Cafeïne kopen?

Taat

Bewuste gebruiker
Hoi, ben hier al een tijdje niet meer geweest..Ben zo goed als gestopt met speed (ofja nog maar om het weekend ofzo:P)

Nu ben ik hier voor iemand anders want die dacht dat ik het wel zou weten..

Hij zoekt pure Cafeïne, en ik dacht eerst ergens een site gezien te hebben waar je gewoon pure Cafeïne kunt kopen, maar kan nu niet veel vinden :confused: ..Ik weet dat je het in de meeste smartshops kunt halen, maar hij wil het via (een grotere hoeveelheid) internet bestellen.. :wave:

Iemand een linkje ofzo? (Nederlandse site graag)

Taat

Bewuste gebruiker
Oke zal het maar ff veranderen :flushed:

Het moet echt een internet site zijn, dus waar je online kunt bestellen..

Angramar Temenos

Badass junkie
Ja, versnijd het dan niet met caffeine. Dat verneukt je speed meer dan dat gewoon versnijden doet.. Als je nou perse moet versnijden, gebruik manitol of poedersuiker of zelfs meel. Of beter versnijd je het gewoon niet, maar ja versnijden ga je wss toch wel, wat ik ook zeg :(

Drientje

DF-koning
Angramar Temenos zei:
Ja, versnijd het dan niet met caffeine. Dat verneukt je speed meer dan dat gewoon versnijden doet.. Als je nou perse moet versnijden, gebruik manitol of poedersuiker of zelfs meel. Of beter versnijd je het gewoon niet, maar ja versnijden ga je wss toch wel, wat ik ook zeg :(
Jij snapt het echt niet he?
Wie weet wil hij gewoon cafeïne om gewoon in te nemen. Ik was laatst bij vriend op visite en moest nog een lange nacht gaan en ik lust geen koffie toen heeft hij voor mij een cafeïne capsule gemaakt. Ik ben de hele nacht verder zonder drugs heerlijk wakker geweest en kon slapen op het moment dat ik dat wou.

Misschien wil hij het helemaal niet voor het versnijden gebruiken.

Taat

Bewuste gebruiker
Thanks voor de sites..

Zoals ik al zei is het niet voor mij maar voor een vriend..
Hij gebruikt al jaren geen speed meer en wil het ook echt niet meer gaan gebruiken..
Hij heeft het mentaal zwaar op zijn werk en wil wat fitter/meer geconcentreerd kunnen werken..
Ook al is dit natuurlijk niet helemaal gezond, maar het is stukken minder erg als speed..
Hij gaat het dus gewoon in de koffie gooien voor een iets hoger caffeine gehalte zonder 10 bakken koffie achterover te hoeven slaan :beer:

Taat

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
:cry: Hoe kun je me hier van beschuldigen, als ik ergens een hekel aan heb is het aan versneden drugs :angry: :wink:

Taat

Bewuste gebruiker
SittaMan zei:
Het smaakt wel bijzonder slecht ;p
En een weegschaal hebben is wel aan te raden :wink:
- Dat heb ik gehoord, beetje bitter..Maarja speed snuiven is voor de beginner ook vaak om te :kots:
- Weegschaal is geen probleem:grin:

Wacky

Badass junkie
Pure caffeine is koffie maar dan zonder alle andere dingen die in koffie zitten, klinkt logisch of nie ? En het doet hetzelfde als koffie en cola, maar dan zonder het effect van het water en de suiker.

Je hebt hier nu 3 posts gemaakt waarvan er 2 in de afvalbak zitten (en deze zou er ook zijn als het geen reply was op een andere post. Probeer eens het niveau van je posts een beetje op te krikken joh.

snakevega

Newbie
Wacky zei:
Pure caffeine is koffie maar dan zonder alle andere dingen die in koffie zitten, klinkt logisch of nie ? En het doet hetzelfde als koffie en cola, maar dan zonder het effect van het water en de suiker.

Je hebt hier nu 3 posts gemaakt waarvan er 2 in de afvalbak zitten (en deze zou er ook zijn als het geen reply was op een andere post. Probeer eens het niveau van je posts een beetje op te krikken joh.

Ik weet niet zoveel van drugs waarschijnlijk als jou. Daarom dat ik niet op niveau kan meepraten waarschijnlijk.

Wacky

Badass junkie
snakevega zei:
Wacky zei:

Ik weet niet zoveel van drugs waarschijnlijk als jou. Daarom dat ik niet op niveau kan meepraten waarschijnlijk.

Koffie en cola worden nog niet als drugs beschouwd. Ik hoop dat je die wel kent. Daarnaast is het mogelijk om de zoekfunctie en google te gebruiken.

Chemical

Belezen gebruiker
dosseer goed want ik heb er iemand zeer slecht van zien gaan, ik snuif het persoonlijk liever dan het te eten door de bittere smaak. Wil je het toch oraal nemen doe het dan bij wat cola of koffie of whatever.

Bovenaan