Clobazam en thc

Hoi

Dokter schreef me Clobazam voor omdat ik erg nerveus ben.
Ik wist niet wat het was maar het zou mijn probleem oplossen
ik mocht het alleen niet te lang nemen omdat je er slaperig van kon worden ofzo.
Blijkt dus een benzo te zijn.

Neem het nu een week, 2 keer 5mg op een dag.
Wanneer ik thc consumeer (via boter) ik rook niet, word ik precies 5x minder stoned.

Is dit normaal of heb ik al 2x toevallig erg slechte wiet gekocht?

En is clobazam wat? Zolang ik het moet nemen van de dokter ga ik er niks met proberen, maar mss houd ik er wat over voor later ...

kaasbaas

Badass junkie
Dat gevoel kun je inderdaad hebben, dit komt omdat benzo's toch wel een beetje het gevoel van stoned zijn onderdrukken maar gelukkig niet indirect de werking van THC zelf zoals anti-psychotica dat wel doen (ivm dopamine enzo).

Ook zul je 't natuurlijk wat minder opmerken omdat je al continue een beetje slaperige en sufjes bent door de benzo zelf. En heb je er anders al wat alcohol geprobeerd te drinken? Zo niet dan raad ik je dit aan, heerlijk effect! vind ik in ieder geval :wink:. Maar pas wel goed op, een paar biertjes zullen al genoeg zijn en hou voorlopig nog maar een half uur tussen ieder biertje in :).

Persoonlijk vind ik een joint en benzo's heerlijk maar ik word er wel wat lammer van dan normaal.

Ik zeg het er nog even duidelijk bij: Ik raad 't je aan omdat het een fijn effect is, maar besef wel dat alcohol en benzo's allebei downers zijn en dus dubbel op. Wees dus voorzichtig!

De eerste dag ben ik er op uitgeweest. Heel veel drank. Champagne, rum, cocktails en biertjes
(er waren wel mensen die wisten dat ik die pillen moest nemen voor moest er iets misgaan)
Het was alsinds erg gezellig. Mijn vriendin heeft me dan hard genomen in de douche en ze was al over the place. Ik vond mijzelf gewoon heeeel zat, twas mss iets aangenamer want ik vind erg zat zijn niet zo leuk. Maar ik ben al veel zatter geweest, ik was niet ziek ofzo de dag erna.

Gister eens codeine en kratom op geprobeerd (tegelijk). (90mg codeine en 2gr kratom(kratom thee en meer verspreid over de dag).
Weet niet welke wat dee, maar het was veel dromeriger dan codeine op zich.
Heel chill ook maar ik vind dat gevoel maar af en toe leuk (codeine), maakt mij erg saai voor andere mensen, alsof ik in onder een stolp zit en je kan er misselijk van worden.

Volgens de bijsluiter moet je clobazam niet mixen met alcohol maar er staat ook dat de wisselwerking niet zo heftig is.

Ik neem natuurlijk ook maar die mini dosisen clobazam (5mg 2x dags, das de helft van de normale lage dosis) en het enige dat ik merk is dat ik wat minder nerveus ben, mijn stress veel beter kan opmerken en plaatsen en soms iets spontaner ben waar ik vroeger al eens aarzelde.
En ik merk ook dat ik een hele hoop stress heb die ik nooit heb gemerkt. Dat is waarschijnlijk ook de bedoeling.

Als ik veel thc consumeer wordt dat ontspannen effect sterker maar het wordt minder spacy/trippy en het is een beetje wietverspilling vind ik. Maja goed, ik maak 2 keer in de week thee van wiet en vind dit eigenlijk iets teveel.

Ik heb nog zopiclon liggen maar daar heb ik vorige maand eens met geexperimenteerd en dat zijn vieze pillen. Lijkt mij echt niet gezond dat te nemen. Vraag mij echt af wat dat op lange termijn doet... Staat samen met topiramaat, amfetamine, DMAA en cocaine op mijn vieze troep lijst.

Bovenaan