maar dit kan gewoon niet kloppen; ik had vandaag echt kutcoke; en ik weet echt wel waar ik over spreek... als hij 30% zuiver was dan was het veel.... Frisko uw verhaaltje en/of vertaling klopt gewoon ni....oldskool zei:tja ik ben gewoon stom geweest om op deze manier te vertrouwen...
wat frisko uitlegt is de gewone aceton wash...
ik had de Engelse en/of Amerikaanse tekst al eens eerder gelezen en er kwamen wel wat meer producten bij kijken om je coke te zuiveren...
maar in ieder geval ik wou het toch ff proberen nu; ik had trouwens ook iets minder goede coke op deze moment...
ik heb het ook gedaan zoals frisko zei met 3 gram; ik had een 0,9 gekregen dus had in totaal 2,7.. heb het na gewogen en het klopte als een bus....
na het cleanen en ook 20min drogen bij de lamp had ik nog 1,9 gram over dus idd er is 0,8 verloren gegaan... op zich al positief dat ik minder over hebmaar dit kan gewoon niet kloppen; ik had vandaag echt kutcoke; en ik weet echt wel waar ik over spreek... als hij 30% zuiver was dan was het veel.... Frisko uw verhaaltje en/of vertaling klopt gewoon ni....
of? ik heb iets verkeerd gedaan in het hele proces... dat is ook mogelijk... maar als jij zo zeker bent van je stuk, en echt gelooft dat je die coke zuiver krijgt... dan wil ik wel eens langskomen om te zien hoe je het juist doet... ik heb daarstraks je hele uitleg gevolgt maar sommige dingen begreep ik niet al te best en mischien is het daar fout gelopen???![]()
wel een duur grapje anders; 3 gram voor de vuilbak nu
oldskool zei:sorry frisko my bad....
ik had helemaal niet meer aan die "droge" aceton gedacht... damn![]()
dus ja ik moet niet verder zoeken dan he... heb gewoon de verkeerde aceton gebruiktwel een duur grapje anders; 3 gram voor de vuilbak nu
![]()
ik heb er net na 24 uur een lijntje van geprobeerd maar het spul doet helemaal niets, maar echt niets.. gewoon wit poeder dat verder helemaal niets doet...
ik vraag me eigelijk wel sterk af wat ik nu eigelijk over heb gehouden...
spul doet echt niets, geen verdoving in de mond, geen brandend gevoel in de neus en verder ook totaal niks effect, maar er zit wel nog steeds een zware aceton geur in... na 24 uur..
spul zal in de vuilbak belanden vrees ik...
ach ja volgende keer beter he![]()

tom-knaapje zei:Ik wist niet dat je pure coke kon snuiven, Ik dacht alleen basen gecleande coke = 100% = crack???
volgendsmij haal je je hele neus naar de klote die versnijdingsmiddelen zijn er speciaal in gedaan om het te kunnen snuiven anders is het veel te sterk. CORRECT ME IF IM WRONG![]()
![]()
Angramar Temenos zei:Zuivere cocaine is inderdaad crack, maar zuivere SNUIFCOKE betekent eigenlijk zuiver cocaine-hydrochloride. Snuifcoke is geen Cocaine, maar Cocainehydrochloride, oftwel benzoylmethyl ecgoninehydrochloride. Als we het over zuivere snuifcoke hebben, hebben we het over zuivere benzoylmethylecgoninehydrochloride. Dus benzoylmethylecgoninehydrochloride waar geen manitol, lidocaine, of andere crap doorheen zit.

xcrement zei:Angramar Temenos zei:Zuivere cocaine is inderdaad crack, maar zuivere SNUIFCOKE betekent eigenlijk zuiver cocaine-hydrochloride. Snuifcoke is geen Cocaine, maar Cocainehydrochloride, oftwel benzoylmethyl ecgoninehydrochloride. Als we het over zuivere snuifcoke hebben, hebben we het over zuivere benzoylmethylecgoninehydrochloride. Dus benzoylmethylecgoninehydrochloride waar geen manitol, lidocaine, of andere crap doorheen zit.
stop nu toch is met dingen te zeggen waar je geen zak van weet!![]()
Angramar Temenos zei:xcrement zei:Angramar Temenos zei:Zuivere cocaine is inderdaad crack, maar zuivere SNUIFCOKE betekent eigenlijk zuiver cocaine-hydrochloride. Snuifcoke is geen Cocaine, maar Cocainehydrochloride, oftwel benzoylmethyl ecgoninehydrochloride. Als we het over zuivere snuifcoke hebben, hebben we het over zuivere benzoylmethylecgoninehydrochloride. Dus benzoylmethylecgoninehydrochloride waar geen manitol, lidocaine, of andere crap doorheen zit.
stop nu toch is met dingen te zeggen waar je geen zak van weet!![]()
Check het na, lul. Of heb je te veel doorgesnoven?
Frisko zei:Do you find that your cocaine is, for the most part, a hard hitting, edgy, ampy, non-social, uncomfortable, paranoid, heart racing, tweeked out, geeked out, introverted, and just plain miserable buzz? Well, it's not suppose to be. Really clean cocaine is actually the exact opposite of all of those things.
PuppiiiEyes zei:Lukt het zo?:
Coke in de koffiefilter doen, droge aceton erover gieten, de amphetamine lossen op omdat ze ook apolair zijn (en eventueel geneesmiddelen). De cocaine blijft zitten omdat het polair is. Het geen wat in de filter overblijft is zuiverdere coke. Laat de coke nog even opdrogen onder een bureaulamp?
Of zit ik nog ergens fout?
Heb dit nog nooit geprobeerd dus ik weet er nog niet alles van![]()
De coke blijft toch snuifbaar hé?![]()
![]()