Zijn de wormpjes hiermee te vergelijken.
Zijn deze wormpjes ook agressief?
Bijten ze zich zo vast dat je ze los moet branden voordat ze eitjes leggen onder je huid?
Dit is in ieder geval wel een zorgelijk fenomeen.
Misschien is het een idee om professionele hulp hierbij in te schakelen voordat ze je overnemen.
Ze zijn 7 dagen per week bereikbaar op 0521-521015.
Maar nu even genoeg sarcasme, hoeveel slaap je? Hoeveel eet je? Hoeveel drink je? En hoeveel gebruik je?? En heb je een levendige fantasie? Combineer je het? Hoelang gebruik je al??
Het probleem dat je beschrijft doet mij eerder denken aan onverantwoordelijk gebruik.
Zoals veel te lang wakker blijven bijvoorbeeld. Waardoor je gaat hallucineren en je eventueel wel een spelletje met jezelf kan gaan spelen. Het hele verhaal vind ik nogal ongeloofwaardig en ben benieuwd of je het daadwerkelijk kan bewijzen. Misschien is het tijd voor een zelfrealisatie.
Of coke je nu niet in een risico zone lokt. En of het niet beter is om er misschien maar mee te stoppen voordat het te laat is. Denk eens na over bijvoorbeeld slaaptekort.
Ik denk dat het heel goed mogelijk is dat dat de oorzaak kan zijn voor deze "coke-wormpjes." In plaats van dat ze echt zouden bestaan.