Angramar Temenos zei:
Het zou vergelijkbaar moeten zijn met speed, een beetje milder hoor ik wel..
Haha sorry, ik vind je cool, maar dat is waardeloze informatie
Maar aangezien er niemand reageerde: TE LAAT !!!
Ik heb net mijn volledige voorraad opgemaakt (2 vrij grote blauwe pillen, van helaas onbekende sterkte) en ik heb een compleet nuchtere meting gedaan van het effect, waarbij ik eerste de eerste pil (bijna helemaal) heb laten uitwerken voordat ik de twee nam.
Ik zit nu in de piek van de tweede, en man wat is dit maf spul. Dus voor de mensen die ook info zoeken en het niet kunnen vinden, hier een uitgebeide maar niet bepaald objectieve beschrijving (ik ben immers nog steeds onder invloed, en snel typen is heerlijk !!):
Het is absoluut de meest kortwerkende stimulant die ik heb gehad (redelijk veel ervaring met ephedra, keer of 7 met 4-FMP, 2x MDMA, nooit speed of iets anders). Half 6 ingenomen in de trein, op een maag die ik daarvoor al een uur of vier niet meer had gevuld. Om 6 uur de eerste tekenen, om kwart over zes (drie kwartier later dus, voor de mensen die net als ik een kuthekel hebben aan wiskunde) sloeg hij goed in. Relaxte energie, totaal niet opgefokt, euforisch, zin om te lullen, veeel te lullen, maar geen onzin. Ik meende alles wat ik zei tegen die mensen die ik belde. Vond het heel jammer dat er niemand thuis was. Twee uur na inname, werkt uit, geen energie meer, crash, chagerijnig (maar niet heel erg, veel minder dan de 'milde depressie' die ik na 4-FMP ervaar). Nu ongeveer een uur geleden tweede pil genomen, Ben weer heel blij, maar heel anders dan de eerste piek. ZIn om op de bank te hangen, het is nu meer een rush, ik verwacht dat ik me zo wel even een uurtje of twee wat minder voel, maar misschien was het het tekort aan eten. Net gewandeld en een fles goede wijn gekocht bij Appie op de Twijnstraat die gelukkig open is op zondag. Weer zin om met mensen te praten.
Dingen die andere mensen kunnen verwachten zijn denk ik, dezelfde korte stimulatie, het is niet overweldigend, maar dat zou heel goed van de dosis kunnen afhangen. Ik weet dus helaas niet hoeveel er in deze zat, dus daar hebben jullie niets aan maar, maar ik denk dat de euforie die je beleeft op die middel wel sterk is. Voor mij een stuk sterker dan op ephedra in ieder geval, bijna (of eigenloijk helemaal) 'mensenknuffelen' achtig.
Als het op is wil je meer, maar dat is denk ik gewoon omdat het zo kort duurt, en voor mij omdat ik dan weet dat ik me dan niet meer leeg voel. Ik verwacht dus zoals ik misschien al eerder typte dat ik me zo een paar uurtjes vervelend voel.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen, ik weet dat hoewel dit wel leuk was, en ik waarschijnlijk prima zal slapen vanavond omdat het kort duurt en ik er op tijd mee ben begonnen, in de toekomst liever ephedra gebruik. Daar word ik om een of andere reden ook een beetje empathogeen vrolijk van, en ik zal waarschijnlijk nooit speed gebruiken omdat ik dan te hard uit mijn dak zal gaan. Ik dacht altijd dat psychedelica mijn ding waren (en dat vind ik nog steeds), maar mijn afkeer voor stimulanten was onterecht merk ik nu. Hier kan ik ook mee werken, beter nadenken en hele eerlijke gesprekken met mensen voeren die ik nuchter een stuk moeilijker heb.
Hopelijk vinden jullie dit leuke informatie, ik ga een glas wijn inschenken, druiven eten, metal, roots manuva en shpongle luisteren en mijn leerboek erbij pakken, en hopen dat die crash nog lang op zich laat wachten
Cheers !
EDIT: Nou, het was inderdaad niet objectief op die manier. De rush was weer heel snel voorbij, en net zolang dat ik me heerlijk voelde, voelde ik me ook leeg en chagerijnig. Ondanks dat het maar heel kort werkte heb ik toch 2,5 uur in bed wakker gelegen. Gelukkig geen slechte nachtrust gehad, en ik voel me nu prima, maar ik hoef geen cathinone meer. Vind ephedra echt stukken beter.