Coke versnijden met ritalin

Plex

Badass junkie
Hai ik loop nu al een tijd met de vraag rond of je coke kan versnijden met Ritalin.

Wie kan mij helpen en een antwoord geven op mijn vraag
Waarom zou je coke willen versnijden met ritalin? Je wilt het toch niet gaan verkopen he?😉

Zou gewoon moeten kunnen maar belast het hart onnodig extra en zal het effect er niet beter op maken (neestal met stims mixen), niet geadviseerd dus!

Waarom zou je coke willen versnijden met ritalin? Je wilt het toch niet gaan verkopen he?😉

Zou gewoon moeten kunnen maar belast het hart onnodig extra en zal het effect er niet beter op maken (neestal met stims mixen), niet geadviseerd dus!
Nee ik wil niet gaan verkopen maar gezien ik nog Ritalin heb liggen thuis en ik me afvroeg of coke daar mee versneden kan worden voor het geval je misschien niet meer zo veel heb snap je

Plex

Badass junkie
Nee ik wil niet gaan verkopen maar gezien ik nog Ritalin heb liggen thuis en ik me afvroeg of coke daar mee versneden kan worden voor het geval je misschien niet meer zo veel heb snap je
Mij lijkt het zonde van je coke, zonde van je ritalin en zonde van je hart. Heb je echt te weinig om ze apart te gebruiken? En als je ze persee op dezelfde dag wil gebruiken kan je ook eerst de ritalin nemen en daarna overgaan op de coke, of andersom. Mij lijkt andersom beter omdat de coke dan sneller uit je bloed is en dus niet al te veel een mengelmoes wordt met allerlij soorten middelen in je lichaam. Zou dit minimaliseren en ze apart, desnoods achter elkaar nemen met een redelijke pauze tussen de twee van op zijn minst een uur na het ene middel redelijk is uitgewerkt. Maar dit is alsnog belastend voor je hart, beter doe je ze niet om ste beurt en al helemaal niet tegelijkertijd.

Paranoize.

Badass junkie
Als je coke wilt gaan versnijden met ritalin heb je weinig verstand van drugs, zou je kennis eerst maar eens gaan verbreden voor je met zulke ideeën komt 😄

Maar op je vraag, nee het verziekt de coke die dingen door elkaar heen snuiven is voor de meeste mensen niet echt fijn, ook nog eens bindmiddelen erdoor heen is helemaal slecht voor je

En als je het versnijd met versnijdingsmiddelen wordt je coke slechter waardoor je meer gaat snuiven en verziek je de coke en doe je er alsnog niet langer mee

Dan blijft eigenlijk over maar iets anders door de neus heen halen als pep of weet ik het maar oftewel minder snuiven of meer coke kopen of overstappen op pep 😜

• Haha
Waarderingen: N3K0

Colekkr

Belezen gebruiker
Als je coke wilt gaan versnijden met ritalin heb je weinig verstand van drugs, zou je kennis eerst maar eens gaan verbreden voor je met zulke ideeën komt 😄

En als je het versnijd met versnijdingsmiddelen wordt je coke slechter waardoor je meer gaat snuiven en verziek je de coke en doe je er alsnog niet langer mee

Vrij neerbuigende en dirigerende opmerking en vervolgens zelf onzin uitkramen 😞🥱 en “antwoorden” geven op vragen die niet eens worden geste
Dan blijft eigenlijk over maar iets anders door de neus heen halen als pep of weet ik het maar oftewel minder snuiven of meer coke kopen of overstappen op pep 😜

Ohja dat is natuurlijk wel aanwezig voor het ge

En dan ook nog met deze zin eindigen….man man man. Speed is uiteraard gezond en zitten helemaal geen chemicaliën in. nee jij komt er wel👍🏻

• Haha

Paranoize.

Badass junkie
Vrij neerbuigende en dirigerende opmerking en vervolgens zelf onzin uitkramen 😞🥱 en “antwoorden” geven op vragen die niet eens worden geste

En dan ook nog met deze zin eindigen….man man man. Speed is uiteraard gezond en zitten helemaal geen chemicaliën in. nee jij komt er wel👍🏻
Dan zoek je het toch lekker uit pik, probeerde alleen maar te helpen maar als jij het onzin vind, negeer mijn opmerking dan maar

Dirkdirk

DF-koning

Maar op je vraag, nee het verziekt de coke die dingen door elkaar heen snuiven is voor de meeste mensen niet echt fijn, ook nog eens bindmiddelen erdoor heen is helemaal slecht voor je

Dit klopt gewoon volledig, hoor, dus stop

Met doen alsof je het beter weet.

Bindmiddelen in lab grade pillen als ritalin zijn zeer schadelijk en niet gemaakt voor de neus, maar zelfs dan, ik ga niet zeggen dat coke niet versneden wordt (en met wat, dan moet je dat voorstellen. Zo’n gangster bijeenkomst. Denkend. “Meel!” … “nee…” “ONTWORMINGSMIDDEL!” 🫰”yes, that’s it”) is ook raar maar ritalin erbij gooien verneukt het en moet je niet bij je cocaïne gaan gooien want daar schiet je niks mee op

• Like

Dirkdirk

DF-koning
Dan kan je net vis gaan verkopen als patat.

Probleemwijken Assen 2004?
Ik zou verbaasd en verblijd zijn als ik vis krijg voor patat.

Een kibbeling met krokante frituurlaag in krantenpapier met dikke frieten erbij? Lul. Nu heb ik honger en ik kan niet koken.

Ohja fuck coke de effecten zijn pleuris kort en het spul is duur dat ik niet snap waarom je zo mekkert. Ethylphenidaat of iets of 2-fa. Je kan voor dat geld een kwartier naar hoeren. Denk ik. Kan dat?

Tootje

Belezen gebruiker
Ik zou verbaasd en verblijd zijn als ik vis krijg voor patat.

Een kibbeling met krokante frituurlaag in krantenpapier met dikke frieten erbij? Lul. Nu heb ik honger en ik kan niet koken.

Ohja fuck coke de effecten zijn pleuris kort en het spul is duur dat ik niet snap waarom je zo mekkert. Ethylphenidaat of iets of 2-fa. Je kan voor dat geld een kwartier naar hoeren. Denk ik. Kan dat?
Doe je nu alsof je niet weet hoe duur dat is :thinking:

Dirkdirk

DF-koning
Hoe duur het is om naar de hoeren te gaan 🤣
Ik ben niet geweest. Bang dat het tegenvalt inclusief de rekening. En ik heb toch altijd het idee dat ze het als een transactie overeenkomst ziet ipv een samenspel van twee unieke zielen in de cosmos van het universum.

Zou je het kunnen? Als je slecht met vrouwen bent? En wel bere geil bent vaak?
Waar is me fiets?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik ben niet geweest. Bang dat het tegenvalt inclusief de rekening. En ik heb toch altijd het idee dat ze het als een transactie overeenkomst ziet ipv een samenspel van twee unieke zielen in de cosmos van het universum.

Waar is me fiets?
Dirk stuur maar een tikkie. Ik gun je een verzetje.

_shikantaza

Badass junkie

Waar is me fiets?
Als je het ziet als een geil toneelstukje met jou in de hoofdrol kan het leuk zijn 🤗.

Paranoize.

Badass junkie
1 keer gedaan als soort van bucket list dingetje. Was toen dronken met een maat, wel echt een lekker wijf uitgekozen toen maar betaal Dr liever niet voor haha 🤣 ik snap wat je bedoelt

Colekkr

Belezen gebruiker
Goede coke nooit versnijden met wat dan ook
gewoon je gebruik beter doseren
Coke is altijd versneden. Sterker nog voordat het de zee over gaat al. Probleem is vaak ook nog dat men niet weet waarmee het al versneden is, en de gebruiker niet weet waarmee het nogmaals versneden is. Er wordt door vele (99/100x) veel troep door versneden. Ohja, en niet te vergeten; het is natuurlijk 90% puur…..😂😂

de vraag in deze snap ik echter ook niet helemaal, 2 redelijke tegenpolen met compleet ander effect, bijwerkingen etc.

Beetje hetzelfde als een Haring in het zuur met warme pindasaus bestellen bij een loempia boer.

dus meer Der vraag aan @Thunderdwerg
Wat wil je er mee bereiken? Ander effect? Dat je “meer” denkt te hebben? Het mengen doet beiden ieder geval niet ten goede of een
Bepaald effect versterken…

Paranoize.

Badass junkie
Coke is altijd versneden. Sterker nog voordat het de zee over gaat al. Probleem is vaak ook nog dat men niet weet waarmee het al versneden is, en de gebruiker niet weet waarmee het nogmaals versneden is. Er wordt door vele (99/100x) veel troep door versneden. Ohja, en niet te vergeten; het is natuurlijk 90% puur…..😂😂

de vraag in deze snap ik echter ook niet helemaal, 2 redelijke tegenpolen met compleet ander effect, bijwerkingen etc.

Beetje hetzelfde als een Haring in het zuur met warme pindasaus bestellen bij een loempia boer.

dus meer Der vraag aan @Thunderdwerg
Wat wil je er mee bereiken? Ander effect? Dat je “meer” denkt te hebben? Het mengen doet beiden ieder geval niet ten goede of een
Bepaald effect versterken…
Coke is vrijwel altijd met levanisol versneden en heroïne vrijwel altijd met mannitol dit kan ik je met zekerheid vertellen

caninus

Bewuste gebruiker
Coke is vrijwel altijd met levanisol versneden en heroïne vrijwel altijd met mannitol dit kan ik je met zekerheid vertellen
Levamisol wordt eigenlijk alleen in coke uit Colombia aangetroffen, omdat het daar al wordt toegevoegd. Hier in Nederland is het een veel te duur versnijdingsmiddel

Colekkr

Belezen gebruiker
Levamisol wordt eigenlijk alleen in coke uit Colombia aangetroffen, omdat het daar al wordt toegevoegd. Hier in Nederland is het een veel te duur versnijdingsmiddel
Niet alleen uit Colombia hoor…. En 100% van de coke is al versneden. Ook zitten er sporen in van middelen uit productie proces… Pure coke bestaat überhaupt niet zoals dommige “dealer” wel een beweren.

caninus

Bewuste gebruiker
Niet alleen uit Colombia hoor…. En 100% van de coke is al versneden. Ook zitten er sporen in van middelen uit productie proces… Pure coke bestaat überhaupt niet zoals dommige “dealer” wel een beweren.
Geeft niks. Als jij dat gelooft. Prima toch?

Paranoize.

Badass junkie
In Nederland wordt het vooral met lidocaine versneden of, fenacetine en hydroxine. En ook paracetamol

Maar dealers kopen deze versnijdingsmiddelen niet product voor product in de winkel of een groothandel.

Ze kopen het viavia onder de naam "supermix" en mixen het dan zo.

En vervolgens doen ze het opnieuw in blokken persen met een blokperser

Dit is goedkoope slechte coke, er zijn genoeg dealers die niks met hun coke doen, vaak in Nederland wordt het dan "puur" verkocht omdat ze het in "pure" blokken inkopen en vervolgens het dus "puur" weer verkopen

Laatst bewerkt:

Kordie

DF-koning
er zijn genoeg dealers die niks met hun coke doen, vaak in Nederland wordt het dan "puur" verkocht omdat ze het in "pure" blokken inkopen en vervolgens het dus "puur" weer verkopen

Serieus?
Ik dacht dat coke, of welke drugs dan ook, altijd versneden is?
De ene blok wat meer dan de ander. Dat zal dealer afhankelijk zijn. Maar puur had ik niet gedacht.

Paranoize.

Badass junkie
Serieus?
De ene blok wat meer dan de ander. Dat zal dealer afhankelijk zijn. Maar puur had ik niet gedacht.
Juist omdat er zoveel concurentie is proberen goeie dealers zo min mogelijk met hun coke te kloten.

Plus ze werken allemaal in organisaties de mocro maffia en die verhandelen het grootste gedeelte van de Nederlandse top coke

Maar coke is inderdaad altijd versneden en nooit 100% zuiver, ook productieprocessen kunnen er in zitten.

Dealers kopen blokken "pure" coke wat tot een dik compact blok is geperst van bijvoorbeeld een kilo of van een x aantal 100 gram.

Die dealers kunnen niet weten wat er met dat blok is gebeurt voordat het in antwerpen of de maasvlakte aankwam.
Daarom verkopen dealers het "puur" als ze denken dat het puur is.

Maar als je poeder koopt, is de kans groot dat het sowieso dik is versneden en ook een grote kans dat de dealer er mee heeft lope kloten.

Maar ook brokken zeggen niks, want coke kan altijd opnieuw tot een blok geperst worden en kan dan alsnog versneden zijn.

Morrraal van het verhaal: coke is vrijwel altijd versneden en nooit 100% puur maar goeie dealers in Nederland proberen er zo min mogelijk mee te kloten

_shikantaza

Badass junkie
Serieus?
Het varieert maar bestaat wel degelijk. Ik heb via het darkweb jaren geleden wel eens pure MDMA en Coke gehad. Resp, 83 en 88% wat de max is voor de base van deze twee stoffen. Maar vaker heb ik coke van rond de 70% gehad van een 06-dealer.

Colekkr

Belezen gebruiker
Juist omdat er zoveel concurentie is proberen goeie dealers zo min mogelijk met hun coke te kloten.

Plus ze werken allemaal in organisaties de mocro maffia en die verhandelen het grootste gedeelte van de Nederlandse top coke

Maar coke is inderdaad altijd versneden en nooit 100% zuiver, ook productieprocessen kunnen er in zitten.

Dealers kopen blokken "pure" coke wat tot een dik compact blok is geperst van bijvoorbeeld een kilo of van een x aantal 100 gram.

Die dealers kunnen niet weten wat er met dat blok is gebeurt voordat het in antwerpen of de maasvlakte aankwam.
Daarom verkopen dealers het "puur" als ze denken dat het puur is.

Maar als je poeder koopt, is de kans groot dat het sowieso dik is versneden en ook een grote kans dat de dealer er mee heeft lope kloten.

Maar ook brokken zeggen niks, want coke kan altijd opnieuw tot een blok geperst worden en kan dan alsnog versneden zijn.

Morrraal van het verhaal: coke is vrijwel altijd versneden en nooit 100% puur maar goeie dealers in Nederland proberen er zo min mogelijk mee te kloten
Exact dit. Goede coke moet juist vettig zijn.
Door het productieproces kan snuif coke überhaupt nooit 100% zijn.

De coke via een straat dealer is inderdaad altijd Versneden, echt altijd. We wordt dat kwaliteit laatste jaren weer beter. Alles boven de 70% heb je al mega geluk. Alles boven de 80% is nihil om te krijgen via deze weg, al is het wel te krijgen.

De meest pure vorm van snuif coke is überhaupt niet eens te snuiven.

Paranoize.

Badass junkie
Ik raad jullie aan om de aflevering van de Amerikaanse serie Dope op netflix te kijken die over Nederland gaat en de cocaïnebazen daarzo

Hij heet: This isn't miami vice

In Nederland zitten de grootste cocainebazen van de hele wereld, de mocro maffia

De Nederlandse media houdt men voor de gek door te zeggen dat Nederland geen narcostaat is maar dat is het zeker wel. De grootste cocaïne toevoer van de hele wereld gaat namelijk naar Rotterdam en Antwerpen.

Ze bespreken ook waarom er veel meer dealers dan gebruikers zijn

Laatst bewerkt:
Bovenaan