Coffeeshops gesloten?

bier

Badass junkie
LET OP!
I.v.m. Coronavirus zijn wij
vandaag tot 02:00 geopend en is ons opgelegd om morgen te sluiten!

Je kunt vandaag tot 02:00 gewoon afhalen!

Vanwege uw en onze veiligheid zijn wij voorlopig alleen geopend om af te halen.

Het zitgedeelte is tijdelijk gesloten.

Nu zie ik dit op de site.... is niet echt duidelijk vind ik

Martinus

Wijs gebruiker
Als je nog wiet wil kopen is het dus rennen geblazen. Blijkbaar blijven ze tot 2 uur open vannacht om mensen die nog wat wiet willen hamsteren tegemoet te komen.

Aniet_Speed

Badass junkie
Ik wou eigenlijk nog een beetje wiet halen na m'n werk, werkte vandaag van half 3 tot 11.. en zag dat bericht om half 7...indd lekker bijdehand dat ze t niet eerder melden, de mensen die moesten werken hebben dus gewoon pech. Mja t is voor mij geen noodzaak verder, ik heb t niet nodig ofzo, maar vind t toch wel beetje dom dat dit zo ineens gebeurde wtf

inner_search

Badass junkie
Niks aan de hand, mijn wietboer komt straks gewoon een paar zakken brengen :sunglasses:
Lekker handig eh die shops , woon diep in België en heb blijkbaar meer dan de Nederlanders 🤣
Kunnen jullie bij je plaatselijke shop meer dan 5g kopen ?

Ik hoor men shop"vriendjes" die elke week naar de shop rijden , nu al naar me sturen.
Hey kun je een grammetje missen ??
Srr maat , als ik je alleen daarvoor hoor , heb ik zelf ook nix :wink:

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Lekker handig eh die shops , woon diep in België en heb blijkbaar meer dan de Nederlanders 🤣
Kunnen jullie bij je plaatselijke shop meer dan 5g kopen ?
Ligt een beetje aan de shop waar je naar toe gaat. Ikzelf heb 2 shops waar ik mn weed haal. bij de 1e is het max 3 gram. pinnen of cash.
Bij de 2e kun je max 3 gram halen via de pin en als je regelmatig komt max 5 gram, maar dan wel cash.

inner_search

Badass junkie
Ligt een beetje aan de shop waar je naar toe gaat. Ikzelf heb 2 shops waar ik mn weed haal. bij de 1e is het max 3 gram. pinnen of cash.
Bij de 2e kun je max 3 gram halen via de pin en als je regelmatig komt max 5 gram, maar dan wel cash.
Ooow okee , als Ik eens ga (2x per jaar fzo) is het in Rotterdam.
Dan is het nrm ook max 5g , maar als je extra vraagt en cash betaald krijg je het wel mee (Als je alleen of met weinig mensen in de shop staat)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb geen voorraadje kunnen halen. Dus dat word 3 weken niet blowen.
Ach, kom er wel door heen hoor!

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tjah dit was te verwachten natuurlijk. Ondanks dat was ik zelf niet goed voorbereid.
Gelukkig had een kennis dealer nog genoeg in huis en heb ik meteen voor een maand ingeslagen.
Tijdens het dealen begon hij al dat hij de prijs gaat verhogen (gelukkig nog niet voor mij) want hier in omstreken bieden ze wiet of hasj al aan voor het dubbele.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Burgemeesters pleiten voor afhaalloket hasj en wiet nu drugsdealers handel overnemen

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Online is het ook te verkrijgen met dezelfde kwaliteit als in de betere shop. Meer kan en mag ik niet vertellen.

Aniet_Speed

Badass junkie
Coffeeshops mogen weer open voor afhalen

Zag het indd net op tv, scheelt een hoop stress voor veel mensen ja! Mij persoonlijk interesseert het niet verder, maar vind dit wel een wijs besluit🙂. Weet nog toen ik ging stoppen met blowen wat een hel dat was, en dat was m'n eigen keuze...Moet je nagaan als je noodgedwongen ineens moet stoppen of sterk minderen...😵

inner_search

Badass junkie
Als het apocalypse komt dan gaan Nederlanders elkaar bevechten met rollen wc papier en lege waterflesjes.
En natuurlijk stoned dus ze gooien allemaal heel zacht.
We kunne ook gewoon allemaal aan de lsd en vrede hebben met alles en iedereen ?
Lijkt me fijner dan stoned dingen gooien met iets waar al een bruine veeg aan kan zitten :grin:

ea.peerdeman

Experimenterende gebruiker
Dan is 30gr niets voor jou maar mijn oudste zoon kan het niet meer gebruiken,hij word er spychotisch van dus wil het kwijt???Ik heb geen idee maar hij zegt het is zeer goed maar van buiten planten.Plus nog een potje met,weet hij niet,andere plant???

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Coffeeshops mogen per direct afhaalloket openen
Coffeeshops mogen per direct wiet en hasj verkopen aan een afhaalloket. Ze moeten dat wel logistiek kunnen regelen en ook alle hygiënemaatregelen in acht nemen die zijn voorgeschreven vanwege het coronavirus. Zo mogen er niet te veel klanten tegelijk zijn en ze moeten voldoende afstand van elkaar houden.

R

Revolutionair

Gast
De dealers hebben ook al wiet op hun lijst scheelt weer een ritje 😂

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Zag het indd net op tv, scheelt een hoop stress voor veel mensen ja! Mij persoonlijk interesseert het niet verder, maar vind dit wel een wijs besluit🙂. Weet nog toen ik ging stoppen met blowen wat een hel dat was, en dat was m'n eigen keuze...Moet je nagaan als je noodgedwongen ineens moet stoppen of sterk minderen...😵
Op zich, als je het niet in huis hebt en niet makkelijk in huis kunt halen, dan zul je er misschien ook minder mee bezig zijn in je hoofd dan je normaal zou doen(?) Het is immers niet zomaar beschikbaar.

henkie2

Bewuste gebruiker
Mooi besluit van de overheid om de coffeeshops weer te openen, ik geloof dat daarmee complete legalisering nu weer een stapje dichterbij is.

LEGALIZE IT!

Bovenaan