Hebben jullie niet geleerd om met twee woorden te spreken?
NeeHebben jullie niet geleerd om met twee woorden te spreken?
Ja en amen.Hebben jullie niet geleerd om met twee woorden te spreken?
Hebben jullie niet geleerd om met twee woorden te spreken?
Dat is er 1 teveelJa en amen.
Ja en?Dat is er 1 teveel
Hoge bloeddruk na cocaine gebruik normaal ?
NeeHebben jullie niet geleerd om met twee woorden te spreken?
Het verschilt volgensmij per verschillende coke. Hoge bloeddruk krijg ik meestal bij Colo.Hoge bloeddruk na cocaine gebruik normaal ?
Stel je netjes voor, eet zoals het hoort en zeg u u u uHebben jullie niet geleerd om met twee woorden te spreken?
ik raak vooral opgefokt van colo. Maar kijk er maar mee uit, want vanavond moet ik weer op bezoek bij vriend van mij, die na 2 herseninfarcten nu nog steeds in een rolstoel zit en zijn arm niet meer kan bewegen. Die dacht ook iets te makkelijk over zijn cokegebruikHet verschilt volgensmij per verschillende coke. Hoge bloeddruk krijg ik meestal bij Colo.
ik raak vooral opgefokt van colo. Maar kijk er maar mee uit, want vanavond moet ik weer op bezoek bij vriend van mij, die na 2 herseninfarcten nu nog steeds in een rolstoel zit en zijn arm niet meer kan bewegen. Die dacht ook iets te makkelijk over zijn cokegebruik
Dit is normaal als je cocaine gebruikt.Hoge bloeddruk na cocaine gebruik normaal ?
Dit is normaal als je cocaine gebruikt.
Ik heb misschien een heel stomme en domme vraag maar ik zou graag mijn verhaal willen doen maar ik vind nergens waar ik iets kan schrijven.
mssn dat ik via hier al een antwoord kan vinden?
als je cocaine gebruikt klopt het of is het normaal dat je een branderige keel hebt? Percies of je ket hebt genomen en een harde doorloop hebt?
ik gebruik al een tijdje maar de laatste keer valt me dit toch wel hard op.