cetamine???

Zoomwijck

Newbie
waarom hoor ik niemand over cetamine ik dacht dat het zo in was?? :openmouth: is ook weer eer rage zeker!! :openmouth:
laat mij ff weten heb wel interesse!! :wave:

Mac...

Badass junkie
Ik ook, maar idd duur en moeilijk te krijgen. Maar met een grammetje kan je ook beslist wel een hele lange avond mee doen.

Jeller

Badass junkie
nee ik bedoel niet ghb, mar het ketamine is ook een verdovingsmiddel en een overdosis daarvan zal ook wel niet zo gezodn zijn dacht ik, ik las het hier ergens in een andere topic

Zoomwijck

Newbie
cetamine ?? voor zover ik weet is het ketamine... met een K.. maar buiten dat... keta geeft je vleugels.. geloof me... met keta kan je echt tegen het plafond zweven.. lekker hoor... en als het uit is gewerkt merk je er niks van... super zooi... met dank aan de honden en katten ! ghehe... ow en natuurlijk dank aan doc. keta... k.a.l.e.... wheh.. laterzz :stoned: :grin: :) :( :openmouth: :openmouth: :confused: :sunglasses: :beer: :angry: :P :flushed: :cry: :smilingimp: :rolleyes: :wink: :mrgreen: :smoke: :hearteyes: :wave:... ghehe.. zoomwijck de gekste... en bassie ook... wheh

Mac...

Badass junkie
Ja tis Ketamine, ja je moet oppassen dat je niet te veel neemt. SLEUTELPUNTJES!!! GHB is ook moeilijk idd. Superlekker, superduur, te gek spul, absoluut een afrader zo lekker!!!

Maar ik wil ook :mrgreen:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
nee ik bedoel niet ghb, mar het ketamine is ook een verdovingsmiddel en een overdosis daarvan zal ook wel niet zo gezodn zijn dacht ik, ik las het hier ergens in een andere topic
Nergens een overdosis van zal gezond voor je zijn :wink:
Ik had volgens mij ergens gelezen dat je niet zo snel een overdosis keta kan krijgen omdat je op een gegeven moment toch niet meer kunt bewegen en dan lijkt mij het moeilijk om bij te pakken offnie?

Krs

Bewuste gebruiker
naja als je niet meer kan bewegen heb je volgens mij al redelijk veel keta gepakt :P

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Christiaan18 zei:
naja als je niet meer kan bewegen heb je volgens mij al redelijk veel keta gepakt :P
Ik weet niet hoeveel je daarvoor moet pakken,maar "veel" pakken hoeft geen overdosis te zijn offnie :wink:

Bal0n

Badass junkie
LD50 224±4 mg/kg (adult mice)
LD50 229±5 mg/kg (rats)

En aangezien 250 mg al een dikke K-hole veroorzaakt, zal je hier niet zo snel op overdoseren hoor :).

L-Mack

Experimenterende gebruiker
Over wat hebben jullie het???
Over ketamine geïnjecterd krijgen of ketamine in poedervorm snuiven?
Ik heb gelezen dat zo'n spuit ketamine krijgen zeer heavy shit is. Heb 1 keer ketamine gesnoven en vond het niet zo spectaculair, maar kon ook gewoon slecht spul zijn geweest.

Jeller

Badass junkie
tschijnt dat bij spuiten veel beter werkt, maar spuiten vind ik maar voos
maar een veilge drug is dit echt niet hoor, lees maar eens wat er allemaal gebeurd is in Goa ene paar jaar terug door Ketamine

Bal0n

Badass junkie
Jeller zei:
tschijnt dat bij spuiten veel beter werkt, maar spuiten vind ik maar voos
maar een veilge drug is dit echt niet hoor, lees maar eens wat er allemaal gebeurd is in Goa ene paar jaar terug door Ketamine

Wat dan?

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
ja tis wel grappig, je kan niet meer bewegen ofwel heel spastisch en alles ziet er raar uit, je lichaam is verdoofd terwijl je geest nog gewoon op volle toeren doordraait en je raakt in de war van alles omdat de logica gewoon niet meer klopt zoals bij alle hallucogenen of hooe je dat ook schrijft, k vind t zelf niet zo boeiend maar kan me voorstellen dat dit een graag gewild middel is voor mensen die van trippen houen

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Hoe kom je erbij als ik vragen mag; cetamine, en dan nog uitspreken als settamin? Misschien een andere taal ofzo, maar dit is niet uit Nederland, België of Amerika...

Meest voorkomend in het drugsmilieu is poeder, dit komt vrijwel altijd uit de farmaceutische industrie, met name via dierenartsen. Het is alleen verkrijgbaar als injectievloeistof, als volgt:

Nederland:
Ketalar 10: ampoules 20 ml bevattende 10 mg/ml ketamine als hydrochloride injectievloeistof
Ketalar 50: ampoules 10 ml bevattende 50 mg/ml ketamine als hydrochloride injectievloeistof
België:
Ketalar: ampoules 10 ml bevattende 50 mg/ml ketamine als hydrochloride injectievloeistof

Ketamine als hydrochloride komt per mg overeen met ketamine als base.

Enzovoorts...

Weet wel dat het in bv. Tsjechië als cetamine wordt geschreven (niet uitgesproken)... Maar... Het is echt gewoon ketamine hier.

Bal0n

Badass junkie
Haha, kerel, het is echt niet settamin in het Engels. Gewoon met een K hoor :).

En je hoeft niet onbeleefd te worden ofzo, nergens voor nodig.

Bal0n

Badass junkie
Het is niet voor niets zo dat het ook in het buitenland Special K of Vitamin K wordt genoemd.. :wink:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Derq zei:
ik zeg toch in het engels Cetamine, (settamin) voor jullie apen die de engelse taal niet beheersen en het als kettamaain uitspreken, stfu aub.
In het Engels heet het gewoon ketamine... zoals balon zegt...

In Amerika op de markt als narcosemiddel, zoals overal (hoewel ik heb gehoord dat het in Rusland bij alcoholisme wordt voorgeschreven maar ik weet niet of dat lang geleden is ofzo): Ketalar® ampoules
Bevattende: ( IN HET ENGELS: ) Ketamine (KEET-a-meen)

dus ze spreken het in het engels uit als Kiehtamiehn zeg maar. Niks settamin...

kijk zelf maar: http://www.drugs.com/cons/Ketalar.html

en je hoeft verder niet zo neurotisch te reageren als je een spellingsfout maakt en iemand corrigeert het gewoon dan kom je nogal raar over :P

Bovenaan