Coke: mis ik iets?

nutsss

Wijs gebruiker
Ik heb al een paar keer een grammetje coke geprobeerd maar nooit echt veel plezier van gehad. Ik heb het vooral toegeschreven aan matige kwaliteit.

Nu heb ik spul dat op 80% puur getest is. Dat moet toch beter zijn denk ik dan. Maar op de één of andere manier komt het bij mij niet aan of ik verwacht er te veel van.

Ik neem een flinke lijn, en dan voel ik wel wat, een soort lichte buzzz en het is zeker prettiger dan zonder, maar ik heb wel zoiets van 'is dat het nu?' ...

Met speed bijv voel ik me sterk geconcentreerd, helder, alert, vrolijk. Met dit spul mis ik dat voor een belangrijk deel. Neem ik te weinig? Ik snuif me suf. Mn neus is wel flink verdoofd en het smaakt bijzonder goor in mn keel dus dat klopt wel.

Ik denk dat ik er teveel van verwacht en dat het veel subtieler werkt.

HDA

Bewuste gebruiker
Toen ik coke gebruikte vond ik dat best wel heftig, al moet ik er bij zeggen dat ik op wiet (en alcohol/nictotine) na niks anders kende van drugs. Dus ik bvb niet vergelijken met speed.

XTC heb ik maar gebruikt nadat ik met coke was gestopt.

Van coke werd ik top of the world voor een half uurtje, maar daarna werd ik 'ongemakkelijk'/para...
Maar dat kan ook komen doordat ik altijd bijnam om het 'top of the world' effect terug te krijgen...

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
nutsss zei:
Ik heb al een paar keer een grammetje coke geprobeerd maar nooit echt veel plezier van gehad. Ik heb het vooral toegeschreven aan matige kwaliteit.

Nu heb ik spul dat op 80% puur getest is. Dat moet toch beter zijn denk ik dan. Maar op de één of andere manier komt het bij mij niet aan of ik verwacht er te veel van.

Ik neem een flinke lijn, en dan voel ik wel wat, een soort lichte buzzz en het is zeker prettiger dan zonder, maar ik heb wel zoiets van 'is dat het nu?' ...

Met speed bijv voel ik me sterk geconcentreerd, helder, alert, vrolijk. Met dit spul mis ik dat voor een belangrijk deel. Neem ik te weinig? Ik snuif me suf. Mn neus is wel flink verdoofd en het smaakt bijzonder goor in mn keel dus dat klopt wel.

ik voel wel redelijk wat van coke, maar niet zo heftig als bv. xtc
als je het effect niet goed genoeg vindt kun je beter iets anders doen bv. speed of xtc, is anders toch geldverspilling...
doe nu nooit meer coke want vind het effect ook tegenvallen (zeker voor de absurd hoge prijs)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb één keer coke gebruikt en vond er eerlijk gezegd geen fok aan. Ik was iets helderder en voelde me slimmer, en had een vaag gevoel in mijn neus, lippen en keel.. Maar dat was het ook wel. Ik had daarvoor wel al vaker xtc gebruikt en dat effect vind ik veel leuker. Misschien had ik er idd ook wel te veel van verwacht..

Moon

Bewuste gebruiker
Ik gebruik eens in de zoveel tijd sos maar vind er eigenlijk niet veel bijzonders aan. ik voel me wel een klein beetje fitter en ik praat er meer van maar na een half uurtje is dat weer voorbij en kan ik weer een nieuw lijntje nemen. Nee ik vind er niks aan doe mij maar pep, veel goedkoper en lekkerder! voel me er op en top fit bij, vrolijk, alert, praat over vanalles en nog wat, ik gebruik het alleen nog maar af en toe, heb een tijd gehad dat ik het elke week gebruikte en dan is het niet meer leuk, te gewoon en raak je eraan gewent.
En of je na een keer sos gebruiken verslaafd bent? dat is voor iedereen anders denk ik, ik weet in ieder geval dat het mij niet gebeurt, veel te duur die rotzooi en niet eens bijzonder.

melissa

Wijs gebruiker
ik weet niet wat speed met je doet maar zo te horen komt t redelijk overeen met sos......
mischien moest ik t nou maar is weten ook........
helaas mag t niet van mijn mannetje omdat hij stellig blijft beweren dat speed grotere rotzooi is dan sos.....
ik heb me suf gegoogeld maar kan hier geen indirect bewijs van vinden....
zit t bij hem tussen de oortjes dan......
hij heeft zelf ook 3 jaar speed gebruikt,nu al 12 jaar trouwe sos aanhanger....
daarbij hoor ik ook steeds dat speed makkelijker is om mee te stoppen...
maar hele dagen niet slapen zie ik minder zitten,daart ben ik echt te oud voor :wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Moon zei:
Ik gebruik eens in de zoveel tijd sos maar vind er eigenlijk niet veel bijzonders aan. ik voel me wel een klein beetje fitter en ik praat er meer van maar na een half uurtje is dat weer voorbij en kan ik weer een nieuw lijntje nemen. Nee ik vind er niks aan doe mij maar pep, veel goedkoper en lekkerder! voel me er op en top fit bij, vrolijk, alert, praat over vanalles en nog wat, ik gebruik het alleen nog maar af en toe, heb een tijd gehad dat ik het elke week gebruikte en dan is het niet meer leuk, te gewoon en raak je eraan gewent.
En of je na een keer sos gebruiken verslaafd bent? dat is voor iedereen anders denk ik, ik weet in ieder geval dat het mij niet gebeurt, veel te duur die rotzooi en niet eens bijzonder.
jep idd
sos suckt
heb het ook eindelijk ingezien
maar in een ding geef ik u groot ongelijk
speed lekkerder als sos :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
beter effect mss wel maar zeker nie lekkerder
speed vind ik echt vies voor te snuiven
maar het effect is wel beter als je het snuift dus doe ik het ook maar

Frisko

Badass junkie
melissa zei:
schranziewanzie zei:

:confused:
mjah,is ook zo hé melissa....
ik heb ook langzaam maar zeker een afkeer tegen sos gekregen...
nouja,ik doe het nog wel eens graag,maar daar blijft het dan ook bij...
ik en schranz hebben wekelijks gebruikt samen,een jaar bijna denk ik!!!
nu zijn we bijna 5 maanden clean en nu zien we in dat het eig dikke troep is(maarja,zijn alle drugs niet troep) :)

melissa

Wijs gebruiker
iedereen hier krijgt een afkeer tegen sos,voel me alleenig :cry:
en steeds dommer worden.......omdat ik wel gebruik....
maar ja zoals je al zei fris.........alle drugs is rotzooi(nu word deranged weer boos op mij :mrgreen: :mrgreen: ) :wave:

Moon

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
Moon zei:
jep idd
sos suckt
heb het ook eindelijk ingezien
maar in een ding geef ik u groot ongelijk
speed lekkerder als sos :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
beter effect mss wel maar zeker nie lekkerder
speed vind ik echt vies voor te snuiven
maar het effect is wel beter als je het snuift dus doe ik het ook maar

de eerste paar keren dat ik speed snoof dacht ik dat mijn neus wegbrandde ja, wat een zooi om te snuiven is dat zeg :openmouth: maar als je eenmaal een paar keer gesnoven hebt is dat ook minder, tenminste dat is mijn ervaring. ik heb een paar weken geleden weer eens speed gesnoven en toen had ik weer dat ongelooflijke brandende gevoel zoals de eerste keer :openmouth:

wat ik ook eigenlijk bedoelde te zeggen is dat ik het effect van speed veel en veel lekkerder vind dan van sos. het duurt langer, is heftiger enz enz.

daarbij vind ik sos snuiven ook vies, het smaakje van neusdruppels achter in je keel, bah :openmouth: ook smaakt alcohol me dan totaal niet meer, ik krijg een ongelooflijk smerige smaak in mijn mond, na een paar uur krijg ik het constante gevoel in mijn neus dat ik moet niezen, nee, vind er niks aan. het enige wat fijner is aan sos is dat de kater erna minder erg is dan van speed :P

puppet

Experimenterende gebruiker
nutsss zei:

Ik had de eerste keer (niet zo lang geleden) precies hetzelfde toen ik het nam onder compleet nuchtere toestand en fitte conditie. Maar later, toen we terugkwamen van een feest, ik helemaal vertieft was en men benen fokking pijn deden werkte het ongelofelijk!! de pijn verdween meteen, ik was helemaal niet moe meer en was weer helemaal 'nuchter'.

Dus tip: Als je goed wil weten wat coke is, doe het dan als je bijv. terug komt van een heavy feest, of gewoon als je helemaal vertieft bent.

melissa

Wijs gebruiker
puppet zei:
nutsss zei:

Ik had de eerste keer (niet zo lang geleden) precies hetzelfde toen ik het nam onder compleet nuchtere toestand en fitte conditie. Maar later, toen we terugkwamen van een feest, ik helemaal vertieft was en men benen fokking pijn deden werkte het ongelofelijk!! de pijn verdween meteen, ik was helemaal niet moe meer en was weer helemaal 'nuchter'.

Dus tip: Als je goed wil weten wat coke is, doe het dan als je bijv. terug komt van een heavy feest, of gewoon als je helemaal vertieft bent.

dat klopt idd.........
ik was ooit eens ziek,met nieuwjaar........
flink beroerd....
maar ik had kaartjes gekocht voor een nieuwjaarsfeestje 75 gulden toen der tijd........
daar wou ik gewoon heen........
ik nam een flinke lijn en "voelde "me gelijk beter......
ik heb de hele nacht gefeest.........
maar was daarna tien keer zo ziek :( :(

A

Anonymous

Gast
Ik vind sos veeeeeeeel leuker dan pep, pep is zo smerig om te snuiven in eerste instantie, en ten tweede je zit niet te knarsen van sos.

A

Anonymous

Gast
Ja vind ik ook Sos > Speed, Ik vind het juist niet storend dat het zo kort duurt.

Deranged

Badass junkie
Zit coke is niet zo op te hemelen joh, het is veel te verslavende rip off troep voor mieterige onderkruipsels. Probeer er eerst maar eens vanaf te komen, dan stop je misschien deze flauwekul uit te kramen en ga je de waarheid inzien.

melissa

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Zit coke is niet zo op te hemelen joh, het is veel te verslavende rip off troep voor mieterige onderkruipsels. Probeer er eerst maar eens vanaf te komen, dan stop je misschien deze flauwekul uit te kramen en ga je de waarheid inzien.

talking to me :confused: :confused: :confused:

Deranged

Badass junkie
Coke is zeker lekkerder om te snuiven, en de 30 minuutjes effect die het geeft zijn toch ook wel lekkerder. MAAR het is veel te verslavende leugenachtige mindfuck rotzooi voor een schandalige mensonterende prijs. Blijf in godsnaam van die troep af, er is niks leuks gezelligs of recreatiefs aan. Het maakt je kapot, het neemt bezit van je zonder dat je er zelf erg in hebt. En ga het hier al helemaal niet op zitten hemelen.

A

Anonymous

Gast
Jongen, speed doet niets meer voor mij dan me wakker houden. Met sos op word ik zelfverzekerd, kan ik alles aan en die 'illusie' bevalt me veel beter dan speed. Je zegt dat speed geen illusie geeft maar die van speed is juist verraderlijk. Speed verteld je dat je geen honger en slaap nodig hebt. Terwijl dat juist zo belangrijk is.

melissa

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Probeer er eerst maar eens vanaf te komen, dan stop je misschien deze flauwekul uit te kramen en ga je de waarheid inzien.

deze vond ik behoorlijk persoonlijk nmlk :openmouth:
mijn flauwekul moet je maar beter met een korreltje zout nemen
want hoe spijtig t ook is geen enkele drugs rulezzzzzzzzzzzzz
laten we nou niet neerbuigend gaan doen please.......
want ik zeik hier dus ook niemand af..........
voel me echt niet beter dan iemand die hero gebruikt,omdat ik 1 stapje hoger op de ladder vertoef.......(bij wijze van heel flauwekullerig spreken)
ehhhhhhhhhmmmmmmmmmm zucht(diepe zucht)

Deranged

Badass junkie
Dat doet coke net zo goed, al dan wel in mindere mate. En speed heeft mij juist de waarheid laten inzien over vele dingen waaronder mijn coke verslaving. Onder invloed van speed ben ik er jaren later pas echt achter gekomen wat de coke precies met mij gedaan had. Zo zijn er nog meer dingen waaronder een aantal maatschappelijke of zelfs politieke kwesties. Maar ook over roken, door speed ben ik eindelijk precies gaan inzien hoe schandalig dat eigenlijk wel niet is en door speed ben ik voor het eerst gaan inzien hoe belangrijk het is om daar zo snel mogelijk mee te stoppen. Daar is ook een hele mooie topic uit voort gekomen.

A

Anonymous

Gast
Over smaak valt niet te twisten. Deranged, jij probeert gewoon te ontkennen dat mensen zich kunnen vermaken met sos, hou op.

Trouwens, ik denk niet dat speed je heeft geholpen met het nadenken over je verslaving, dat heb jij zelf gedaan.

melissa

Wijs gebruiker
laten we nou alle flauwekul van tafel vegen......
ik doe jullie een plechtigge belofte dat ik volgende week een lijn pep neem......
mischien begrijp ik dan beter.......
tot die tijd KOPPEN dicht,ik meld niks meer tot ik weet waar deze onzin over gaat.......
pep versus sos......
volgende week de uitkomst door mijzelf getest

Deranged

Badass junkie
melissa zei:
Deranged zei:
het is veel te verslavende rip off troep voor mieterige onderkruipsels

ik vind mezelf geen onderkruipsel hoor,maar bedankt joh :(
Bij deze mijn excuses. Ik reageerde iets te fel en ik bedoelde niet dat jij een onderkruipsel bent, daarmee bedoel ik de gemiddelde coke gebruiker kijk maar eens om je heen. Ze liegen, ze bedriegen, ze stelen van vrienden en familie. En voor een gram coke gaan ze zowat op hun knieen.

melissa

Wijs gebruiker
Deranged zei:
melissa zei:
Deranged zei:
het is veel te verslavende rip off troep voor mieterige onderkruipsels

ik vind mezelf geen onderkruipsel hoor,maar bedankt joh :(
Bij deze mijn excuses. Ik reageerde iets te fel en ik bedoelde niet dat jij een onderkruipsel bent, daarmee bedoel ik de gemiddelde coke gebruiker kijk maar eens om je heen. Ze liegen, ze bedriegen, ze stelen van vrienden en familie. En voor een gram coke gaan ze zowat op hun knieen.

ik weet waarom jij zo reageerd,en ik geef je geen ongelijk daarom ben ik nog mild.......
maar hemeltje lief deranged laat mensen in hun waarde daar maak je meer vrienden mee.......
t zit bij jou behoorlijk diep ofniet,spijtig......
maar ik hou nog steeds van je hoor :wink:
EIKEL :angry:

Deranged

Badass junkie
melissa zei:
ik doe jullie een plechtigge belofte dat ik volgende week een lijn pep neem......
tot die tijd KOPPEN dicht,ik meld niks meer tot ik weet waar deze onzin over gaat.......
pep versus sos......
Zo makkelijk gaat het niet. Ik begon immers met speed als goedkope vervanger voor coke, ik was er toen nog helemaal ''fan'' van maar had het geld niet. De eerste weken speed deed ik eigenlijk niets als het afzeiken en zeggen hoeveel beter coke wel niet was, dat is zelfs op dit forum te lezen. Volkomen onverwachts ging ik later echter de waarheid over coke inzien en begon ik me te realiseren wat voor een rotzooi DAT eigenlijk wel niet is.

Overigens ken ik meer mensen die door speed op die manier de ''ware'' coke zijn gaan zien. Waaronder mijn dealer die ook coke verslaafd is geweest.

melissa

Wijs gebruiker
BobG zei:
Ik weet de uitkomst :grin:

ik volgende week dan ook......
en als ik gvd toch niet kan slapen,of me beroerd voel........
dan kom ik verhaal halen bij de speed fanclub...... :angry: :angry:
dit kan maar beter een ervaring worden om nooit te vergeten :wink:

melissa

Wijs gebruiker
Deranged zei:
melissa zei:
pep versus sos......
Zo makkelijk gaat het niet. Ik begon immers met speed als goedkope vervanger voor coke, ik was er toen nog helemaal ''fan'' van maar had het geld niet. De eerste weken speed deed ik eigenlijk niets als het afzeiken en zeggen hoeveel beter coke wel niet was, dat is zelfs op dit forum te lezen. Volkomen onverwachts ging ik later echter de waarheid over coke inzien en begon ik me te realiseren wat voor een rotzooi DAT eigenlijk wel niet is.

Overigens ken ik meer mensen die door speed op die manier de ''ware'' coke zijn gaan zien. Waaronder mijn dealer die ook coke verslaafd is geweest.

we zien wel wat t met mij doet lieverd......zo verkikkerd ben ik nou ook niet op sos.......
en ik neem geen pep omdat t moet maar omdat ik wil :wink:
zo BEDTIJD :wave: :wave:

nutsss

Wijs gebruiker
Om voor mezelf te spreken, na die gram coke zoals genoemd in de openingspost is het voor mij duidelijk dat het niet te vergelijken is met speed. Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat je op een feestje of bij het uitgaan als je vermoeid en gaar bent je met een flinke lijn weer erbij bent maar 'gewoon' op de dag of als vervanger voor xtc of speed is het te duur. Om een paar uur een lekkere werking te krijgen moet je volgens mij flink wat wegsnuiven.

De ellende is dat er hier vrijwel niet aan speed te komen is, dus ik hoopte voor af en toe eens op de sos 'terug' te kunnen vallen.

Als ik het nog eens neem dan ga ik in ieder geval flinke lijnen nemen en dan maar eens afwachten hoe het werkt. Het lijkt me ook wel wat vlak voordat je een meeting in gaat of zo om je wat lekkerder en zelfverzekerder te voelen. Aan de andere kant gaat het daardoor vaak mis denk ik omdat je dan uiteindelijk niet meer zonder denkt te kunnen op dat soort gelegenheden.

voorlopig maar even niks en pilletjes bij het uitgaan.

Frisko

Badass junkie
nutsss zei:
Om voor mezelf te spreken, na die gram coke zoals genoemd in de openingspost is het voor mij duidelijk dat het niet te vergelijken is met speed. Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat je op een feestje of bij het uitgaan als je vermoeid en gaar bent je met een flinke lijn weer erbij bent maar 'gewoon' op de dag of als vervanger voor xtc of speed is het te duur. Om een paar uur een lekkere werking te krijgen moet je volgens mij flink wat wegsnuiven.

De ellende is dat er hier vrijwel niet aan speed te komen is, dus ik hoopte voor af en toe eens op de sos 'terug' te kunnen vallen.

Als ik het nog eens neem dan ga ik in ieder geval flinke lijnen nemen en dan maar eens afwachten hoe het werkt. Het lijkt me ook wel wat vlak voordat je een meeting in gaat of zo om je wat lekkerder en zelfverzekerder te voelen. Aan de andere kant gaat het daardoor vaak mis denk ik omdat je dan uiteindelijk niet meer zonder denkt te kunnen op dat soort gelegenheden.

voorlopig maar even niks en pilletjes bij het uitgaan.
als jij geen speed kan krijgen maar wel sos,dan scheelt er daar iets denk ik,speed is net 75x makkelijker aan te komen(hier althans) :)

nutsss

Wijs gebruiker
Frisko zei:
als jij geen speed kan krijgen maar wel sos,dan scheelt er daar iets denk ik,speed is net 75x makkelijker aan te komen(hier althans) :)

ja ik weet t... in limburg zijn de bergen van speed gemaakt volgens mij... Hier in omgeving rotterdam is het heel moeilijk als je -zoals ikke- niet in 'het circuit' zit maar het allemaal via via via via via moet regelen. Maar we geven niet op. :) vroeg of laat komt er een leuke aanbieding voorbij en dan neem ik ff een leuk voorraadje.

tot die tijd pilletjes, ephedra en -beperkt- af en toe wat coke.

Bovenaan