Coke cleanen van versnijdmiddelen?

oldskool

Experimenterende gebruiker
ik heb het net geprobeerd en alles gedaan zoals frisko zei...

ik ben wel zwaar benieuwd of het echt werkt :rolleyes:

nu 24 uur wachten :grin:

oldskool

tja ik ben gewoon stom geweest om op deze manier te vertrouwen...

wat frisko uitlegt is de gewone aceton wash...

ik had de Engelse en/of Amerikaanse tekst al eens eerder gelezen en er kwamen wel wat meer producten bij kijken om je coke te zuiveren...

maar in ieder geval ik wou het toch ff proberen nu; ik had trouwens ook iets minder goede coke op deze moment...

ik heb het ook gedaan zoals frisko zei met 3 gram; ik had een 0,9 gekregen dus had in totaal 2,7.. heb het na gewogen en het klopte als een bus....

na het cleanen en ook 20min drogen bij de lamp had ik nog 1,9 gram over dus idd er is 0,8 verloren gegaan... op zich al positief dat ik minder over heb :rolleyes: maar dit kan gewoon niet kloppen; ik had vandaag echt kutcoke; en ik weet echt wel waar ik over spreek... als hij 30% zuiver was dan was het veel.... Frisko uw verhaaltje en/of vertaling klopt gewoon ni....

of? ik heb iets verkeerd gedaan in het hele proces... dat is ook mogelijk... maar als jij zo zeker bent van je stuk, en echt gelooft dat je die coke zuiver krijgt... dan wil ik wel eens langskomen om te zien hoe je het juist doet... ik heb daarstraks je hele uitleg gevolgt maar sommige dingen begreep ik niet al te best en mischien is het daar fout gelopen??? :confused:

Frisko

Badass junkie
oldskool zei:
tja ik ben gewoon stom geweest om op deze manier te vertrouwen...

wat frisko uitlegt is de gewone aceton wash...

ik had de Engelse en/of Amerikaanse tekst al eens eerder gelezen en er kwamen wel wat meer producten bij kijken om je coke te zuiveren...

maar in ieder geval ik wou het toch ff proberen nu; ik had trouwens ook iets minder goede coke op deze moment...

ik heb het ook gedaan zoals frisko zei met 3 gram; ik had een 0,9 gekregen dus had in totaal 2,7.. heb het na gewogen en het klopte als een bus....

na het cleanen en ook 20min drogen bij de lamp had ik nog 1,9 gram over dus idd er is 0,8 verloren gegaan... op zich al positief dat ik minder over heb :rolleyes: maar dit kan gewoon niet kloppen; ik had vandaag echt kutcoke; en ik weet echt wel waar ik over spreek... als hij 30% zuiver was dan was het veel.... Frisko uw verhaaltje en/of vertaling klopt gewoon ni....

of? ik heb iets verkeerd gedaan in het hele proces... dat is ook mogelijk... maar als jij zo zeker bent van je stuk, en echt gelooft dat je die coke zuiver krijgt... dan wil ik wel eens langskomen om te zien hoe je het juist doet... ik heb daarstraks je hele uitleg gevolgt maar sommige dingen begreep ik niet al te best en mischien is het daar fout gelopen??? :confused:

hmmm raar,het zou gewoon moeten werken dude als je alles doet zoals hierboven uitgelegd!!!
kan zijn dat er wat fouten zitten in mijn vertaling maar in grote lijnen klopt het wel...
lees anders de engelse.
ik heb sommige stukken er tussen uit gelaten omdat deze niet nodig zijn.
welke aceton heb je gebruikt???
heb je hem zelf droog gemaakt?? of droge aceton gekocht????
de aceton MOET DROOG ZIJN!!!!!!
1gram(zuivere coke) lost volledig op in 1 ml water!!!
daarom moet je aceton droog zijn.

maar leg me je probleem eens normaal uit en ga niet roepen tieren dat het niet werkt die aceton wash!!!! :)
btw,kan je zelf geen engels lezen??? :)

Frisko

Badass junkie
en er komen meer producten bij kijken???
dat klopt idd ja.
maar dat is om ephedrine en amphetamine eruit te halen.
wat in de meeste coke geeneens zit!!! :)
of je moet pech hebben dat het bij jou er wel in zit.
kunnen natuurlijk nog andere producten bijzitten die door aceton niet vewijderd kunnen worden!!
zo ver heb ik me er nog niet in verdiept!!!

zal eens proberen na te vragen welke stoffen allemaal niet door aceton kunnen verwijderd worden!!!

je had beter 100mg eraf gehaald voor je cleande,en 100mg erna,en deze naar een testcentrum gebracht..
dan hadden we het zeker geweten!

maar is je coke nu beter als ervoor of niet???

4 fmp

Belezen gebruiker
Ok, ik heb het ook geprobeerd.

Laatst C. gekocht die erg lekker naar binnen gaat maar te weinig effect heeft. Er blijft geen residu in het neusslijmvlies achter wat ik erg opvallend vind. Normaal heb je na een avondje door gaan flink wat witte korsten in je neus wat meestal komt door het versnijdingsmiddel.

Van swims aangeschafte sos kun je in 3 uurtjes tijd rustig 1 gram weg nakken en dan voel je je chill en lekker maar niet de uberturbo coke uitwerking.

Maar alles wat de neus in gaat wordt dus wel opgenomen, er blijft geen wit achter in de neus.

Deze bevatte geen paracetamol en ik vermoed ook geen fenecetinne omdat dat een sterke geur heeft en de door swim aangeschafte sos vrij matigjes ruikt. Bovendien zorgt paracetamol voor flinke witte korsten in je neus (bindmiddelen denk ik).

OK de test. Exact 1 gr zeer fijn gehankt en in een schone erlenmijer (soort glas) gedaan. Daarbij een goeie 15 cc aceton. na een paar minuten roeren dit mengsel in een koffiefilter gegoten met nog wat extra aceton eroverheen om de laatste resten uit het glas ook mee te krijgen.

Na 5 minuten uitlekker heb ik het filter aan de buitenkant droog gedept met keukenpapier en het filter op de verwarming laten drogen.

Na 1 uur de overgebleven sos op een spiegel gegooit om fijn te hakken, zodat de laatste resten aceton makkelijk konden vedampen. Er blijf net geen 0,8 gram over. Nu weet ik zeker dat deze 0,8 gram geen pure coke is, daarvoor is die nog steeds te slap.

Mijn vermoeden is (please denk met me mee) Dat de aceton die als droog wordt aangeboden tot een minimale hoeveel water bevatte. Dit aanwezige water zou natuurlijk een klijn deel coke kunnen hebben opgelost en met het filtraat weg zijn gegaan.....

Of is mijn natuurlijke afweer tegen coke ineens zeer hoog :openmouth: ?

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan denken...

Cheers

4 fmp

Belezen gebruiker
Ik zal van zowel de gecleande en van de originele een sample naar het testcentrum brengen. Helaas kan dat hier maar 1 dag per week dus moet ik nog ff wachten :(

oldskool

sorry frisko my bad....

ik had helemaal niet meer aan die "droge" aceton gedacht... damn :rolleyes:

dus ja ik moet niet verder zoeken dan he... heb gewoon de verkeerde aceton gebruikt :wave: wel een duur grapje anders; 3 gram voor de vuilbak nu :rolleyes:

ik heb er net na 24 uur een lijntje van geprobeerd maar het spul doet helemaal niets, maar echt niets.. gewoon wit poeder dat verder helemaal niets doet...

ik vraag me eigelijk wel sterk af wat ik nu eigelijk over heb gehouden...

spul doet echt niets, geen verdoving in de mond, geen brandend gevoel in de neus en verder ook totaal niks effect, maar er zit wel nog steeds een zware aceton geur in... na 24 uur..

spul zal in de vuilbak belanden vrees ik...

ach ja volgende keer beter he :wink:

Tony Montana

Belezen gebruiker
Zit me ineens wat af te vragen.

Aceton is toch nagellak remover? Als dat op het flesje staat, dan zou je in principe het daarmee kunnen cleanen toch?

Angramar Temenos

Badass junkie
oldskool zei:
sorry frisko my bad....

ik had helemaal niet meer aan die "droge" aceton gedacht... damn :rolleyes:

dus ja ik moet niet verder zoeken dan he... heb gewoon de verkeerde aceton gebruikt :wave: wel een duur grapje anders; 3 gram voor de vuilbak nu :rolleyes:

ik heb er net na 24 uur een lijntje van geprobeerd maar het spul doet helemaal niets, maar echt niets.. gewoon wit poeder dat verder helemaal niets doet...

ik vraag me eigelijk wel sterk af wat ik nu eigelijk over heb gehouden...

spul doet echt niets, geen verdoving in de mond, geen brandend gevoel in de neus en verder ook totaal niks effect, maar er zit wel nog steeds een zware aceton geur in... na 24 uur..

spul zal in de vuilbak belanden vrees ik...

ach ja volgende keer beter he :wink:

NEE! Testen die hap!

oldskool

te laat vrees ik :tearsofjoy:

het spul wou je ook gewoon niet nemen...

zat een sterke aceton geur in, niet normaal, dus ik dacht dit is niet gezond!!!

oldskool

ok genoeg gezeverd! :tearsofjoy:

waar kan ik nu eigelijk droge aceton vinden???

want ik wil het nog steeds proberen hoor... hoewel mijn verwachtingen al sterk gedaald zijn...

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Lukt het zo?:
Coke in de koffiefilter doen, droge aceton erover gieten, de amphetamine lossen op omdat ze ook apolair zijn (en eventueel geneesmiddelen). De cocaine blijft zitten omdat het polair is. Het geen wat in de filter overblijft is zuiverdere coke. Laat de coke nog even opdrogen onder een bureaulamp?

Of zit ik nog ergens fout?

Heb dit nog nooit geprobeerd dus ik weet er nog niet alles van :mrgreen:
De coke blijft toch snuifbaar hé? :hearteyes:

:wave:

Ik wist niet dat je pure coke kon snuiven, Ik dacht alleen basen gecleande coke = 100% = crack???
volgendsmij haal je je hele neus naar de klote die versnijdingsmiddelen zijn er speciaal in gedaan om het te kunnen snuiven anders is het veel te sterk. CORRECT ME IF IM WRONG :confused: :confused:

tomz0r

Badass junkie
tom-knaapje zei:
Ik wist niet dat je pure coke kon snuiven, Ik dacht alleen basen gecleande coke = 100% = crack???
volgendsmij haal je je hele neus naar de klote die versnijdingsmiddelen zijn er speciaal in gedaan om het te kunnen snuiven anders is het veel te sterk. CORRECT ME IF IM WRONG :confused: :confused:

Het gaat om zuivere cocaine-hcl :)
Maar je hebt gelijk hoor, 100 procent pure coke kan je alleen roken omdat het niet oplosbaar is in water en het dus niet door je slijmvliezen op wordt genomen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Zuivere cocaine is inderdaad crack, maar zuivere SNUIFCOKE betekent eigenlijk zuiver cocaine-hydrochloride. Snuifcoke is geen Cocaine, maar Cocainehydrochloride, oftwel benzoylmethyl ecgoninehydrochloride. Als we het over zuivere snuifcoke hebben, hebben we het over zuivere benzoylmethylecgoninehydrochloride. Dus benzoylmethylecgoninehydrochloride waar geen manitol, lidocaine, of andere crap doorheen zit.

xcrement

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Zuivere cocaine is inderdaad crack, maar zuivere SNUIFCOKE betekent eigenlijk zuiver cocaine-hydrochloride. Snuifcoke is geen Cocaine, maar Cocainehydrochloride, oftwel benzoylmethyl ecgoninehydrochloride. Als we het over zuivere snuifcoke hebben, hebben we het over zuivere benzoylmethylecgoninehydrochloride. Dus benzoylmethylecgoninehydrochloride waar geen manitol, lidocaine, of andere crap doorheen zit.

stop nu toch is met dingen te zeggen waar je geen zak van weet! :rolleyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
xcrement zei:
Angramar Temenos zei:

Check het na, lul. Of heb je te veel doorgesnoven?

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
xcrement zei:
Angramar Temenos zei:

Check het na, lul. Of heb je te veel doorgesnoven?

Leuk he? Wikipedia met moeilijke woorden? Die post klinkt inderdaad als een wijsneuspost van iemand die er eigenlijk niks van af weet.

TrippyShit

Badass junkie
Frisko zei:
Do you find that your cocaine is, for the most part, a hard hitting, edgy, ampy, non-social, uncomfortable, paranoid, heart racing, tweeked out, geeked out, introverted, and just plain miserable buzz? Well, it's not suppose to be. Really clean cocaine is actually the exact opposite of all of those things.

Niet helemaal waar. Al mijn vrienden hebben die dingen niet en ik wordt er wel non-social etc van. Mijn vrienden voelen zich opperbest en lullen de oren van je kop. Ik en nog 1 juist niet.
Daarom vind ik coke ook niet zo bijzonder. Euforie heb ik wel maar das na 20min ook weer weg eigenlijk..

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
PuppiiiEyes zei:
Lukt het zo?:
Coke in de koffiefilter doen, droge aceton erover gieten, de amphetamine lossen op omdat ze ook apolair zijn (en eventueel geneesmiddelen). De cocaine blijft zitten omdat het polair is. Het geen wat in de filter overblijft is zuiverdere coke. Laat de coke nog even opdrogen onder een bureaulamp?

Of zit ik nog ergens fout?

Heb dit nog nooit geprobeerd dus ik weet er nog niet alles van :mrgreen:
De coke blijft toch snuifbaar hé? :hearteyes:

:wave:

Hej coke-luitjes, over dat wassen met aceton: ik gebruik droge aceton altijd om speed te zuiveren. Heb het getest ook bij het lab en na het zuiveren kwam 70% (dat is bijna het zuiverste wat speed kan bereiken, 70 a 73%). Dus de amfetamines lossen niet op zoals jij zegt. De speed is nu zo fantastisch dat ik heel de avond maar 1 bommetje nodig heb. Ik betwijfel dus een beetje of het cleanen dus ook met coke kan, want met het cleanen van speed haal je namelijk ALLEEN de CAFEÏNE uit je speed aangezien dat het versnijdingsmiddel is voor speed.
Bovendien laat ik de speed 3 dagen met rust, laat hem lekker drogen, en wat ik over hou is superwitte, hele mooie poederige speed.

4 fmp

Belezen gebruiker
Als je het perfect wilt doen moet je het eerst oplossen in chloroform dat is het omgekeerde proces wan wassen met aceton. Coke lost op in Chloroform veel versnijdingsmiddelen niet, dus nu gooi je juist weg wat in je koffiefilter over houdt, en de vloeistof damp je uit waarna je coke over houdt.
Na deze stap kun je de besproken acetonwash doen.....

Lost speed op in Chloroform????/

Bovenaan