• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Cocaïne 4e keer

joriisvw

Experimenterende gebruiker
Hallo, ik ben een jongen van 16 jaar,
Ik ben net terug van een avond aan de coke!
Wat; een gram coke (40 euro)
Ik ben net terug van een avond aan de coke, ik heb een heerlijke avond gehad, veel gepraat en gelachen met L en G. De avond begon met een beetje bier zuipen en een jointje roken, uiteindelijk belde we de dealer, hij zou er over 20 minuten zijn maar kwam iets later aan waardoor we een halve gram gratis kregen. Nadat G de sos aan me had gegeven nam ik gelijk 4 punten, daar voelde ik me alleen wat losser door. De avond ging verder en ik kon niet stoppen met punten en lijnen nemen. Het jammere met sos is dat je heel snel meer wilt, daarom ging het snel. Ondertussen ben ik gigantisch uit me stekker en ik kan niet stoppen met praten en wil alleen maar praten over dingen waar we normaal niet zo snel over praten, zoals hoe goed onze vriendschap is en hoe aardig we elkaar wel niet vinden! Zo ging de avond verder en eindig ik hier achter me laptop.. Gr J

• Like
Waarderingen: Dunk

Pbekje900

Newbie
Grappig report.. Niet zo uitgebreid, maar kan me wel goed indenken hoe je je op dat moment gevoelt hebt :)!... Is ook wel te merken aan je post dat je op het moment van schrijven nog niet helemaal 100% was. :openmouth: Haha.

Grr.

Bovenaan