Bommetje Keta

Fakkelbrigadier

Experimenterende gebruiker
Een vriend van me wil graag een keer ketamine gebruiken, maar hij wil niet snuiven.
Is het mogelijk om er bijvoorbeeld een bommetje van te maken?

Ik had het al aan wat andere mensen gevraagd maar die hadden het er over dat het dan werkt als verdovingsmiddel.

Heeft iemand hier ervaring mee..

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Kan best, maar dan moet je meer nemen voor hetzelfde effect.
Rectaal inbrengen is ook een oplossing (in capsule). Dit neemt het beste van allemaal op. En pijnlijk is het niet, want het verdoofd.

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb hier ervaring mee...

En ik raad het AF ! Meer mensen op dit forum zullen het met mij eens zijn dat keta oraal geen pretje is ! Check maar eens in het ketamine gedeelte, daar staat wel meer erover.

Ik kan niet precies zeggen hoe of waarom, maar het is heel anders. Als je het snuift komt het op zeg maar, als je het slikt dan boem pats, is het er zomaar eens en snap je nergens meer een ruk van. Iedere keer (zeker 6×) dat ik dat heb gedaan vond ik het niet fijn, en ben ik direct toen het ging werken gaan slapen. Voelde gewoon niet relax.

Als je het mij vraagt een afrader dus :) in het geval van ketamine - net als coke trouwen - snuiven of niet doen !

TrippyShit

Badass junkie
1x gedaan. Was wel in combo met veel mdma en wat speed (alleen de mdma wist ik -.-)

Geef een heeeel raar effect eraan. Rare hallucinaties, auditief ook. Kan natuurlijk ook door de hoeveelheid mdma zijn. Maar alleen mdma geeft dit effect niet. Je snapt ook idd nergens meer wat van. Tiss niet echt heel leuk. Gewoon snuiven. Keta brand helemaal niet zo en al die shit. Tiss wel een vieze smaak achterin je keel als het wegglijd zegmaar :P Slokje drinken doet wonderen om dit weg te spoelen.

Keta moet je idd gewoon snuiven of niet doen. Ja je kan het spuiten maar ben zelf niet zo'n voorstander van spuiten :P Rectaal is ook nog steeds een optie, maar zie ik zelf niet echt zitten. Het idee dat ik drugs in mn kont stop valt buiten mn principes :P

Atropa

Bewuste gebruiker
Een zeer effectieve methode voor het ware K effect, omdat je alles goed opneemt en alles lineair beleeft wordt. Enige verschil is, dat het geleidelijker gaat dan spuiten. En je 600 mg erin moet gooien.

Je moet ook niet gaan lopen natuurlijk. Als je nuchter zit en het neemt, en middenin de wegval fase gaat staan is je coordinatie naar de maan vertrokken.

Als het puur voor de fun is, moet je het gewoon snuiven. Maar het is een waste.

Je kunt ook: 300 mg oraal nemen, en na een half uurtje a uurtje 50 mg per neusgat opsnuiven. Aanrader voor K-holing.

Wartaal

Belezen gebruiker
Ik snuif iedere dag ketamine en had pas wat lege (grote) capsules.
Toen heb ik mijn weegschaal gepakt en heb ik ze gewogen leeg en gevuld.
Ik heb capsules gemaakt met een inhoud van 550mg ketamine.
Ik dacht dat ik hem zwaar hard zou trippen maar helaas niks van gevoeld.
Toen ben ik maar verder gaan snuiven.
Een dag later 2 capsules tegelijk van 2x 550mg en werd toen wel vaag.
Werkt veeeel minder als snuiven.

Atropa

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk onzuivere K of een hoge tolerantie. Tolerantie gaat best rap met K.

Maar elke dag hoe lang al? Hoeveel snuif je dan en tot hoe ver ga je? Want ik merkte al gauw dat regelmatig gebruik bij mezelf leide tot een K sentiment, elke keer leek wel alsof ik, met non K-hole doseringen niet wist welke kant ik op moest. En altijd was er terrein in m'n bewustzijn of hersenen wat nog onverkent was. Zo bleef ik dus gaan voor een intensieve periode.

Niet onplezierig eigenlijk, geen ongemakkelijke effecten, maar gewone complexe scheefheid die m'n innerlijke leven bezig houden. De rest v/d wereld wordt er dooie oppervlakte van zolang ik aan Ket dacht.

De beeldenstad van de diepte, zo kan ik Ket noemen. K schilderijen of K kunst wekken bij mij altijd dat sentimentele op, melancholie. Overigens werk waar ik de auteurs credits voor moet geven, ik krijg net enkele lijnen op papier als ik het zou moeten uittekenen.

Als ik zelf veel zou gebruiken, raak ik echt teveel los om voldoende ruimte te bewaren voor de realiteit. Maar geen angst of ongemakkelijke gevoelens, Keta huisvesting = warme huisvesting.

Mag ik overigens vragen waarom elke dag?

Wartaal

Belezen gebruiker
Atropa zei:
Waarschijnlijk onzuivere K of een hoge tolerantie. Tolerantie gaat best rap met K.

Maar elke dag hoe lang al? Hoeveel snuif je dan en tot hoe ver ga je? Want ik merkte al gauw dat regelmatig gebruik bij mezelf leide tot een K sentiment, elke keer leek wel alsof ik, met non K-hole doseringen niet wist welke kant ik op moest. En altijd was er terrein in m'n bewustzijn of hersenen wat nog onverkent was. Zo bleef ik dus gaan voor een intensieve periode.

Niet onplezierig eigenlijk, geen ongemakkelijke effecten, maar gewone complexe scheefheid die m'n innerlijke leven bezig houden. De rest v/d wereld wordt er dooie oppervlakte van zolang ik aan Ket dacht.

De beeldenstad van de diepte, zo kan ik Ket noemen. K schilderijen of K kunst wekken bij mij altijd dat sentimentele op, melancholie. Overigens werk waar ik de auteurs credits voor moet geven, ik krijg net enkele lijnen op papier als ik het zou moeten uittekenen.

Als ik zelf veel zou gebruiken, raak ik echt teveel los om voldoende ruimte te bewaren voor de realiteit. Maar geen angst of ongemakkelijke gevoelens, Keta huisvesting = warme huisvesting.

Mag ik overigens vragen waarom elke dag?
Zo`n 2 jaar iedere dag, ik heb geen percentages over hoe puur het is. Maar het is gewoon goede. Als andere mensen een sleutelpunt nemen zijn ze van de ketamine.

Spor

Wijs gebruiker
Wartaal zei:
Een dag later 2 capsules tegelijk van 2x 550mg en werd toen wel vaag.
Werkt veeeel minder als snuiven.

Ik denk als je 2 jaar lang iedere dag snuift dat het meer met de tolerantie te maken heeft. Sowiso heb je oraal meer nodig, maar in mijn ervaring werkt het niet minder.

Wel boemst het meer, als je het snuift bouwd het langzaam op en kun je bijpakken als je wil. Als ik slik dan BOEM is het er en kan je er niet meer omheen. Zoals ik al zei ik vind ketamine een afrader om te slikken.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
neem gewoon 300 mg 87% oraal en bepaal zelf wat beter is ?

Snuiven is kut ......
Pep 2cb dmt 4fmp en keta snuif ik geen van allen alles oraal of rectaal.

:hearteyes:

Bovenaan