fairypony

Newbie
Hoi! Ik heb 1 keer crack proberen te roken, maar er gebeurde helemaal niks behalve dat ik een beetje misselijk was van de smaak, en ik het ijskoud kreeg ipv warm.
Ik hoef geen waarschuwingen van mensen, want het was een eenmalige actie uit nieuwsgierigheid. Ja dat kan ik, ik sla nooit door in drugs. Ook omdat ik er dus vaak geen reet aan vind, en altijd mijn motieven check.
Nu ben ik autistisch (asperger) dus vraag me af of het misschien daarmee te maken heeft. Coke, speed, xtc, voelt voor mij bijna allemaal hetzelfde gek genoeg.
Ik weet zeker dat ik het goed heb gedaan, gezien de persoon naast mij het vaker had gedaan en echt super veel voelde ervan. Ik deed precies hetzelfde: crack in een pijpje, aansteken, rook inhouden.. maar ik voelde dus vrijwel niks.
Zou het kunnen dat je als je autistisch bent je hersenen anders reageren op drugs? Ik heb ook vaak veel meer nodig dan de mensen om me heen (op festivals bijv), terwijl ik maar 1.57 m ben, en rond de 48 kilo weeg. Bijvoorbeeld bij truffels moet ik minimaal 15g eten, en dan heb ik ook nog minimaal effect. Heel vreemd, maar wel interessant.
Ben benieuwd of jullie weten hoe dit kan.

Groetjes!

Rebell

Wijs gebruiker
Base coke niet voelen is wel heel apart ja!
Weet je hoe coke ruikt? Dan weet je iig of het wel coke was.
En was het wel goed uitgekookt in ammoniak?
Want snuif coke roken is niet echt ineffectief.

Fairypony

Newbie
Base coke niet voelen is wel heel apart ja!
Weet je hoe coke ruikt? Dan weet je iig of het wel coke was.
En was het wel goed uitgekookt in ammoniak?
Want snuif coke roken is niet echt ineffectief.
Ja raar hè. Ik heb er zelf geen verstand van, maar die vriend van me wel en die wist 100 procent zeker dat het geen snuif coke was. Volgens hem was het prima spul, en voelde wel degelijk iets, maar ik echt niks. Het was overigens niet heel veel. Ik geloof dat we het hebben afgewogen en het was 0.38 g totaal, en we hebben ieder de helft gerookt.
Aangezien ik op wel meer drugs vrij raar of gewoon niet reageer, vroeg ik me af of andere mensen enig idee hebben hoe dit kan. Maar wellicht houdt dat me juist altijd tegen om ergens in door te slaan. Het is het toch nooit waard haha.

Quinn

Bewuste gebruiker
Hoi! Ik heb 1 keer crack proberen te roken, maar er gebeurde helemaal niks behalve dat ik een beetje misselijk was van de smaak, en ik het ijskoud kreeg ipv warm.
Ik hoef geen waarschuwingen van mensen, want het was een eenmalige actie uit nieuwsgierigheid. Ja dat kan ik, ik sla nooit door in drugs. Ook omdat ik er dus vaak geen reet aan vind, en altijd mijn motieven check.
Nu ben ik autistisch (asperger) dus vraag me af of het misschien daarmee te maken heeft. Coke, speed, xtc, voelt voor mij bijna allemaal hetzelfde gek genoeg.
Ik weet zeker dat ik het goed heb gedaan, gezien de persoon naast mij het vaker had gedaan en echt super veel voelde ervan. Ik deed precies hetzelfde: crack in een pijpje, aansteken, rook inhouden.. maar ik voelde dus vrijwel niks.
Zou het kunnen dat je als je autistisch bent je hersenen anders reageren op drugs? Ik heb ook vaak veel meer nodig dan de mensen om me heen (op festivals bijv), terwijl ik maar 1.57 m ben, en rond de 48 kilo weeg. Bijvoorbeeld bij truffels moet ik minimaal 15g eten, en dan heb ik ook nog minimaal effect. Heel vreemd, maar wel interessant.
Ben benieuwd of jullie weten hoe dit kan.

Groetjes!
niet elke drug is voor elke persoon. betreft 30 seconden inhouden maakt niet heel veel uit :P betekent namelijk niet gelijk dat je het op de longen doet maar kan ook 30 seconden in de wachtkamer blijven ( aka je mond ). op je longen roken moet je zien als een dubbele inhale.... betreft dat je crack niet voelt kan zijn dat je iets meer nodig hebt of dat je gewoon pure kak in een jointje aan het smoken was.

Fairypony

Newbie
niet elke drug is voor elke persoon. betreft 30 seconden inhouden maakt niet heel veel uit :P betekent namelijk niet gelijk dat je het op de longen doet maar kan ook 30 seconden in de wachtkamer blijven ( aka je mond ). op je longen roken moet je zien als een dubbele inhale.... betreft dat je crack niet voelt kan zijn dat je iets meer nodig hebt of dat je gewoon pure kak in een jointje aan het smoken was.
Ik rook dagelijks een jointje dus ik weet wel hoe ik over m’n longen moet roken hoor haha. Maar ja het zou goed kunnen dat het gewoon te weinig was voor mij en dat het idd per persoon verschilt.

Conjo

Bewuste gebruiker
Dat je het überhaupt probeert.... Base coke :') zonde van je coke. En het verwoest alles in je leven

Bovenaan