Waarschijnlijk onzuivere K of een hoge tolerantie. Tolerantie gaat best rap met K.
Maar elke dag hoe lang al? Hoeveel snuif je dan en tot hoe ver ga je? Want ik merkte al gauw dat regelmatig gebruik bij mezelf leide tot een K sentiment, elke keer leek wel alsof ik, met non K-hole doseringen niet wist welke kant ik op moest. En altijd was er terrein in m'n bewustzijn of hersenen wat nog onverkent was. Zo bleef ik dus gaan voor een intensieve periode.
Niet onplezierig eigenlijk, geen ongemakkelijke effecten, maar gewone complexe scheefheid die m'n innerlijke leven bezig houden. De rest v/d wereld wordt er dooie oppervlakte van zolang ik aan Ket dacht.
De beeldenstad van de diepte, zo kan ik Ket noemen. K schilderijen of K kunst wekken bij mij altijd dat sentimentele op, melancholie. Overigens werk waar ik de auteurs credits voor moet geven, ik krijg net enkele lijnen op papier als ik het zou moeten uittekenen.
Als ik zelf veel zou gebruiken, raak ik echt teveel los om voldoende ruimte te bewaren voor de realiteit. Maar geen angst of ongemakkelijke gevoelens, Keta huisvesting = warme huisvesting.
Mag ik overigens vragen waarom elke dag?