checkpoint/maimi terneuzen

snuifje

Newbie
zou iemand mij aan adres kunnen helpen of me zeggen hoe ik het makkelijkst vanuit gent naar de coffeeshop raak....

het is namelijk de eerste keer dat'k zou gaan en weet het niet zijn jammer genoeg...

dank bij voorbaat

jez

Wacky

Badass junkie
Je rijdt vanuit gent via zelzate naar terneuzen, alleen maar rechtuit.
Je rijdt terneuzen in, je blijft alleen maar rechtuit gaan. Tot op een gegeven moment, dan gaat de weg naar links is aan de rechterkant water. Je blijft de weg volgen en na 500m komt er nog een bocht naar links. Direct achter deze bocht naar links staat de checkpoint.

Het kan dus niet makkelijker. vanuit gent alleen de weg volgen.

Dub23

Experimenterende gebruiker
Tip!! :grin: Daggie Amsterdam meer dan 150 Coffeeshops.

Overal is wel lekkere shit te krijgen. :P

ZI09

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
ik zou er geen hasj kopen in sommige zit er namelijk wierrook :( :rolleyes:

Als het goed is in de shops niet. Op straat weet je het nooit.
Recent verhalen over rubber gehoord.

De weg vragen kan daar trouwens ook altijd. IEDEREEN kent checkpoint daar wel.
Maar verder is het easy.
vanaf sas van gent naar terneuzen, na de sluizen links en je ziet rechts en grote shop en links een parking.
Veel makkelijker kan het niet.

Mister Sosa

Er is daar net een aankomst geweest van de ENECO-tour, een wielerwedstrijd. Is het de moeite om nog aan te zetten naar ginder of denken jullie dat de verkeersdrukte niet te doen zal zijn?

Midway

Wijs gebruiker
ja dat van die coming soon is al een jaar ofzo :tongueout:

ik heb van verschillende mensen gehoord dat checkpoint dicht is of meer naar het centrum is verhuisd, na een brief van verhofstadt

Mister Sosa

Niks aan te doen. Ik had sinds lang nog eens zin om wat te roken en het schoot in m'n gedacht om eens naar ginder te rijden. Het zal voor een andere keer zijn dan. :)

toooz

Belezen gebruiker
In gent moet je naar de sahara bij de groendreef achter de grote brug (als gent buiten rijd via't centrum daar)

dfssdfde

Badass junkie
toooz zei:
In gent moet je naar de sahara bij de groendreef achter de grote brug (als gent buiten rijd via't centrum daar)

uh huh, en het zijn idioten zoals jij die er voor hebben gezorgd dat er nu een bordje te huur hangt en een sticker met politieverzegeling

bedankt!

KiewKiew

Newbie
Ivoos zei:
toooz zei:

uh huh, en het zijn idioten zoals jij die er voor hebben gezorgd dat er nu een bordje te huur hangt en een sticker met politieverzegeling

bedankt!

idd!

-------------------------------

ohja, wees gerust => er zijn nog veel van die cafétjes in Gent waar je weed/hasj kan kopen :wink:

ZI09

Bewuste gebruiker
Check is gewoon open, en is op die inval een tijdje terug na (1 dag) nooit gesloten geweest.

Hij is wel een tijdje vanaf 10 's avonds gesloten geweest, maar ik meend afgelopen weekend van een maat te begrijpen dat dit in het weekend niet meer geldt, omdat het daar gewoon TE druk voor was en er weer TE VEEL straatdealers kwamen.

Aight.
En Miami is gay.

(maar wel sneller ^^)

Bovenaan