Bupropion combineren

Sod

Newbie
Hi!

Ik slik nu een tijdje Bupropion 300mg voor ADD en depressieve klachten. Voorheen gebruikte ik op feestjes wel eens coke, pep, xtc of 3mmc en op afters ketamine. Dit heb ik al een tijdje niet meer gebruikt maar ik wil binnenkort weer een keer gebruiken. Zijn er mensen die Bupropion slikken en wel eens drugs gebruiken, en zo ja welke drugs?

Groeten!

Rivalrie

Badass junkie
Hi!

Ik slik nu een tijdje Bupropion 300mg voor ADD en depressieve klachten. Voorheen gebruikte ik op feestjes wel eens coke, pep, xtc of 3mmc en op afters ketamine. Dit heb ik al een tijdje niet meer gebruikt maar ik wil binnenkort weer een keer gebruiken. Zijn er mensen die Bupropion slikken en wel eens drugs gebruiken, en zo ja welke drugs?

Groeten!
Ik ga binnenkort aan deze medicatie voor ADHD en vroeg mij hetzelfde af....

Ketaboer23

Experimenterende gebruiker
Ja impreciepe moet dat kunnen, heb zelf ook bupropion (welbutrin xr) gehad voor depressie en wellicht adhd voordat ik me diagnose ooit kreeg, maar na aantal maanden werkte het alsnog niet, zelfs nu zoek ik nog naar steeds naar nieuwe medicijnen heb van alles gekregen antidepressiva tot antipsychotica, Olanzipine werkte ontzettend goed maar werd er heel dik van.

Tijdens all deze medicatie gebruik door gebruikte ik her en der in het weekend op feestjes of thuis met vrienden ook van alles en nog wat ook drugs combineert, zelfde ochtend wel medicatie blijven gebruiken of savonds hoe je psychiater of doc je verteld.

Als je een dosis over kan slaan kun je dat ook doen als je die avond drugs gaat gebruiken en je dat lekkerder ligt bij mij werkte medicatie vaak savonds uit.

Al en om kan het? Ja naar mijn idee wel zolang je het her en der doet moet het kunnen, enigste wat ik zo nu en dan heb is dat je afentoe iets meer deprimerend bent dan normaal voor de rest nooit ergens last van.

Ik ben geen expert in dit gebied het zal vast niet verstandig zijn, maar goed gaat zover al jaren goed in elk geval

Bovenaan