DrippTone zei:Ik weet niet hoe het zit maar ik word dan echt 10 keer zo stoned.![]()

Dat schiet dus niet op, krijg je lamme armen omdat je die omhoog moet houden en zo, met die slang kun je met je kop in de straal hijsen.PepTalk zei:Het is heel goed te doen hoor..
Geen luchtslangen oid nodig!
Het is heel simpel, gewoon 1 hand vrij houden en niet onder de waterstraal houden.
Dan kun je alleen je 2 armen niet goed wassen tijdens het blowen, maar ik denk dat je daar dan toch niet zo heel veel om geeft.![]()
DrippTone zei:Ik weet niet hoe het zit maar ik word dan echt 10 keer zo stoned.![]()
Ik niet.
Maar't is wel chill!![]()
cropp zei:Dat schiet dus niet op, krijg je lamme armen omdat je die omhoog moet houden en zo, met die slang kun je met je kop in de straal hijsen.
lolnoob zei:Dus snorkelen is ook ongezond?
lolnoob zei:Dus snorkelen is ook ongezond?
PepTalk zei:lolnoob zei:Dus snorkelen is ook ongezond?
Inhaleer je daardoor weet ik veel hoe hete rook die bepaalde polythenen meenemen?
If so, dan is snorkelen ook ongezond ja.
Wat me ook niet verbaasd, mensen horenop het land!:P

DamienDope zei:lekker door elkaar heen
PepTalk zei:DamienDope zei:lekker door elkaar heen
Zoals de huidige maatschappij?
PepTalk zei:lolnoob zei:Dus snorkelen is ook ongezond?
Inhaleer je daardoor weet ik veel hoe hete rook die bepaalde polythenen meenemen?
If so, dan is snorkelen ook ongezond ja.
Wat me ook niet verbaasd, mensen horen op het land! :P
Aalpoepert zei:Probeer maar eens te blowen en tegelijkertijd te trekken onder de douche

Steek jij op je hoogtepunt een vinger in je poepertje of wat?PepTalk zei:Aalpoepert zei:Probeer maar eens te blowen en tegelijkertijd te trekken onder de douche
Works fine for me!![]()
Maar om het werk echt af te maken moet die joint toch wel eerst uit ja..![]()
Hmm ja, lsd in je reet is inderdaad helemaal het einde, alleen af en toe zo'n gedoe hè.PepTalk zei:Nee, maar heb staande in de douche bij het klaar komen toch wel een hou vastje nodig...
Dus dan is een handje vrij wel lekker ja.
En er gaat niets niet psycho-actiefs in mijn kontje!![]()
Gewoon het zegeltje aan de binnenkant plakken. Je moet hem daarna wel nog een paar keer naar achter duwen, anders kan 'ie er automatisch uit geperst worden.PepTalk zei:Met acid eigenlijk nog nooit geprobeerd.
Hoewel ik juist denk dat een zegeltje een van de makkelijkste dingen is om in een capsule te stoppen. Dus zo veel werk zal het niet zijn toch?
En tja, ik ben een 19 jarige jongeman en heb op seksueel gebied nog niet zo heel veel experimenteels nodig om mijn libido (erg) hoog te houden!
Misschien over een decennia of wat.. Een prostaatorgasme lijkt namelijk wel helemaal de bom te zijn.
spacelord zei:doush
LeonR123 zei:stoned douchen is gewoon super ontspannend![]()

DrippTone zei:Tja, ik vind het geen gedoe. Kost me totaal geen moeite. En ik word meer stoned dan normaal. En het is weer eens iets anders.
Ik zie alleen de + en niet de -.