busreis

weedboy

Newbie
Beste Df'ers

Aankomende zomer ga ik met een aantal vrienden naar Lloret de Mar.
Met de bus is dit meer als 20 uur rijden. Nu hadden we bedacht om een kleine hoeveelheid wiet mee te nemen voor in de bus op de heen weg. Zelf hadden we al bedacht om peuken met wiet er in te klikken. Toch lijkt me dit niet echt een ideale oplossing. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee of iemand tips om dit te doen? of raden jullie het af om dit te doen.

Graag hoor ik wat van jullie

weedboy

Newbie
BONGHIT zei:
maak een bus shampoo of zeep of dergelijke leeg en stop het zakje daarin
klaar
BONGHIT zei:
maak een bus shampoo of zeep of dergelijke leeg en stop het zakje daarin.
klaar
Zou indd kunnen ja. Maar het was eigelijk meer de bedoeling om al (zelf) voorgedraaide joints mee te nemen. Zodat als we dan rook pauze of gwn ff stop hebben dat we dan snel kunnen smoken en niet dat we dan nog helemaal zouden moeten draaien.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Rook het 'goed' uit en niet in je kleren zou ik denken dan. :smoke:

Veel plezier vast!

PS Daar is wel wat te vinden of het moet wel erg snel veranderd zijn..

Fool

Badass junkie
Vorig jaar was er in Lloret de mar prima een wietje te vinden. Maar tijdens de pauzes kun je rustig je jointje roken hoor, zorg wel dat je een beetje afgelegen bent en bekend met de wet in het land waarop je op dat moment aan het blowen bent.

Supertip: blaas je rook niet uit tegen de wind in.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Fool zei:
Supertip: blaas je rook niet uit tegen de wind in.
Haha, klinkt alsof het van ervaring komt :wink:

Hou inderdaad goed de wetten in de gaten, als je op de verkeerde plek bent op de verkeerde tijd kan je er veel spijt van krijgen! Voor de rest zullen bovenstaande tips je behoorlijk op weg moeten helpen, al moet ik zeggen dat ik persoonlijk de geur van wiet meteen herken(en waarschijnlijk vele met mij). Gebruik wat deo om het te overstemmen na het roken ofzo?

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Fool zei:
Laat ik zeggen dat ik heel blij ben dat mijn ouders de wietgeur wat minder herkennen dan kameraden
Wat het getrainde oog toch wel niet allemaal kan zien :wink: Of neus in dit geval.

Fool

Badass junkie
Pandan zei:
Fool zei:
Laat ik zeggen dat ik heel blij ben dat mijn ouders de wietgeur wat minder herkennen dan kameraden
Wat het getrainde oog toch wel niet allemaal kan zien :wink: Of neus in dit geval.
Once You See It, It Can't Be Unseen. Of nouja: Once you smell it, it can't be unsmelled? :P

Bovenaan