Carnaval

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Beste Mensen

Ik was wel benieuwd wat iedereen gaat gebruiken bij carnaval 2007. Vooral of iedereen het bij alcohol houd of ook andere drugs,

Zelf houd ik het bij alcohol en wiet, Hoewel XTC me ook best relaxed lijkt tijdens carnaval, maar dan moet je weer oppassen met alcohol en daar heb ik niet zo een trek in :wink:

Maar goed wat zijn jullie van plan?

matthijs

Badass junkie
Degene met wie ik carnaval ga vieren vroeg mij zelfs of ik geen hasj mee wilde nemen omdat men in brabant dat echt niet scheen te trekken. Ik ga me dus lekker klemzuipen.

jasper

Wijs gebruiker
idd
is heel leuk :) maar wel enkel als het bij je in de streek is dus wnnr je er veel mensen kent
anders suckt het maar geloof ik

neti

Badass junkie
asjeblieft zeg, om de mongool uit te hangen hoef ik me neti in een pakje (en twintig bier) te hijsen

Deranged

Badass junkie
matthijs zei:
Degene met wie ik carnaval ga vieren vroeg mij zelfs of ik geen hasj mee wilde nemen omdat men in brabant dat echt niet scheen te trekken.
Dat is maar wazige bullshit, snap niet waar dat vandaan komt.

zommes

Badass junkie
Vind ik wel typerend voor Carnaval:

...maar aan de andere kant, wel veel HOT CHICKS WILLIN' TO PARTY !!

jasper

Wijs gebruiker
Enesteene zei:
asjeblieft zeg, om de mongool uit te hangen hoef ik me neti in een pakje (en twintig bier) te hijsen

ja maar het gaat om de sfeer
iedereen gedraagt zich idioot er niets leuks aan om alleen idioot te doen

jasper

Wijs gebruiker
ja maar dat is een andere sfeer nog nooit naar een carnaval in belgie geweest? (ik denk dat de carnaval in nederland wel veel idioter is, of net niet?)

neti

Badass junkie
weet je wat, ik lijf gewoon boven de rivieren
doe amar gewoon, dan doe je al gek genoeg

xtaz

Wijs gebruiker
Ik ook niet, maar ik ga gewoon in deftig kostuum buiten om te gaan drinken, en wat rond te hangen met vrienden.

El Retro

Wijs gebruiker
Carnaval zuigt zoals iets nog nooit gezogen heeft. Al dat gedoe voor nix. Die zatlappen, de marginaliteit, de muziek, bwak. :)

toepiekloot

Belezen gebruiker
ik ga trug carnaval vieren van de jaar, in aalst
net zoals vorig jaar, haha, marginaliteit alom, voor een dagske kan da geen kwaad
niemand herkent u als ge da in een ander stad doet, gewoon t kot gaan afbreken zoals wij zeggen :)

ZI09

Bewuste gebruiker
Ik ga er al een paar jaar af en toe heen, en ik blijf het een kut feest vinden.

Misschien omdat ik niet van zatte boeren, carnavalsmuziek, vechtpartijen, overvolle cafe's en zatte chicks scoren houd.

Maarja, ergens is het ook altijd grappig. Geen idee waarom ik er dan telkens ook weer heen ga.
Voor dat karig pils moet het niet.

Zoals alle jaren voorgenomen dit jaar weer niet te gaan.
Maarja.
Ik ken mezelf.
:mrgreen:

Karig figuur dat ik met vlagen dan ook weer ben.

68899

Bewuste gebruiker
barry zei:
idd
is heel leuk :) maar wel enkel als het bij je in de streek is dus wnnr je er veel mensen kent
anders suckt het maar geloof ik

Idd. Dan is het super. Op zaterdag hier in Roermond. Zondag naar Maastricht. Dinsdag na de optocht weer de stad in :beer: . Maandag pan-gaar.... Maar als je echt wilt feesten moet je zondag naar het vrijthof gaan in Maastricht echt super tof daar.... Proost alvast :beer: :beer:

MissDior

Bewuste gebruiker
:hearteyes: :hearteyes: CARNAVAL :hearteyes: :hearteyes:

Ik vind carnaval hartstikke leuk!!
Elk jaar opnieuw een heerlijk excuus om helemaal straalbezopen te springen, en de polonaise te doen!! En normaal gesproken moet je natuurlijk je lipgloss bijwerken en je haren weer in model doen op het toilet, 10x op een avond.

Maar met carnaval zet je je een pruik op, en flink wat troep op je gezicht, gewoon onherkenbaar haha!!! Ladders in je panty? Gaaf! Wat een luxe!
Met de taxi naar huis en dan zo het bed inrollen met pruik op en alles!! Volgende ochtend een paracetamol en een biertje aan het ontbijt en weer doorgaan :beer:
Klinkt toch gezellig :P

Qocaïne

Badass junkie
Alcohol en Carnaval gaan toch goed samen?
Volgens mij wordt er ook niet veel meer gebruikt dan alcohol!

ps. ik gebruik niets op carnaval... hou er ook niet van! :beer:

matthijs

Badass junkie
Deranged zei:
matthijs zei:
Degene met wie ik carnaval ga vieren vroeg mij zelfs of ik geen hasj mee wilde nemen omdat men in brabant dat echt niet scheen te trekken.
Dat is maar wazige bullshit, snap niet waar dat vandaan komt.

Zou ook goed kunnen dat hij daarmee zijn eigen vriendenroep bedoelde :tongueout:

Bovenaan