bob marley

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
hij is weer open, wegen soepeler forumbeleidt, en ja joint met veel wiet erin :wink::stoned:

mellowWw

Belezen gebruiker
drukslover zei:
eerlijk gezegt wat zou nou een goede joint zijn om te roken ???

laat ik dit es ff serieus opvatten....
heheh heeft iemand nog goede soorte wiet
aanraders.... maar ook soorte wie dus echt niet te roke zijN?
en puur....of met 'n waterpijp...
KLADDER HET ER MAAR NEER

Greetzzz... :smoke:

mellowWw zei:
drukslover zei:

KLADDER HET ER MAAR NEER

Ik rook helemaal geen wiet meer :confused:, eigenlijk alleen maar hasj..Oh ja, en het liefst pure brokjes in een joint, maar meestal wat tabak erbij.

Emo

Bewuste gebruiker
knetter kind haha :grin:
mijn favoriet is jack herrer (hoop dat ik het goed schrijf)
ik rook het eigenlijk niet zo vaak, maar ik wordt er altijd flink knetter van, ookal rook ik niet zoveel en ik vind hem ook lekker om te roken (de rest ook wel , maar dit is voor mij toch iets beter) :grin:

BacingsPen

Badass junkie
Copelandia zei:
mellowWw zei:
drukslover zei:

KLADDER HET ER MAAR NEER

Ik rook helemaal geen wiet meer :confused:, eigenlijk alleen maar hasj..Oh ja, en het liefst pure brokjes in een joint, maar meestal wat tabak erbij.

VOORAL GEEN TABAK!!!

In wiet zit ookal genoeg teer hoor! wees daar maar niet bang voor! :grin:

L-Mack

Experimenterende gebruiker
Jack Herror is goed maar niets is beter dan Amnesia. Daar hoef je zelfs niet zoveel van te gebruiken of anders lijd je de volgende dag aan geheugenverlies :stoned:

BacingsPen

Badass junkie
L-Mack zei:
Jack Herror is goed maar niets is beter dan Amnesia. Daar hoef je zelfs niet zoveel van te gebruiken of anders lijd je de volgende dag aan geheugenverlies :stoned:

Zo'n wiet had ik ook eens!!! De volgende dag voelde ik me nog super blij! en ik vond de gesprekken tussen een aantal vriendinnen en mij nogal wazig!LOL, ik was dus gewoon nog stoned de dag erna! Maja Amnesia? ken ik niet, daar moet lange maar us naar gaan vragen of neit dan emo?

Emo

Bewuste gebruiker
huh wat ? kben te stoned opt moment :grin: nee geintje., jah moeten we zeker een keertje proberen, zal wel ff vragen in de shop me het paspoort van me broer :grin:

FuTuRe

white widow , makkelijk te verkruimele en goed puur en met tabak te roke wonder spull :wink: orange butt is ook nog wel fijn opzich alleen wat zwaarder puur

dat ammnesia ofzo klinkt goed , idd emo en ben , k zal der na vragen volgende keer :wink:

qinn

Bewuste gebruiker
Gewoon een puure joint met op het einde net voor de tip een klein stukje tabak.
en als liefst met zo veel mogelijk wiet ering :grin:

MidasJ

Ik draai altijd de perfecte jointjes, shag helemaal uitpluizen over de smoking gold paper, alle teer blokjes en andere troep uit de shag vissen, lekker bergje wiet maalen mooi versprijden over de shag dat je 2 laagjes krijgt mooi spiraal tipje fixe en dicht draaien,, zo krijg je echt een lekkere joint,, (velen zullen het ook zo doen ben ik bang voor :smoke: )

:stoned: :stoned: :stoned:

En tijdens het stoned zijn lekker reggae luisteren,, Bob marley de groete

MidasJ

Trouwens mijn Faforiete wietjes zijn NLX en K2 bij de pinqwin in Arnhem te verkrijgen, mooie topjes en lekkere zakjes

frapannn

Bewuste gebruiker
L-Mack zei:

HAHAHA volgende dag aan geheugenverlies... BULLSHIT!
Ik heb al genoeg dikke j'kes amnesia gerookt hoor en de volgende dag totaal geen last van geheugenverlies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan