Purple haze
Bewuste gebruiker
Mag je eigenlijk blowen op straat? Of mag het niet maar word het gedoogd?
BuZzRiDeR zei:Das waar het hangt af vd politie die je tegenkomt, maar wettelijk gezien mag het niet.
BuZzRiDeR zei:maar wettelijk gezien mag het niet.
Drugs gebruiken in het openbaar is volgens mij verboden.-spaceman- zei:Ja het mag!
Het verschilt alleen per gemeente, sommige gemeente hebben het verboden!
Suntablet zei:In België mag het zeker niet, wat een verrassing!![]()
Maar ik doe het bijna altijd op straat, wel een beetje van het volk weg natuurlijk. Extra gezellig: lekker rustig!
Nog nooit gehad dat iemand kwam pijpen dat ik wiet smoorde.
Tip: als er een groepje kerels tussen de leeftijd van 16-20 langskomt houd je je joint best wel wat verstopt. Kans zit er dik in dat ze anders willen meeroken en een te grote groep is niet chill.
Bij mijn thuis zou nog gezelliger zijn maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat mijn ouders dat niet gezellig vinden.![]()

Suntablet zei:Nog nooit gehad dat iemand kwam pijpen dat ik wiet smoorde.
mattskovic zei:mischien willen je ouders dan mee doendat zou pas gezellig zijn lekker met de familie
![]()
-spaceman- zei:Suntablet zei:Nog nooit gehad dat iemand kwam pijpen dat ik wiet smoorde.
Moet je is proberen joh, harstikke lekker! :P

nicolai zei:wettelijk gezien zou je overal op straat mogen blowen tenzij anders wordt aangegeven of tenzij de gemeente anders heeft besloten. in zwolle mag je bijvoorbeeld totaal niet op straat blowen...daar krijg je volgens een 50 of 60 euro boete als je wordt gezien door de politie. dat is daar dan ook algemeen bekend. maar in lelystad bijvoorbeeld kun je overal een joint opsteken. het is wel een straatregel dat je altijd respect moet hebben voor de autoriteiten en als een agent zegt dat ie uit moet, dan gaat ie dus uit.

Midway zei:Dat moet ik hier niet proberen
belgiePurple haze zei:Midway zei:Dat moet ik hier niet proberen
Verklaar je nader.

Midway zei:ja, in mechelen is het erg, ze geven hier zelfs boete's voor een te luide gsm (for real).
Mogen ze best in het hele land toepassen.Midway zei:ja, in mechelen is het erg, ze geven hier zelfs boete's voor een te luide gsm (for real).
jaimie, waar woon jij?
-spaceman- zei:Suntablet zei:Nog nooit gehad dat iemand kwam pijpen dat ik wiet smoorde.
Moet je is proberen joh, harstikke lekker! :P

raizeredge zei:heerlijk is dat zomers een blowtje roken an de waterkant