LET OP!
I.v.m. Coronavirus zijn wij
vandaag tot 02:00 geopend en is ons opgelegd om morgen te sluiten!
Je kunt vandaag tot 02:00 gewoon afhalen!
Vanwege uw en onze veiligheid zijn wij voorlopig alleen geopend om af te halen.
Het zitgedeelte is tijdelijk gesloten.
Lekker handig eh die shops , woon diep in België en heb blijkbaar meer dan de Nederlanders 🤣Niks aan de hand, mijn wietboer komt straks gewoon een paar zakken brengen![]()
Ligt een beetje aan de shop waar je naar toe gaat. Ikzelf heb 2 shops waar ik mn weed haal. bij de 1e is het max 3 gram. pinnen of cash.Lekker handig eh die shops , woon diep in België en heb blijkbaar meer dan de Nederlanders 🤣
Kunnen jullie bij je plaatselijke shop meer dan 5g kopen ?
Ooow okee , als Ik eens ga (2x per jaar fzo) is het in Rotterdam.Ligt een beetje aan de shop waar je naar toe gaat. Ikzelf heb 2 shops waar ik mn weed haal. bij de 1e is het max 3 gram. pinnen of cash.
Bij de 2e kun je max 3 gram halen via de pin en als je regelmatig komt max 5 gram, maar dan wel cash.
Een coffeeshop waar ikwel eens kom heeft een afhaal loket. Gescheiden van de zitplaats. En toch is tie dicht.Wat ik al zei; waarom geen afhaalloket openhouden?
https://www.ad.nl/binnenland/burgem...et-nu-drugsdealers-handel-overnemen~ad15e1cb/
Coffeeshops mogen weer open voor afhalen
![]()
Coffeeshops mogen weer open voor afhalen
Burgemeesters vreesden opbloei van de illegale straathandel in drugs.nos.nl
Meer hoeven we niet..Geef het volk brood en jointjes. En wc-papier...
We kunne ook gewoon allemaal aan de lsd en vrede hebben met alles en iedereen ?Als het apocalypse komt dan gaan Nederlanders elkaar bevechten met rollen wc papier en lege waterflesjes.
En natuurlijk stoned dus ze gooien allemaal heel zacht.
Niks aan de hand, mijn wietboer komt straks gewoon een paar zakken brengen![]()
Op zich, als je het niet in huis hebt en niet makkelijk in huis kunt halen, dan zul je er misschien ook minder mee bezig zijn in je hoofd dan je normaal zou doen(?) Het is immers niet zomaar beschikbaar.Zag het indd net op tv, scheelt een hoop stress voor veel mensen ja! Mij persoonlijk interesseert het niet verder, maar vind dit wel een wijs besluit🙂. Weet nog toen ik ging stoppen met blowen wat een hel dat was, en dat was m'n eigen keuze...Moet je nagaan als je noodgedwongen ineens moet stoppen of sterk minderen...😵