candyflipping op eerste keer

DDeeJay

Belezen gebruiker
heey,

zoals ik al een tijdje loop te verkondigen ga ik binnenkort voor het eerst LSD gebruiken (spijt me maar ik kijk er zo hard naar uit :grin: )

heb mezelf ingelezen en ben ook "candyflipping" tegen gekomen en sinds dat lachgas me werdt afgeraden op mijn eerste trip (omdat ik dit ook nog niet had gedaan) is dit dan mischien wel goed?

ik wil het niet noodzakkelijk intenser maken maar ik heb gwn hier nog een shitload aan XTC liggen die wel weg gewerkt mag worden en wil mijn eerste ervaring met LSD onvergetelijk maken want bij mijn eerste keer XTC had ik de fout gemaakt dat ik gewoon niet genoeg had genomen (wat was ik toch verantwoordelijk :grin: ) en vindt het toch best jammer dat ik mijn eerste ervaring me niet herinner

setting: bij iemand thuis, met zen 2 het heele huis voor ons , ik nog geen ervaring hij heeft het al een aantal keer gedaan

een aan- of afrader?

Einstein

Badass junkie
Sublimo zei:
DDeeJay zei:
ik heb gwn hier nog een shitload aan XTC liggen die wel weg gewerkt mag worden

Dat is pas een goede reden. :rolleyes:
:sunglasses:

Het kan wel en is minder intens dan lachgas+LSD, maar waarom zou je het willen op je eerste keer LSD?

Omdat we blijkbaar allemaal van oneliners houden deze pseudo-scherp geformuleerde spreuk van eigen hand:
Einstein zei:
Het gaat er niet om dat je zo veel mogelijk drugs naar binnen werkt, maar dat je een zo leuk mogelijke avond hebt :sunglasses:

Escoban

Bewuste gebruiker
Ligt helemaal aan jezelf. Ik heb tijdens mijn eerste keer LSD ook na een tijdje XTC genomen. Ik had een zegeltje van 50 mics op, ik voelde me goed, en ik was al bekend met de effecten van MDMA. Ik vond het een hele toffe ervaring. Als jij je goed voelt tijdens de trip, je niet het gevoel hebt alsof het soms een beetje te veel is, je veel hebt gelezen over de effecten en dosering van candyflipping en je zin hebt om het te doen, dan zou ik het gewoon doen. Ik zou wel goed op de dosering MDMA letten. Te veel en je krijgt te veel conflict tussen de twee drugs, te weinig en je voelt er praktisch niks van.

DDeeJay

Belezen gebruiker
[Omdat we blijkbaar allemaal van oneliners houden deze pseudo-scherp geformuleerde spreuk van eigen hand:
Einstein zei:
Het gaat er niet om dat je zo veel mogelijk drugs naar binnen werkt, maar dat je een zo leuk mogelijke avond hebt :sunglasses:
[/quote]

daarom dus net dat ik de M zouw meenemen omdat ik met andere drugs de eerste ervaringen TE voorzichtig was of zouw ik dan eerder een halve zegel bijdoen ofzo?

lolnoob

Bewuste gebruiker
Heb je ooit al eens op iets anders getript?

Zo niet, dan wordt het in ieder geval een indrukwekkende ervaring en heb je waarschijnlijk niets erbij nodig.

spacelord

Wijs gebruiker
Ik ga met nieuwjaar ook normaal voor het eerst candyflippen en heb nog geen ervaring met MDMA.

Dosering van de LSD weet ik niet door de enorme spreiding van de zegels. Ik hoop rond de 70 µg de zitten. MDMA zal ook een lage dosis worden. Kijk er al naar uit :hearteyes: moet echt GEWELDIG zijn met lachgas :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
spacelord zei:
Ik ga met nieuwjaar ook normaal voor het eerst candyflippen en heb nog geen ervaring met MDMA.

Dosering van de LSD weet ik niet door de enorme spreiding van de zegels. Ik hoop rond de 70 µg de zitten. MDMA zal ook een lage dosis worden. Kijk er al naar uit :hearteyes: moet echt GEWELDIG zijn met lachgas :grin:

Schijnt inderdaad super te zijn, lachgas moet ik er nog bij doen eens, zal het volgende keer doen ook nu eens eindelijk :wink:

spacelord

Wijs gebruiker
Haha het is een wereld die voor je open gaat :hearteyes: Niet iedereen vindt het even prettig, ik ben gewoon een enorme fan van lachgas :grin:

5HTa

Experimenterende gebruiker
Het is beter een drug eerst op zichzelf te proberen, en onderschat een candyflip niet! Het is heel erg intens kan je dus zeker overwelmen, als er een goeie synergie is tussen de 2 voelt het ook alsof het een ander stofje is.

spacelord

Wijs gebruiker
5HTa zei:
Het is beter een drug eerst op zichzelf te proberen, en onderschat een candyflip niet! Het is heel erg intens kan je dus zeker overwelmen, als er een goeie synergie is tussen de 2 voelt het ook alsof het een ander stofje is.

Op een niet al te hoge dosis zal dat wel goed gaan, ik ben wel wat gewoon :tongueout: LSD gaat tussen de 30-80µg zijn, met ketamine kan ik de trip intensifiëren als het nodig is. 100mg mdma lijkt me wel mooi :) We gaan om 7 uur de acid nemen en om 11 uur wss het eerste bommetje, zodat we keihard het nieuwe jaar invliegen :hearteyes:

Bovenaan