Cocaine

Cokekoning

Experimenterende gebruiker
Ja en nee hangt er van af als jij of iemand in je familie een probleem heeft met hoge bloedruk.

In mijn geval is me familie gezond en niemand heeft problemen met bloeddruk of met het hart enzovoort..
Ik snuif elke dag 1-2 pakjes al 4 jaar lang en heb nooit een hoge bloeddruk gehad tot een maand geleden had ik 140/90 dus ben me bloed eens gaan laten testen bij de dokter/labo alles in orde enkel vitamine D tekort.

Als je het nu een hoge bloeddruk hebt gehad en je hebt al vaker gesnoven dan zou ik je nergens druk om maken heb jij een hoge bloeddruk elke keer dan zou ik er toch mee stoppen want dan kan het zijn dat je een probleem hebt met je aders/hart.

Je kan een bloedtest laten doen en kijken als je waardes goed zijn zoja en heb je het nu voor de 1ste keer genomen of onder de 10 pakjes dan zou ik bij een andere verkoper gaan alsje al 0-100 pakjes hebt gesnoven zou ik er mee stoppen

Kordie

DF-koning
Hoge bloeddruk na cocaine gebruik normaal ?

Paar dagen terug dezelfde vraag @Mavrick, dacht ik althans.
Antwoord bljift hetzelfde: Ja, het is normaal dat de hartslag wordt verhoogd tijdens het gebruik van uppers.
En als je het niet vertrouwd moet je de HAP bellen. En als het je al dagen zo bang maakt is een upper wellicht niet jouw drugs.

Laatst bewerkt:

caninus

Bewuste gebruiker
Het verschilt volgensmij per verschillende coke. Hoge bloeddruk krijg ik meestal bij Colo.
ik raak vooral opgefokt van colo. Maar kijk er maar mee uit, want vanavond moet ik weer op bezoek bij vriend van mij, die na 2 herseninfarcten nu nog steeds in een rolstoel zit en zijn arm niet meer kan bewegen. Die dacht ook iets te makkelijk over zijn cokegebruik

Kordie

DF-koning
ik raak vooral opgefokt van colo. Maar kijk er maar mee uit, want vanavond moet ik weer op bezoek bij vriend van mij, die na 2 herseninfarcten nu nog steeds in een rolstoel zit en zijn arm niet meer kan bewegen. Die dacht ook iets te makkelijk over zijn cokegebruik

Is het echt aantoonbaar door drugs gekomen?
Soms hoor je wel eens van die verhalen. Schrikbarend zoiets.
Maar geloof wel dat welke drugs dan ook (laten we alcohol ook niet vergeten) een goeie klap op de hersenpan kan geven

Hoge bloeddruk na cocaine gebruik normaal ?
Dit is normaal als je cocaine gebruikt.
Ik heb misschien een heel stomme en domme vraag maar ik zou graag mijn verhaal willen doen maar ik vind nergens waar ik iets kan schrijven.
mssn dat ik via hier al een antwoord kan vinden?
als je cocaine gebruikt klopt het of is het normaal dat je een branderige keel hebt? Percies of je ket hebt genomen en een harde doorloop hebt?
ik gebruik al een tijdje maar de laatste keer valt me dit toch wel hard op.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dit is normaal als je cocaine gebruikt.
Ik heb misschien een heel stomme en domme vraag maar ik zou graag mijn verhaal willen doen maar ik vind nergens waar ik iets kan schrijven.
mssn dat ik via hier al een antwoord kan vinden?
als je cocaine gebruikt klopt het of is het normaal dat je een branderige keel hebt? Percies of je ket hebt genomen en een harde doorloop hebt?
ik gebruik al een tijdje maar de laatste keer valt me dit toch wel hard op.

Nog nooit gehad dat cocaine brand.
Het komt normaal smooth binnen.
Een licht bittere doorloop kan wel maar het werk eerder wat licht verdovend bij inwerking en doorloop.
Heb je de coke al laten testen?
Lijkt mij eerder dat de versnijdingsmiddelen branden.
En hopelijk is dat je echte naam niet als nickname?

_shikantaza

Badass junkie
Nee, een branderige keel heb ik nooit gehad. Eerder een soort brok in m’n keel door de plaatselijk-verdovende werking.

miles

Wijs gebruiker
Ik heb wel eens gehoord dat coke een verdoofd gevoel kan geven, branderig heb ik nog nooit geha.... eh.. gehoord

Bovenaan