bromazepam

ilyas

Bewuste gebruiker
Ik heb hier enkele pilletje bromazepam van 12 mg liggen. Wat is volgens jullie de verstandigste dosis voor recreatief gebruik? Ik zat te denken aan 6 mg, maar volgens een vriend van me zou ik 24 mg moeten nemen. Wat volgens mij veel te veel is. Zeker omdat ik geen tolerantie heb + ik heb nog nooit eerder een benzo genomen.

Carlitos

Badass junkie
Heeft je vriend op beverwijk gekocht @ zwarte markte ?
De broma's van sandoz van 6 mg zijn prima te doen ik breek de 6 zelfs soms en dan is het nog meer aanwezig dan xanax ..
En dan heb ik een valiumverslaving ..

24 mg is ook wel te doen maar waarom als je op 12 mg al prima gaat ?
Laat staan 6!
5 mg bromazepam staat volgens mij tot 10 mg diazepam ongeveer uit me hoofd.

Bromazepam :hearteyes:

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
maat, prijs u ten eerste maar gelukkig met eender welke hoeveelheid bromazepam die ge nog kunt vinden int stad den dag v vandaag.. :hearteyes: :hearteyes:

aangezien uw vraag is hoeveel ge der van moet pakken, zou ik om te beginnen niet meer dan 12mg nemen (ge moogt gerust zijn dat ge der "iets" van voelt :tearsofjoy: )
of ge da nu opbouwend moet nemen om te kijken wanneer je wat voelt...nah doe maar niet, dan is er al een deel uitgewerkt voor da ge het volgende voelt. :)

frapannn

Bewuste gebruiker
Flunitrazespeed zei:
maat, prijs u ten eerste maar gelukkig met eender welke hoeveelheid bromazepam die ge nog kunt vinden int stad den dag v vandaag.. :hearteyes: :hearteyes:

aangezien uw vraag is hoeveel ge der van moet pakken, zou ik om te beginnen niet meer dan 12mg nemen (ge moogt gerust zijn dat ge der "iets" van voelt :tearsofjoy: )
of ge da nu opbouwend moet nemen om te kijken wanneer je wat voelt...nah doe maar niet, dan is er al een deel uitgewerkt voor da ge het volgende voelt. :)
Je kan er makkelijk aan geraken hoor, zeker in België zeker als het in Antwerpen is.
Tis toch ni zo moeilijk om dr aan te geraken, 1 EUR et stuk.

Carlitos

Badass junkie
Hoe kan je nou oordelen dat het makkelijk of moeilijk is.
Ik heb nu pep van 64% is het dan makkelijk om er aan te geraken meteen voor iedereen ?
Duurde wat maandjes hoor voordat het weer binnen was zo'n uitslag.
Het is slechts het beeld wat je heb van de dingen om je heen en die er gebeuren of zijn,en dan is het makkelijk om je oordeel klaar te hebben.
Ik heb nu 2 mensen die allebei me 60+ kunnen geven,maar dat maakt het niet makkelijker voor iedereen om aan zulke goede pep te komen.

Met medicijnen kan je net zo hard genept worden(onjuiste inhoud bv,geen houdbaarheidsdatum op verpakking) daarom heb ik alles van farmaceutische nederlandse bedrijfen met doosjes en bijsluiters en al :) .

speedjunky69

Bewuste gebruiker
dat moeten dan zeker buitenlandse tabletten zijn? hier heb je ze geloof ik alleen van 3 en 6 mg

6 mg is ongeveer gelijk aan 10 mg diazepam en het werkt zon 12 uur

frapannn

Bewuste gebruiker
Carlitos zei:
Hoe kan je nou oordelen dat het makkelijk of moeilijk is.
Ik heb nu pep van 64% is het dan makkelijk om er aan te geraken meteen voor iedereen ?
Duurde wat maandjes hoor voordat het weer binnen was zo'n uitslag.
Het is slechts het beeld wat je heb van de dingen om je heen en die er gebeuren of zijn,en dan is het makkelijk om je oordeel klaar te hebben.
Ik heb nu 2 mensen die allebei me 60+ kunnen geven,maar dat maakt het niet makkelijker voor iedereen om aan zulke goede pep te komen.

Met medicijnen kan je net zo hard genept worden(onjuiste inhoud bv,geen houdbaarheidsdatum op verpakking) daarom heb ik alles van farmaceutische nederlandse bedrijfen met doosjes en bijsluiters en al :) .
In Antwerpen is er een heeeeeel bekende buurt hoor, de meeste mensen in Antwerpen zullen het plaats kennen.
Ilyas is ook iemand uit Antwerpen, vandaar dus. Maar je hebt zeker ook wel gelijk, als je het in het algemeen bedoeld.
:)

ilyas

Bewuste gebruiker
speedjunky69 zei:
dat moeten dan zeker buitenlandse tabletten zijn? hier heb je ze geloof ik alleen van 3 en 6 mg

6 mg is ongeveer gelijk aan 10 mg diazepam en het werkt zon 12 uur
Ze komen uit belgië, een bron noem ik niet. En het is ook niet die heel bekende plaats in antwerpen, daar wil ik zelfs niet in de buurt komen. Echt geen aanrader, toch niet voor niet-farmaceutische drugs.

De leukste dosering vind ik zelf 12 mg, dat in combinatie met 2 jointjes maakt je zeer relaxed. (Met de nadruk op zeer)
Als je er 5 jupilers bijgiet ga je praktisch knock. Wat niet zo leuk is. Laat dit een waarschuwing zijn om vreemde situaties te vermijden bij vrienden, familie,...

Carlitos

Badass junkie
Welk merk zijn die broma's ?
Breeklijntjes op ?
Wie weet heeft die bron het wel uit buitenland..
Ik heb er laatst een weggegeven en toen wist ik weer wat voor benzo het was,geen verkeerde.
16 uur pitten voor dat jong op 1 bromazepam 6 mg (sandoz)

Tevens ben ik ook benieuwd naar de kleur ervan :wink:

ilyas

Bewuste gebruiker
Ik ben de merknaam vergeten, maar ze zijn roze met een breeklijn.

Van 16 uur slapen heb ik geen last, zelfs niet op 18 of 24 mg. Ik ben de volgende dag wel wat waziger, maar na 8 uur slaap word ik heerlijk wakker.

Bovenaan